Версия за печат

00233-2011-0041

BG-София: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП „Национална компания железопътна инфраструктура”, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, За: Т.Грозданов, Република България 1233, София, Тел.: 02932 3631, E-mail: t_grozdanov@rail-infra.bg, Факс: 0293 10663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Поддържане на железопътна инфраструктураДруго (моля пояснете): Поддържане на железопътна инфраструктура

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на заздравителни мероприятия в участъка от км 73+400 до км. 73+900 от км 74+200 до км. 74+400 в междугарието Търнак – Аспарухово по 3-та жп линия”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: междугарието Търнак – Аспарухово по 3-та жп линия
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

- Етап I - изготвяне на работен проект за съответните части, вкл. подробни количествено-стойностни сметки за видовете строително-монтажни работи, изготвяне на доклад от обследване и съставяне на технически паспорт, съгласно техническото задание, условията на документацията за участие в процедурата и приетата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделни части от договора; - Етап II - изпълнение на строително-монтажни работи по проектите от етап I, съгласно представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ количествено–стойностна сметка, придружени с анализи за всеки вид работа и линеен график, одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; упражняване на авторски надзор; изготвяне на екзекутивна документация /съгласно чл.175 от ЗУТ/ и кадастрално заснемане на изпълненото строителство, включително и подземните комуникации, съгласно чл.52, ал.4 от Закона за кадастъра и имотния регистър /ЗКИР/, в четири екземпляра.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45234100

Описание:

Строителни и монтажни работи на релсови пътища

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
7377195 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 7377195, Най-висока оферта: 7789275 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 3869 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изпълнение на заздравителни мероприятия в участъка от км 73+400 до км. 73+900 от км 74+200 до км. 74+400 в междугарието Търнак – Аспарухово по 3-та жп линия”
V.1) Дата на сключване договора
03.01.2012 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.12.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„КРАМ-КОМПЛЕКС” ЕООД ЕИК 121062764, кв. „Драгалевци”, ул. „Първа” №9, Р България 1000, гр. София, Тел.: 02860 1313, E-mail: mail@kram-kompleks.bg, Факс: 02860 1551

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7377195 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

ДА

Стойност или дял от договора, който ще се изпълнява от подизпълнителя:
Дял 30%
Кратко описание
„Крам Комплекс Къмпани”ЕООД ЕИК 201220617 до 30% от доставки и СМР /обратни засипки/

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.01.2012 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Възложителят обосновава избора на процедура по чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП с необходимостта от извършване на спешни неотложни аварийно-възстановителни работи по укрепване на свлачищни процеси в участък от км 73+400 до км 73+900 и от км 74+200 до км 74+400, сп. Струя. В резултат на обилни валежи в периода 08.10.2011 г. – 12.10.2011 г. се активизира свлачищен процес, който води до редица тежки последици, сред които: затлачване с наноси на сводовия водосток на км 73+700, което възпрепятства нормалната проводимост на повърхностните води; в участък км 74+200 до км 74 +400 са компроментирани водоотводните съоръжения, скъсан е предпазен облицован канал, както и земен предпазен канал; деформиран е откос на изкопа, а облицованата отводнителна канавка до жп е затрупана с изтекли земни маси и има опасност от закриване на строителния габарит. Към момента на възникване на свлачището е в изпълнение договор № 3749/19.08.2011 г., по силата на който се изграждат подпорни стени в участък км 73+555 до км 73+615, и от км 73+720 до км 73+790, укрепва се водосток, възстановява се перона на сп. Струя, път № 1 и се изграждат водоотводни съоръжения. Горните действия са предприети, тъй като първоначалните признаци на слягания и свличания са установени още през м. февруари 2010 г. и процесите обхващат част от новоизградена жп линия, като път № 1 не е въведен в експлоатация, а скоростта на влаковете, които се движат по път № 2 е ограничена до 25 км/час, вместо предвидените 130 км/час. Допълнително е въведена денонощна охрана и наблюдение на засегнатия участък. Въпреки предприетите действия, възложителят твърди, че активизирането на деформационите процеси излиза извън обхвата на предвидените и изпълнявани досега укрепителни мероприятия. За така създалата се ситуация е информиран областният управител на област Бургас, с чиято заповед №РД-10-224/12.10.2011 г. е назначена комисия, която да оцени щетите на място и да препоръча по-нататъшни действия. С протокол № 80-00-312/14.10.2011 г. комисията излиза със заключение за изключително критична ситуация и необходимост от предприемане на мерки за нейното преодоляване. При забава на изпълнение на предписанията има реална опасност от прекъсване на влаковото движение, липса на алтернативен превоз за осигуряване на връзка със Североизточна България и създаване на трудности пред националната икономика. Във връзка с изложеното, възложителят счита, че не могат да бъдат спазени сроковете за открита процедура и процедура на договаряне с обявление, поради което е необходимо да се проведе процедура договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Поканата за участие в договарянето е отправена до ДП “ТСВ”, “Крам – Комплекс” ЕООД и “Трансстрой Варна” АД. През м. юни 2010 г. с Решение № 11 от 07.06.2010 г. е открита процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП с предмет “Аварийно укрепване на свлачище на сп. Струя км 73+200 в участъка Търнак – Аспарухово”. По-късно тази процедура е прекратена, а с Решение № 26/11.08.2010 г. е открита нова процедура на договаряне със същия предмет, завършила със сключване на договор с „Трансстрой Варна” АД, на стойност и 1 528 926.32 млн. лв. Независимо от предприетите действия за отстраняване на щетите от свлачищния процес, през м. юли 2011 г., в резултат на обилни валежи има ново активизиране на свлачището, засегнало друга отсечка от същия участък.Отново с обстоятелства за “непреодолима сила” и е открита процедура на договаряне по чл. 90, ал. 1, т. 4 от ЗОП (вписана в РОП под уникален номер 00233-2011-0016). В резултат от нея, на 19.08.2011 г. е сключен договор с “КРАМ-КОМПЛЕКС” ЕООД на стойност 5 345 850 млн. лв. и срок на изпълнение 150 дни (видно от информацията в приложената към решението покана).