Версия за печат

00350-2011-0002

BG-ТУТРАКАН: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ТУТРАКАН, УЛ."ТРАНСМАРИСКА" №31, За: инж. Аурел Бояджиев, инж. Красимира Пейчева, Р БЪЛГАРИЯ 7600, ТУТРАКАН, Тел.: 0879 835803 ; 0879 835809, E-mail: оbs_tutrakan@b-trust.org, Факс: 0866 60636

Място/места за контакт: инж. Аурел Бояджиев, инж. Красимира Пейчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: tutrakan.egov.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител на СМР за проект: „Основен ремонт на етнографски музей «Дунавски риболов и лодкостроене», рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ и рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан по обособени позиции: Позиция 1.Основен ремонт на етнографски музей «Дунавски риболов и лодкостроене», Позиция 2. Рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ и рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град Тутракан
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обект на поръчката е изпълнението на проект „Основен ремонт на етнографски музей «Дунавски риболов и лодкостроене», рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ и рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан по обособени позиции: Позиция 1.Основен ремонт на етнографски музей «Дунавски риболов и лодкостроене», Позиция 2. Рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ и рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан, съгласно работен проект, техническата спецификация, проекта на договор и другите условия по документацията за участие. Настоящата обществена поръчка предвижда : За позиция 1 - строителните дейности целят преустановяване на влагата по стените и във въздуха на помещенията и в малка степен – функционално преструктуриране на музея- нов санитарен възел и нова врата към кабинета на уредника. Предвижда се реновиране на съществуващата музейна експозиция по изготвен от участника и съгласуван с Възложителя проект. За позиция 2 - Земни работи, работи по ниско строителство, парково обзавеждане, работи по озеленяване, изграждане на Открит форум – амфитеатър и площадка за отдих с изгледни тераси и колонада; демонтаж на стари осветителни тела, монтаж на нови и пълен комплект прожектор за външен монтаж за екстериорно осветление; изграждане на площадков водопровод, площадкова канализация и помпена станция с резервоар

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45112700, 45236250, 45311000, 45332000, 45212313

Описание:

Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи на терени на паркове
Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации и по свързване на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на музеи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За позиция 1 - Изкъртване на вътрешна варова мазилка по стени -620 м2, по тавани – 182 м2, Изкъртване на вътрешна варова мазилка по стени и таване -272 м2, Обшивка по стени с импрегниран противовлажен гипсокартон – 530м2, Демонтаж на неотваряеми люнети -16 бр и монтаж на неотваряеми – 8 бр. и отваряеми – 8 бр., нагнетателна и смукателна инсталации, осветителна инсталация , контактна инсталация зад дублиращите стени, телефонна инсталация, радио инсталация и гръмоотводна инсталация, както и захранващи линии и табла, реновиране на музейна експозиция За позиция 2 - Рехабилитация на. зелени площи - Направа настилка от бетонови павета -458 м2, Направа настилка от бетонови плочи – 1578 м2 Направа настилка от щампован бетон – 980 м2, изграждане на детски площадки, доставка и монтаж на дървени пейки -28 бр. на кошчета -17 бр, доставка и монтаж на бетонова фонтанка за питейна вода. – 1 бр., доставка и монтаж на дървени шезлонги-20 бр., площадков водопровод -доставка и монтаж в готов изкоп PЕHD тръби -188 м, площадкова канализация - доставка и полагане на РVC тръби -156 м, Доставка и полагане на РЕ (полиетилен) тръби -67 м, направа на улична РШ – 6бр, доставка и монтаж на дъждоприемна канавка с решетка -4 бр., доставка и монтаж на мембранен съд 300 л с комплект с аксесоари за монтаж – бр., доставка и монтаж на полиетиленов резервоар за питейна вода с обем 12 000 л – бр., поливна инсталация, Демонтаж на стари осв. тела -20 бр. и монтаж на нови – 49 бр., Пълен комплект прожектор за външен монтаж, за екстериорно осветление - 4 бр., доставка на кабел СВТ - 4850 м, заземителна инсталация

Прогнозна стойност без ДДС
1422039 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от Участника в процедурата и е в размер на: - За позиция 1 – 2 000.00 / две хиляди /лв - За позиция 2 – 11 600.00 / единадесет хиляди и шестотин /лв Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на Участника.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е 3 (три) на сто от цената по договора без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение се определя в договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: -депозит на парична сума по банковата сметка на Възложителя : IBAN: BG 94CECB3347458500 BIC: CECBBGSF ЦКБ АД клон Русе офис гр.Тутракан - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако Участникът избере да представи банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранция за участие следва да бъде издадена по образеца в Приложение № 15, а тази за изпълнение на договора следва да бъде издадена по образеца в Приложение № 16. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на извършените дейности ще става срещу представени фактури по следния ред: (1) Авансово плащане : 20 / двадесет /% от сумата по чл.5,ал.1 в размер на ………………/словом/ лв. без включен ДДС или …………........../словом/ лв. с начислен ДДС. Авансът се изплаща от Възложителя в срок от 10/десет/ дни след съгласуване /изцяло или частично/ на проведената процедура от ДФ „Земеделие” - РА при наличие на следните кумулативни условия : 1. Издаден протокол за откриване на строителната площадка на обекта от фирмата, изпълняваща дейността по упражняване на «Строителен надзор» на обекта. 2.Отпуснато авансово плащане към Община Тутракан по Договора за финансиране № 19/322/00152/ от 23.10.2009 г. с Държавен фонд «Земеделие» 3.Обезпечаване на получения от Изпълнителя аванс - представяне на банкова/парична гаранция в полза на Възложителя за пълния размер на аванса. Гаранцията се освобождава в 1 /едномесечен/ срок след одобрение на размера на окончателното плащане от ДФ „Земеделие” – РА. Сумата на аванса се приспада от междинното и от окончателното плащания. (2) Междинно плащане – Плащане в размер до тридесет (30%) процента от стойността на договора, след завършване на обособен етап от строителството, съгласно график за изпълнение, актуване на етапа, приемането му с изготвен Протокол/Сертификат/ по образец на Възложителя за приемане на действително извършените СМР, подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант - строителен надзор на обекта, придружен от измервателни протоколи, доказващи количествата на действително извършените СМР; изготвяне на писмен доклад на лицето, осъществяващо строителен надзор на обекта относно съответствие на етапа с одобрения технически проект и качественото извършване на строителството и писмен доклад на лицето, осъществяващо финансовото управление и отчитане на проекта за съответствие на извършения етап с изискванията на Държавен фонд „Земеделие” – Програма за развитие на селските райони 2007 – 2013 г.; (3) За окончателното плащане Община Тутракан ще ползва безлихвен заем от централния бюджет до размера на окончателно допустимата за изплащане сума, определена от ДФ „Земеделие” – Разплащателна агенция съгласно ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 59 ОТ 11 МАРТ 2011 Г. на МС / обн.ДВ бр.22 от 18.03.2011 г./ Окончателното плащане, представляващо неизплатената сума до размера на действително извършените работи (но не повече от стойността по чл.5, ал.1 на договора), ще се извърши при следните кумулативни условия : 1. След приключване на всички видове работа за съответните СМР по проекта; 2. Съставен Протокол/Сертификат/ за приемане на действително извършените СМР, подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант - строителен надзор на обекта, придружен от измервателни протоколи, доказващи количествата на действително извършените СМР и подписване на акт Обр. 16 /без забележки/ съгласно Наредба .№3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3. Плащането се извършва въз основа на данъчна фактура, издадена от Изпълнителя в 10 /десет/ дневен срок от превеждане на временния безлихвен заем по сметка но Община Тутракан.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение /или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ сключват споразумение с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че изпълнението на договора, включително плащанията са отговорност на водещия член на обединението/ консорциума, и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участник в процедурата е обединение на физически или юридически лица, в случай, че същият бъде избран за изпълнител, следва да представи документ за регистрация или да посочи ЕИК на новосъздадено юридическо лице, като новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1. За участниците в процедурата не следва да са на лице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, които са основание за отстраняване от процедурата.При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на посочените обстоятелства съгласно изискванията на ЗОП и НВМОП чрез подписване на декларации по образец на Възложителя. 2. Участникът следва да е регистриран в „Централен професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България или в аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. Регистрацията се доказва чрез представяне на Удостоверение, издадено от компетентния орган, съгласно националния му закон.3.Липса на обстоятелствата по Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности” .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1. валидна застрахователна полица “Професионална отговорност в строителството” /при сключване на договор е необходимо срокът на застраховката да покрива срока на договора/; 1.2. Заверено копие на: 1.2.1.За позиция 1 – счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи за последните 3 /три/ счетоводно приключени финансови години, в зависимост от датата на учредяването му или от датата на която е започнал дейността си, 1.2.2.За позиция 2 - годишните финансови отчети за последните 3 /три/ счетоводно приключени финансови години, в зависимост от датата на учредяването му или от датата на която е започнал дейността си или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; 1.3. справка за общия оборот и за оборота от строителство, сходно с обекта на настоящата поръчка за последните 3 /три/ счетоводно приключени финансови години, в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1.1. реализирани приходи от изпълнение на строителство по договори, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 /три/ счетоводно приключени финансови години в размер на не по-малко от: За позиция 1 - 100 000 /сто хиляди / лв За позиция 2 - 2 000 000 /два милиона/ лв. 1.2. да притежават застраховка „ Професионална отговорност в строителството”
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 2.1. За българските юридически лица - Удостоверение за регистрация в „Централния професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за строежи втора категория от първа група за позиция 1 и за строежи трета категория от четвърта група за позиция 2, а за чуждестранните юридически лица – Еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен Участникът, съгласно националния му закон; 2.2. За позиция 1 и 2 - списък – декларация на основните договори за строителство, сходни с обекта на настоящата поръчка, изпълнени през последните пет години, в това число: обект (предмет), Възложител, стойност, период на изпълнение по договора (съгласно образеца – Приложение № 8) ; 2.3. За позиция 1 и 2 - референции (препоръки) за качествено и навременно изпълнение на всички посочени в Приложение № 8 договори, които да са изготвени съгласно изискванията на чл.51 ал.1 т.2 от ЗОП. Референциите следва да са изведени по надлежния ред с изходящ номер и дата, печат на институцията, подпис.2.4. За позиция 1 и 2 - списък (съгласно образеца – Приложение № 9) на машините и техническото оборудване за изпълнение на строителството, съдържащ наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и качеството на дейностите и основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника, напр. възможностите на трети лица в съответствие с тази Документация); 2.5. За позиция 1 и 2 - документи, удостоверяващи основанието на Участника за ползване на машините и техническото оборудване, посочени от него в Приложение № 9 – документ за собственост, договор за наем, за лизинг, предварителен договор за закупуване или наем, лизинг, възможностите на трети лица в съответствие с тази документация , други.2.6. За позиция 1 и 2 - списък (съгласно образеца – Приложение № 10.1 и Приложение № 10.2) на основните материали - с посочване на вида, количеството, данни за качеството и потенциалния доставчик (доставчици) необходими за изпълнението на всички видовете дейности по проекта, с качество, съответстващо на „Техническата спецификация”, и в количества не по-малко от посочените в Количествената сметка на Инвестиционния проект - Приложение № 10.2 ; 2.7. За позиция 2 - документи, удостоверяващи възможността на Участника за доставката на всички материали, посочени от него в Приложение № 10.2 - договори, вкл. предварителни, за доставка с производител; концесионни договори и други, с посочване на срокове и количества, съответстващи на проекта и изготвения от Участника линеен/мрежови календарен график на Технологичната му програма към „ Техническа оферта”;2.8 За позиция 1 и 2 - документи, удостоверяващи качеството на строителните продукти, посочени в Приложение №10, издадени в съответствие с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, приета с ПМС № 325 от 2006 г. (обн., ДВ, бр. 106 от 2006 г., попр., бр. 3 и бр. 9 от 2007 г., изм. и доп., бр. 82 от 2008 г.); (сертификати, декларации за съответствие, протоколи от изпитвания и др.),2.9. За позиция 1 и 2 - документи, удостоверяващи квалификационните изискванията на възложителя към ръководния екип на Участника - дипломи, удостоверения, трудови книжки, сертификати и т.н,Трудова автобиография по образеца на Приложение № 12.2 2.10. За позиция 1 и 2 - справка - декларация (съгласно образеца – Приложение № 13) за броя на работниците и служителите, които ще участват в изпълнението на строителството, през отделните етапи, съгласно линейния / мрежови календарен график за изпълнение на дейностите по СМР по проекта. 2.11. За позиция 2 - документ за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски или международен стандарт за качество (напр. ISO или еквивалентен ).
Минимални изисквания: 1.1. Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за строежи втора категория от първа група за позиция 1 и за строежи трета категория от четвърта група за позиция 2, или в аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. 1.1.1. Регистрацията се доказва чрез представяне на Удостоверение, издадено от компетентния орган, съгласно националния му закон. За Участник, установен в друга държава - членка на Европейския съюз, възложителят не изисква набавянето на сертификат или документ за регистрация от административен орган, ако те представят еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. 1.2. да има възможност да осигури машини и техническо оборудване за изпълнение на поръчката и техническо оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените видовете работи, но не по-малко от : За позиция 2 - - комбиниран багер с челен товарач – 1 бр.; - трактор с прикачен инвентар – 1 бр. - ръчна мотофреза – 5 бр. - самосвали – 2 бр. - камион – водоноска – 1 бр. - бордови камион – 1 бр. -система за трамбоване и валиране на дренажен слой под настилки, съобразен с широчината на алейната мрежа - 1 бр. 1.3. да разполага с квалифициран инженерно-технически персонал за ръководство на изпълнението на строителството, включително за осигуряване на контрол на качеството, както и с минимален брой други работници и служители, които притежават квалификация и професионален опит, свързани с предмета на обществената поръчка, включващ най-малко: 1.3.1. ръководен екип, който ще отговаря за изпълнението на обществената поръчка, със следните квалификация и професионален опит: За позиция 1 Специалисти по реновиране на музейни или подобни експозиции, притежаващи квалификация както следва: - художествено –пространствени оформители - специалисти по метал и дърво - графичен и пространствен дизайнер - специалисти по художествено оформление Технически ръководител - строителен инженер или строителен техник, с минимален стаж по специалността 5 г. За позиция 2 Строителен инженер с минимален стаж по специалността 10г.; Технически ръководител- строителен инженер или строителен техник, с минимален стаж по специалността 5 г. Специалист по благоустрояване със съответното образование, с минималeн стаж по специалността 5 г. 1.3.2. работници и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка: Машинисти / водачи на механизация – само за позиция 2 Работници, съобразно диаграмата на работната сила;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 09.05.2011 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
210 История  История BGN
Условия и начин на плащане

За позиция 1 - Сумата от 30/Тридесет лв / лв. следва да бъде внесена в касата на Община Тутракан или по банков път на следната сметка на Община Тутракан № IBAN: BG 10CECB97903147458500, ПБ 448090 BIC: CECBBGSF в Банка ЦКБ АД клон Русе За позиция 2 - Сумата от 180/Сто и осемдесет лв / лв. следва да бъде внесена в касата на Община Тутракан или по банков път на следната сметка на Община Тутракан № IBAN: BG 10CECB97903147458500, ПБ 448090 BIC: CECBBGSF в Банка ЦКБ АД клон Русе

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
16.05.2011 г.  12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.05.2011 г.  Час: 13:30
Място

Заседателна зала, Община Тутракан,ул. „Трансмариска” № 31

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в конкурса, подали оферти или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Проектът се финансира от ДФ"Земеделие" РА по Програма "Развитие на селските райони" Мярка 322

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Основен ремонт на етнографски музей «Дунавски риболов и лодкостроене»,
1) Кратко описание

строителните дейности целят преустановяване на влагата по стените и във въздуха на помещенията и в малка степен – функционално преструктуриране на музея- нов санитарен възел и нова врата към кабинета на уредника,нагнетателна и смукателна инсталации, осветителна инсталация , контактна инсталация зад дублиращите стени, телефонна инсталация, радио инсталация и гръмоотводна инсталация, както и захранващи линии и табла. Предвижда се реновиране на съществуващата музейна експозиция по изготвен от участника и съгласуван с Възложителя проект

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212313

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на музеи

3) Количество или обем

Изкъртване на вътрешна варова мазилка по стени -620 м2, по тавани – 182 м2, Изкъртване на вътрешна варова мазилка по стени и таване -272 м2, Обшивка по стени с импрегниран противовлажен гипсокартон – 530м2, Демонтаж на неотваряеми люнети -16 бр и монтаж на неотваряеми – 8 бр. и отваряеми – 8 бр., нагнетателна и смукателна инсталации, осветителна инсталация , контактна инсталация зад дублиращите стени, телефонна инсталация, радио инсталация и гръмоотводна инсталация, както и захранващи линии и табла, реновиране на музейна експозиция

Прогнозна стойност, без ДДС
208600 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2011 г. 
5) Допълнителна информация

Прогнозната стойност на поръчката е в размер до 200 000,00 лв без ДДС + 4, 30 % непредвидени разходи за СМР


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ и рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан,
1) Кратко описание

Земни работи, работи по ниско строителство, парково обзавеждане, работи по озеленяване, изграждане на Открит форум – амфитеатър и площадка за отдих с изгледни тераси и колонада; демонтаж на стари осветителни тела, монтаж на нови и пълен комплект прожектор за външен монтаж за екстериорно осветление; изграждане на площадков водопровод, площадкова канализация и помпена станция с резервоар

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45112700, 45236200, 45311000, 45332000

Описание:

Строителни работи, свързани с озеленяването
Строителни работи на терени на съоръжения за отдих и развлечение
Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации и по свързване на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

Рехабилитация на. зелени площи - Направа настилка от бетонови павета -458 м2, Направа настилка от бетонови плочи – 1578 м2 Направа настилка от щампован бетон – 980 м2, изграждане на детски площадки, доставка и монтаж на дървени пейки -28 бр. на кошчета -17 бр, доставка и монтаж на бетонова фонтанка за питейна вода. – 1 бр., доставка и монтаж на дървени шезлонги-20 бр., площадков водопровод -доставка и монтаж в готов изкоп PЕHD тръби -188 м, площадкова канализация - доставка и полагане на РVC тръби -156 м, Доставка и полагане на РЕ (полиетилен) тръби -67 м, направа на улична РШ – 6бр, доставка и монтаж на дъждоприемна канавка с решетка -4 бр., доставка и монтаж на мембранен съд 300 л с комплект с аксесоари за монтаж – бр., доставка и монтаж на полиетиленов резервоар за питейна вода с обем 12 000 л – бр., поливна инсталация, Демонтаж на стари осв. тела -20 бр. и монтаж на нови – 49 бр., Пълен комплект прожектор за външен монтаж, за екстериорно осветление - 4 бр., доставка на кабел СВТ - 4850 м, заземителна инсталация

Прогнозна стойност, без ДДС
1213439 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2011 г. 
5) Допълнителна информация

Прогнозната стойност на поръчката е в размер до 1 163 412,00 лв без ДДС + 4, 30 % непредвидени разходи за СМР, от които 1.За „Рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ – 940 890,00 лв без ДДС + до 4, 30 % непредвидени разходи за СМР 2.За Рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан – 222 522,00 лв без ДДС + до 4, 30 % непредвидени разходи за СМР