00350-2011-0002
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 12.04.2011 16:18 ч. : | техническа редакция | |
|
|
||
| затвори | ||
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 12.04.2011 16:18 ч. : | 200 | техническа редакция |
|
|
||
| затвори | ||
BG-ТУТРАКАН: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОБЩИНА ТУТРАКАН, УЛ."ТРАНСМАРИСКА" №31, За: инж. Аурел Бояджиев, инж. Красимира Пейчева, Р БЪЛГАРИЯ 7600, ТУТРАКАН, Тел.: 0879 835803 ; 0879 835809, E-mail: оbs_tutrakan@b-trust.org, Факс: 0866 60636
Място/места за контакт: инж. Аурел Бояджиев, инж. Красимира ПейчеваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: tutrakan.egov.bg.
Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.
Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.
Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител на СМР за проект: „Основен ремонт на етнографски музей «Дунавски риболов и лодкостроене», рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ и рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан по обособени позиции: Позиция 1.Основен ремонт на етнографски музей «Дунавски риболов и лодкостроене», Позиция 2. Рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ и рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан
Обект на поръчката е изпълнението на проект „Основен ремонт на етнографски музей «Дунавски риболов и лодкостроене», рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ и рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан по обособени позиции: Позиция 1.Основен ремонт на етнографски музей «Дунавски риболов и лодкостроене», Позиция 2. Рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ и рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан, съгласно работен проект, техническата спецификация, проекта на договор и другите условия по документацията за участие. Настоящата обществена поръчка предвижда : За позиция 1 - строителните дейности целят преустановяване на влагата по стените и във въздуха на помещенията и в малка степен – функционално преструктуриране на музея- нов санитарен възел и нова врата към кабинета на уредника. Предвижда се реновиране на съществуващата музейна експозиция по изготвен от участника и съгласуван с Възложителя проект. За позиция 2 - Земни работи, работи по ниско строителство, парково обзавеждане, работи по озеленяване, изграждане на Открит форум – амфитеатър и площадка за отдих с изгледни тераси и колонада; демонтаж на стари осветителни тела, монтаж на нови и пълен комплект прожектор за външен монтаж за екстериорно осветление; изграждане на площадков водопровод, площадкова канализация и помпена станция с резервоар
45112700, 45236250, 45311000, 45332000, 45212313
Описание:
ДА
НЕ
За позиция 1 - Изкъртване на вътрешна варова мазилка по стени -620 м2, по тавани – 182 м2, Изкъртване на вътрешна варова мазилка по стени и таване -272 м2, Обшивка по стени с импрегниран противовлажен гипсокартон – 530м2, Демонтаж на неотваряеми люнети -16 бр и монтаж на неотваряеми – 8 бр. и отваряеми – 8 бр., нагнетателна и смукателна инсталации, осветителна инсталация , контактна инсталация зад дублиращите стени, телефонна инсталация, радио инсталация и гръмоотводна инсталация, както и захранващи линии и табла, реновиране на музейна експозиция За позиция 2 - Рехабилитация на. зелени площи - Направа настилка от бетонови павета -458 м2, Направа настилка от бетонови плочи – 1578 м2 Направа настилка от щампован бетон – 980 м2, изграждане на детски площадки, доставка и монтаж на дървени пейки -28 бр. на кошчета -17 бр, доставка и монтаж на бетонова фонтанка за питейна вода. – 1 бр., доставка и монтаж на дървени шезлонги-20 бр., площадков водопровод -доставка и монтаж в готов изкоп PЕHD тръби -188 м, площадкова канализация - доставка и полагане на РVC тръби -156 м, Доставка и полагане на РЕ (полиетилен) тръби -67 м, направа на улична РШ – 6бр, доставка и монтаж на дъждоприемна канавка с решетка -4 бр., доставка и монтаж на мембранен съд 300 л с комплект с аксесоари за монтаж – бр., доставка и монтаж на полиетиленов резервоар за питейна вода с обем 12 000 л – бр., поливна инсталация, Демонтаж на стари осв. тела -20 бр. и монтаж на нови – 49 бр., Пълен комплект прожектор за външен монтаж, за екстериорно осветление - 4 бр., доставка на кабел СВТ - 4850 м, заземителна инсталация
30.11.2011 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от Участника в процедурата и е в размер на: - За позиция 1 – 2 000.00 / две хиляди /лв - За позиция 2 – 11 600.00 / единадесет хиляди и шестотин /лв Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на Участника.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е 3 (три) на сто от цената по договора без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение се определя в договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: -депозит на парична сума по банковата сметка на Възложителя : IBAN: BG 94CECB3347458500 BIC: CECBBGSF ЦКБ АД клон Русе офис гр.Тутракан - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако Участникът избере да представи банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранция за участие следва да бъде издадена по образеца в Приложение № 15, а тази за изпълнение на договора следва да бъде издадена по образеца в Приложение № 16. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Заплащането на извършените дейности ще става срещу представени фактури по следния ред: (1) Авансово плащане : 20 / двадесет /% от сумата по чл.5,ал.1 в размер на ………………/словом/ лв. без включен ДДС или …………........../словом/ лв. с начислен ДДС. Авансът се изплаща от Възложителя в срок от 10/десет/ дни след съгласуване /изцяло или частично/ на проведената процедура от ДФ „Земеделие” - РА при наличие на следните кумулативни условия : 1. Издаден протокол за откриване на строителната площадка на обекта от фирмата, изпълняваща дейността по упражняване на «Строителен надзор» на обекта. 2.Отпуснато авансово плащане към Община Тутракан по Договора за финансиране № 19/322/00152/ от 23.10.2009 г. с Държавен фонд «Земеделие» 3.Обезпечаване на получения от Изпълнителя аванс - представяне на банкова/парична гаранция в полза на Възложителя за пълния размер на аванса. Гаранцията се освобождава в 1 /едномесечен/ срок след одобрение на размера на окончателното плащане от ДФ „Земеделие” – РА. Сумата на аванса се приспада от междинното и от окончателното плащания. (2) Междинно плащане – Плащане в размер до тридесет (30%) процента от стойността на договора, след завършване на обособен етап от строителството, съгласно график за изпълнение, актуване на етапа, приемането му с изготвен Протокол/Сертификат/ по образец на Възложителя за приемане на действително извършените СМР, подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант - строителен надзор на обекта, придружен от измервателни протоколи, доказващи количествата на действително извършените СМР; изготвяне на писмен доклад на лицето, осъществяващо строителен надзор на обекта относно съответствие на етапа с одобрения технически проект и качественото извършване на строителството и писмен доклад на лицето, осъществяващо финансовото управление и отчитане на проекта за съответствие на извършения етап с изискванията на Държавен фонд „Земеделие” – Програма за развитие на селските райони 2007 – 2013 г.; (3) За окончателното плащане Община Тутракан ще ползва безлихвен заем от централния бюджет до размера на окончателно допустимата за изплащане сума, определена от ДФ „Земеделие” – Разплащателна агенция съгласно ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 59 ОТ 11 МАРТ 2011 Г. на МС / обн.ДВ бр.22 от 18.03.2011 г./ Окончателното плащане, представляващо неизплатената сума до размера на действително извършените работи (но не повече от стойността по чл.5, ал.1 на договора), ще се извърши при следните кумулативни условия : 1. След приключване на всички видове работа за съответните СМР по проекта; 2. Съставен Протокол/Сертификат/ за приемане на действително извършените СМР, подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант - строителен надзор на обекта, придружен от измервателни протоколи, доказващи количествата на действително извършените СМР и подписване на акт Обр. 16 /без забележки/ съгласно Наредба .№3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3. Плащането се извършва въз основа на данъчна фактура, издадена от Изпълнителя в 10 /десет/ дневен срок от превеждане на временния безлихвен заем по сметка но Община Тутракан.
В случай, че участникът участва като обединение /или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ сключват споразумение с нотариална заверка на подписите. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че изпълнението на договора, включително плащанията са отговорност на водещия член на обединението/ консорциума, и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участник в процедурата е обединение на физически или юридически лица, в случай, че същият бъде избран за изпълнител, следва да представи документ за регистрация или да посочи ЕИК на новосъздадено юридическо лице, като новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открит конкурс
НЕ
ДА
| Технически редакции | ||
|
|
||
| 12.04.2011 16:18 ч. : | 200 | техническа редакция |
|
|
||
| затвори | ||
За позиция 1 - Сумата от 30/Тридесет лв / лв. следва да бъде внесена в касата на Община Тутракан или по банков път на следната сметка на Община Тутракан № IBAN: BG 10CECB97903147458500, ПБ 448090 BIC: CECBBGSF в Банка ЦКБ АД клон Русе За позиция 2 - Сумата от 180/Сто и осемдесет лв / лв. следва да бъде внесена в касата на Община Тутракан или по банков път на следната сметка на Община Тутракан № IBAN: BG 10CECB97903147458500, ПБ 448090 BIC: CECBBGSF в Банка ЦКБ АД клон Русе
Български
120
Заседателна зала, Община Тутракан,ул. „Трансмариска” № 31
Могат да присъстват участниците в конкурса, подали оферти или техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Проектът се финансира от ДФ"Земеделие" РА по Програма "Развитие на селските райони" Мярка 322
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП
04.04.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
строителните дейности целят преустановяване на влагата по стените и във въздуха на помещенията и в малка степен – функционално преструктуриране на музея- нов санитарен възел и нова врата към кабинета на уредника,нагнетателна и смукателна инсталации, осветителна инсталация , контактна инсталация зад дублиращите стени, телефонна инсталация, радио инсталация и гръмоотводна инсталация, както и захранващи линии и табла. Предвижда се реновиране на съществуващата музейна експозиция по изготвен от участника и съгласуван с Възложителя проект
45212313
Описание:
Изкъртване на вътрешна варова мазилка по стени -620 м2, по тавани – 182 м2, Изкъртване на вътрешна варова мазилка по стени и таване -272 м2, Обшивка по стени с импрегниран противовлажен гипсокартон – 530м2, Демонтаж на неотваряеми люнети -16 бр и монтаж на неотваряеми – 8 бр. и отваряеми – 8 бр., нагнетателна и смукателна инсталации, осветителна инсталация , контактна инсталация зад дублиращите стени, телефонна инсталация, радио инсталация и гръмоотводна инсталация, както и захранващи линии и табла, реновиране на музейна експозиция
Прогнозната стойност на поръчката е в размер до 200 000,00 лв без ДДС + 4, 30 % непредвидени разходи за СМР
Земни работи, работи по ниско строителство, парково обзавеждане, работи по озеленяване, изграждане на Открит форум – амфитеатър и площадка за отдих с изгледни тераси и колонада; демонтаж на стари осветителни тела, монтаж на нови и пълен комплект прожектор за външен монтаж за екстериорно осветление; изграждане на площадков водопровод, площадкова канализация и помпена станция с резервоар
45112700, 45236200, 45311000, 45332000
Описание:
Рехабилитация на. зелени площи - Направа настилка от бетонови павета -458 м2, Направа настилка от бетонови плочи – 1578 м2 Направа настилка от щампован бетон – 980 м2, изграждане на детски площадки, доставка и монтаж на дървени пейки -28 бр. на кошчета -17 бр, доставка и монтаж на бетонова фонтанка за питейна вода. – 1 бр., доставка и монтаж на дървени шезлонги-20 бр., площадков водопровод -доставка и монтаж в готов изкоп PЕHD тръби -188 м, площадкова канализация - доставка и полагане на РVC тръби -156 м, Доставка и полагане на РЕ (полиетилен) тръби -67 м, направа на улична РШ – 6бр, доставка и монтаж на дъждоприемна канавка с решетка -4 бр., доставка и монтаж на мембранен съд 300 л с комплект с аксесоари за монтаж – бр., доставка и монтаж на полиетиленов резервоар за питейна вода с обем 12 000 л – бр., поливна инсталация, Демонтаж на стари осв. тела -20 бр. и монтаж на нови – 49 бр., Пълен комплект прожектор за външен монтаж, за екстериорно осветление - 4 бр., доставка на кабел СВТ - 4850 м, заземителна инсталация
Прогнозната стойност на поръчката е в размер до 1 163 412,00 лв без ДДС + 4, 30 % непредвидени разходи за СМР, от които 1.За „Рехабилитация на Крайдунавски парк - част ІІ – 940 890,00 лв без ДДС + до 4, 30 % непредвидени разходи за СМР 2.За Рехабилитация на съществуващи обществени паркови зони, прилежащи на Крайдунавски парк /ПИ №505 и ПИ №506/” гр.Тутракан – 222 522,00 лв без ДДС + до 4, 30 % непредвидени разходи за СМР