Версия за печат

00530-2007-0212

BG-Велико Търново:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национална агенция за приходите - Териториална дирекция - Велико Търново, Териториална дирекция на НАП - Велико Търново, пл."Център" № 2, ет. 1, ст. 106, За: Ваня Русева; Татяна Кишева, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141; 062 617207, E-mail: v.ruseva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, ст.412

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 42 от 06.12.2007 г. 
ІI.4) Публикувано обявление в Държавен вестник/Официален вестник
№: 3 от 11.12.2007 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2007-0212
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Абонаментно поддържане и ремонт на асансьорна уредба, включително доставка на резервни части в сградата на ТД на НАП - Видин


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 11 от 15.02.2008 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

"Асансьорни сервизи София" АД ЕИК 130240867, бул. "Васил Левски" № 108, България 1000, София, Тел.: 02 8586023, Факс: 02 8592034

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Абонаментно поддържане и ремонт на асансьорна уредба, включително доставка на резервни части в сградата на ТД на НАП - Видин

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

36

ІII.7) Стойност посочена в договора
2160 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

17.02.2011 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2158 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Процедурата е открита с Решение № 42/06.12.2007г. на директора на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново, който със Заповед № ЗЦУ 63/29.01.2007г. /отм./ на изпълнителния директор на НАП е бил упълномощен да изпълнява функциите на възложител за необходимости, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториалната и компетентност.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

24.02.2011 г. 


Възложител

Трите имена: Христо Константинов Костадинов
Длъжност: директор на ТД на НАП - Велико Търново