00246-2010-0198
BG-с. Ковачево, обл. Старозагорска: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Старозагорска, За: инж. Нено Димов, Р България 6000, с. Ковачево, обл. Старозагорска, Тел.: 042 662911, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Търговски отделЕлектрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Основен ремонт на ДСД ІІст. Б
Основен ремонт на ДСД ІІст. Б, съгласно Обем.
50531000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне без обявление
НЕ
10213
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
1
“МЕТАЛИК” АД,ЕИК по Булстат: 8336067427, ул. „Промишлена”, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 612823, Факс: 042 612854
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
28.12.2010 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.
Основната функия на Въглищно стопанство е захранване на котелни бункери /КБ/ с гориво, което се изпълнява по система от багери, през склад и опробване на качеството на доставяното гориво, система от транспортьори, съоръжения за пресяване /ВС/ и раздробяване /Др. корпуси/ на два етапа – на 220мм и 40мм големина на късовете подавани въглища. След раздробяване на 220 мм, транспортьор 9 А подава на ВС 40А,Б и ДСД ІІст.А,Б; транспортьор 9 Б подава на ВС 40В,Г и ДСД ІІст.В,Г /т.нар.нитка/. Подадено гориво с по-едра фракция от 40мм затруднява мелниците, които смилат въглищата и ги впръскват в котлите. Капацитета на 1 нитка /9А/ е в порядъка на 3000т/ч въглища подадени към ВС40А,Б и ДСДІІст.А,Б с приблизителен капацитет 2000 т/ч. При товар на централата от 1300MW и евентуално изключване, поради метал или друг възникнал проблем, се налага веднага да се включи втора нитка /9Б/ за да се поддържат пълни КБ. А тези изключвания не са рядкост. Поради тази причина е наложително съоръженията по двете нитки да бъдат напълно изправни. Техните основни ремонти се планират и извършват ритмично. ОР на ДСДІІст.Б е планиран през м.ІV.V.2011г., но на 12.10.2010г. се повишават вибрациите на съоръжението. При извършване на предходният ремонт на съоръжението, поради липса на резерв, коментираните хлабини са заварени. В процеса на експлоатация, извършените заварки са скъсани и отново увеличени хлабините. Създадена е комисия, която установява аварийното състояние на съоръжението и го извежда /спира/ от експлоатация. Констатирана е невъзможност за възстановяване и необходимостта от спешен, авариен ремонт.