Версия за печат

00015-2010-0042

BG-Медникарово: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Енел Марица Изток 3 АД, Медникарово, община Гълъбово, За: Валентина Манева, България 6294, Медникарово, Тел.: 042 663712, E-mail: op@me3power.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел ОП и Снабдяване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.enel.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДЕНОНОЩНА ФИЗИЧЕСКА ВЪОРЪЖЕНА ОХРАНА И ПРОПУСКАТЕЛЕН РЕЖИМ НА ТЕЦ ЕНЕЛ МАРИЦА ИЗТОК 3

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Енел Марица изток 3 АД, обл.Стара Загора, с.Медникарово
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на комплексна услуга обхващаща денонощното патрулиране, въоръжено охраняване, опериране със система за видео наблюдение и контрол, осигуряване на пропусквателен режим на територията на ТЕЦ Енел Марица Изток 3 за срок от четири години от реномирана охранителна фирма с дългогодишен опит в охраната на индустриални обекти и обекти от национално значение, която притежава необходимите разрешителни и квалификация, посочени в документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79710000

Описание:

Услуги по безопасност

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническа спецификация

ІІ.2.2) Опции

НЕ

Брой на възможните повторения

1

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

48


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 3 000.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора под формата на депозит или банкова гаранция по сметка на Възложителя

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва ежемесечно, в 60-дневен срок след представяне на данъчна фактура за съответната сума и двустранно подписан приемно- предавателен протокол, по банков път с платежно нареждане

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника - юридическо лице. Удостоверение за актуална съдебна регистрация за юридически лица и едноличните търговци със седалище в Република България и съответен еквивалентен документ в заверен превод за чуждестранни юридически лица. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. При наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, участниците се отстраняват от участие. Непредставяне на някои от посочените документи е основание за отстраняване на Участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последните три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен – /да се представи копие заверено с „Вярно с оригинала”./ 2. Информация за общия оборот за последните три години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Удостоверение от банки или копие от застраховка за професионална отговорност Непредставяне на някой от гореописаните документи е основание за отстранявана на Участника.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на договори изпълнени през последните три години, включително място на изпълнение, стойностите и възложителите. 2. Kандидатът трябва да предостави референции за извършване на охранителни дейности на индустриални обекти и обекти от национално значение 3. Списък на транспортните средства които ще се използват на обекта. 4. Да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 5.Да има внедрена и сертифицирана система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно BS OHSAS 18001:2007 6. Лиценз за радио-честотна комуникация в региона (или за цялата страна) 7. Разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво „поверително” или по-високо 8. Сертификат на регистратура за класифицирана информация с уникален идентификационен номер от ДКСИ и ниво на класификация „Поверително” 9. Лиценз съгласно Закона за частната охранителна дейност 10.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата за последните три години. 11. Документ за гаранция за участие под формата на паричен депозит или банкова гаранция в размер 3 000.00 лева, съгласно документацията за участие – в оригинал. 12. Документ за закупена документация за участие. Минимални изисквания към кандидатите: - минимален брой пряко назначени охранители: 500 - минимален брой охранявани индустриални обекта:1 - минимален брой охранявани обекта от национално значение: 1 - минимален брой охранявани обекта в региона: 5 - минимален брой охранители назначени в региона: 100 - минимален брой години опит в сферата на охранителните услуги: 15 - Охранителни услуги трябва д а бъдат единствената дейност на компанията Непредставяне на някой от гореописаните документи е основание за отстраняване на Участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

91-1671-10

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.01.2011 г.  Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
12 BGN
Условия и начин на плащане

Получаване на документацията: Енел Марица изток 3 АД, с.Медникарово, общ.Гълъбово, обл.Стара Загора, отдел ОП и Снабдяване, от 9.00 до 15.00 часа срещу представен документ за закупена документация или по банкова сметка в SG Експрес банк АД, клон София, IBAN № BG35 TTBB 9400 1521 0392 96, BIC: TTBB BG22

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.01.2011 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.01.2011 г.  Час: 11:00
Място

Енел Марица изток 3 АД, с.Медникарово, общ.Гълъбово, обл.Стара Загора

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участиници или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.11.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ