Версия за печат

00535-2010-0003

BG-Радомир: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Радомир, пл. Свобода №20, За: Димитрина Тренева, България 2400, Радомир, Тел.: 0777 80290, Факс: 0777 82502

Място/места за контакт: Роберта Борисова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: obshtina_radomir@abv.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на периодични доставки на хранителни продукти, осъществени чрез покупка по предварително подавани заявки за: Детските градини: ОДЗ „Радомирче”, ЦДГ „Слънце”, ЦДГ „8-ми Март”; Дом за стари хора и Дом за деца “Радост” по обособени позиции, както следва: № 1 - “Мляко и млечни продукти” за детските градини; № 2 - “Месо, месни продукти и риба” за детските градини; № 3 - “Плодове, зеленчуци и консерви” за детските градини; № 4 - “Бакалия” за детските градини; № 5 - “Хляб”за детските градини; № 6 - “Мляко и млечни продукти” за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 7 - “Месо, месни продукти и риба” за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 8 - “Плодове, зеленчуци и консерви” за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 9 - “Бакалия” за Дом за деца “Радост” с.Дрен.; № 10 - “Хляб”за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 11 - “Мляко и млечни продукти” за Дом за стари хора; № 12 - “Месо, месни продукти и риба” за Дом за стари хора; № 13 - “Плодове, зеленчуци и консерви” за Дом за стари хора; № 14 - “Бакалия” за Дом за стари хора; № 15 - “Хляб и закуски” за Дом за стари хора; №16 - „Сладкарски изделия” за Дом за стари хора.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Радомир
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършване на периодични доставки на хранителни продукти, осъществени чрез покупка по предварително подавани заявки за: Детските градини: ОДЗ „Радомирче”, ЦДГ „Слънце”, ЦДГ „8-ми Март”; Дом за стари хора и Дом за деца “Радост” по обособени позиции, както следва: № 1 - “Мляко и млечни продукти” за детските градини; № 2 - “Месо, месни продукти и риба” за детските градини; № 3 - “Плодове, зеленчуци и консерви” за детските градини; № 4 - “Бакалия” за детските градини; № 5 - “Хляб”за детските градини; № 6 - “Мляко и млечни продукти” за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 7 - “Месо, месни продукти и риба” за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 8 - “Плодове, зеленчуци и консерви” за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 9 - “Бакалия” за Дом за деца “Радост” с.Дрен.; № 10 - “Хляб”за Дом за деца “Радост” с.Дрен; № 11 - “Мляко и млечни продукти” за Дом за стари хора; № 12 - “Месо, месни продукти и риба” за Дом за стари хора; № 13 - “Плодове, зеленчуци и консерви” за Дом за стари хора; № 14 - “Бакалия” за Дом за стари хора; № 15 - “Хляб и закуски” за Дом за стари хора; №16 - „Сладкарски изделия” за Дом за стари хора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
607541 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най- ниска предложена цена ; тежест: 80
Показател: Срок на отложено плащане; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 126 / Обособена позиция №: / Заглавие:Срок на отложено плащане
V.1) Дата на сключване договора
25.10.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.07.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Светлозар Райков" ; 823013267, кв. Твърди ливади, бл.51, вх.А, ет14, ап.40, България 2300, Перник, Тел.: 0888 602993

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 607541 BGN с ДДС 20%
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.10.2010 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор