Версия за печат

00530-2010-0004

BG-Велико Търново:

РЕШЕНИЕ

Номер: 1 от 19.02.2010 г. 

А) за откриване на процедура


РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национална агенция за приходите /Териториална дирекция на НАП - Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.1, ст.106, За: Ваня Русева; Маргарита Станчева, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141; 062 617193, E-mail: td_velikotarnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност



А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Ред на възлагане
по реда на ЗОП
ІI.2) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 90 ал. 1, т.8 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Услуги
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

Охрана със сигнално - охранителни системи /СОТ/ на имуществото на ТД на НАП - Велико Търново, находящо се в архивно помещение в административната сграда в гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2.


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

С Решение № 15/22.10.2009г. на Директора на Дирекция "ОУИ" - В.Търново е открита обществена поръчка с предмет „Услуги по охрана чрез сигнално-охранителни системи (СОТ) на имущество, находящо се в сградите на ТД на НАП – гр. В. Търново, ТД на НАП – гр. Враца, ТД на НАП – гр. Габрово, ТД на НАП – гр. Монтана и ТД на НАП – гр. Плевен с обособени позиции от № 1 до № 5”. За обособена позиция № 1 - ТД на НАП - В.Търново е сключен Договор № 37/30.12.2009г. със "СОД Царевец" ЕООД - гр. В. Търново, ЕИК 104682371, в който изрично са изброени помещенията находящи се в адм. сграда в гр. В.Търново, пл. "Център" № 2, които ще бъдат охранявани, като е предложена обща цена - месечна абонаментна такса за извършване на услугата. Предвид организационно-структурните промени в НАП считано от 01.01.2010г., с Решение на Управителния съвет на НАП № РМФ-286/19.12.2009г. е одобрена организационно-управленската структура на НАП и типовата структура на териториалните дирекции, съгласно която ТД на НАП - Велико Търново се структурира с нов териториален обхват и обхват на дейност съвпадащ с този на досегашните ТД на НАП - В. Търново, Враца, Видин, Габрово, Ловеч, Монтана и Плевен, като последните стават Офиси на НАП. Към ТД на НАП - Велико Търново е създадена и Дирекция „Средни данъкоплатци и осигурители” , което е видно от Приложение № 6 към Решение № РМФ-286/19.12.2009г. Със Заповед № СА-01-31-2/03.02.2010г. на Областен управител на Област - Велико Търново са предоставени на НАП за нуждите на ТД на НАП - В. Търново помещения в административната сграда находяща се в гр. В. Търново, пл. "Център" № 2, Блок 1, където да бъде разположен архива на Дирекция „Средни данъкоплатци и осигурители”. В същата сграда, се помещава и ТД на НАП - В.Търново, охраната на чиито имущество е предмет на сключеният договор за възлагането на основната поръчка /АДС № 5315/12.01.1990г./. Горепосочените обстоятелства не са могли да бъдат известни при откриване на процедурата за възлагане на основната поръчка, тъй като както бе посочено същата е открита с Решение № 15/22.10.2009г. С цел обезпечаване сигурността на документите, които ще бъдат съхранявани в архива, е съществено необходимо да се възложи допълнителна услуга по охрана със СОТ. Общата прогнозна стойност на допълнителната услуга е в размер на 480.00 лв. без ДДС или 10 % от общата стойност на основната поръчка, която е 4 800.00 лв. без ДДС за целия период на действие на договора. Допълнителната услуга не би могла да се раздели технически или икономически от предмета на основният договор без значителни затруднения за възложителя изразяващи се в следното: съгласно сключеният договор, изпълнителят по основната поръчка вече е изградил сигнално-охранителната система, като доставената и монтирана техника необходима за изпълнението на поръчката е негова собственост и при евентуалното възлагане на допълнителната услуга на същият изпълнител ще е необходимо само включването на новият обект към инсталацията. Възлагането на допълнителната поръчка на друг изпълнител предполага отново изграждане на сигнално-охранителната система, което би било технически и икономически неоправдано.Значимостта на охраняваното имущество, предполага упражняването на засилен контрол по изпълнението на договора, което би затруднило възложителя при наличието на различни изпълнители. Освен по отношение на контрола по изпълнението на поръчката, възлагането на допълнителната услуга на друг изпълнител би създало значителни затруднения на възложителя от техническа гледна точка, тъй като последният чрез своите служители осигурява възможността за достъп до охраняваният обект при необходимост, предаването на обекта под охрана, изпълняването на предписания на изпълнителя касаещи сигурността и експлоатацията на охранителната система и др. Затруднения биха настъпили и от икономическа гледна точка предвид изпълняване на финансовите ангажименти по договора, в това число извършването и проследяването на заплащането на изпълнителя стойността на услугата.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП или договаряне с покана по реда на НВМОП

"СОД Царевец" ЕООД - гр. Велико Търново, ЕИК 104682371, седалище и адрес на управление гр. Велико Търново, ул. "Ален мак" № 6, вх. Б.

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Открита с решение №: 15 от 22.10.2009 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00530-2009-0114
Допълнителната/повторната услуга или строителство е на обща стойност:480 BGN без ДДС

VI: ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Процедурата в резултат на която е възложена основната поръчка е открита с Решение № 15/22.10.2009г. на Директора на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново, който със Заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007г. /отменена/ на Изпълнителния директор на НАП е бил упълномощен да изпълнява функциите на възложител за необходимости, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториалната и компетентност. Директорът на Териториална дирекция на НАП - Велико Търново е упълномощен със Заповед № ЗЦУ - 1352/23.12.2009г. на Изпълнителния директор на НАП да изпълнява функциите на възложител за необходимости възникнали в рамките на ТД на НАП - Велико Търново и структурните звена /офиси и дирекции/, попадащи в обхвата на териториалната й компетентност, както и за Дирекция "ОУИ" - Велико Търново.


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

19.02.2010 г. 


Възложител

Трите имена: Христо Константинов Костадинов
Длъжност: Директор на Териториална дирекция на НАП - Велико Търново