Версия за печат

00530-2007-0093

BG-Варна:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национална агенция по приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението"-Варна при ЦУ на НАП, гр. Варна, бул."Осми приморски полк" №128, За: Василка Цветкова, Р. България 9010, Варна, Тел.: 052 360427, E-mail: v.tsvetkova@ro03.nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Василка Цветкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Договаряне без обявление по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 45 от 12.07.2007 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2007-0093
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Абонаментно обслужване и текущ ремонт/включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ и автомивка на служебни автомобили, предоставени на ТД на НАП-Разград.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 36 от 02.08.2007 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

"ПРИМА-М" ЕООД, ЕИК по Булстат 116514716, гр.Рaазград,ул. "Бели лом" 35А, Р. България 7200, гр. Разград, Тел.: 084629 312

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Абонаментно обслужване и текущ ремонт/включително доставка на резервни части, материали и консумативи/ и автомивка на служебни автомобили, предоставени на ТД на НАП-Разград, включващо:1. Ежемесечна проверка на ходова част, спирачна система, кормилна уредба, съединител, скоростна кутия, диференциал, електроинсталация/без радиоапаратите/, проверка и смяна на консумативи, диагностика на двигател/веднъж на 6 месеца/, вътрешно почистване и външно измиване на автомобилите при нобходимост. 2. Текущ ремонт на автомобилите, подмяна на ауспухови тръби и гърнета, тенекеджийски работи, частично или цялостно боядисване и други. 3. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на абонаментното обслужване, текущия ремонт и цялостното поддържане на автомобилите в изправност до основен ремонт.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

02.08.2007 г. 

Крайна дата

29.08.2009 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
0 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

31.08.2009 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1728 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Съгласно договора крайната стойност се формира от стойността на абонаментното обслужване в размер на 60.00лв., без ДДС месечно, стойността на ремонтните работи при часова ставка в размер на 10.00лв./час, без ДДС и % отстъпка от стойността на резервните части. Съгласно клауза на договора плащането се извършва в срок до 60дни, след издаване на фактура и протокол за извършената работа. Последното плащане по договора определя и крайната дата на приключване на изпълнението.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

09.09.2009 г. 


Възложител

Трите имена: Бисерка Ганчева Василева
Длъжност: Заместник Директор на Дирекция "ОУИ" - Варна при ЦУ на НАП