Версия за печат

00530-2007-0040

BG-Варна:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Национална агенция по приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението"-Варна при ЦУ на НАП, гр. Варна, бул."Осми приморски полк" №128, За: Василка Цветкова, Р. България 9010, Варна, Тел.: 052 360427, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Василка Цветкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Доставки
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 21 от 10.05.2007 г. 
ІI.4) Публикувано обявление в Държавен вестник/Официален вестник
№: 19 от 15.05.2007 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2007-0040
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Доставка на касети с тонер за нуждите на Дирекция „ОУИ” – Варна, ТД на НАП - Разград, ТД на НАП – Търговище и ТД на НАП – Силистра по вид и количества, съгласно приложенията.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 24 от 27.07.2007 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

"СТЕМО" ООД, гр. Габрово, ул."Брянска" № 30, Р. България 5300, гр. Габрово, Тел.: 052 600661, Факс: 052 603968

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.office@vn.stemo.bg.

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка на касети с тонер за нуждите на ТД на НАП – Търговище по предварителни заявки”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

17

ІII.7) Стойност посочена в договора
71481.52 BGN с ДДС 20%
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства

НЕ


РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

09.02.2009 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 32.4% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Отпаднала необходимост на част от предмета на договорa в хода на изпълнението, поради доставка на нова копирна техника.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
23159.87 BGN с ДДС 20%
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Съгласно посочена в договора клауза, плащането се извършва в срок от 60дни, след всяка периодична доставка. Срокът посочен в договора е до 31.01.2009г., като последното плащане е от 09.02.2009г., което е и датата на приключване на изпълнението.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

18.02.2009 г. 


Възложител

Трите имена: Светослав Асенов Аврамов
Длъжност: Директор на Дирекция "ОУИ" - Варна при ЦУ на НАП