00857-2008-0004
BG-Благоевград: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Областна администрация Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 9, За: Христо Арабаджиев, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8270138, E-mail: H.Arabadzhiev@bl.government.bg, Факс: 073 881403
Място/места за контакт: Христо АрабаджиевИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bl.government.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Проучване и анализ на равнището на публичност и информираност на гражданите и на лицата с намалено зрение относно функциите, компетентността и работата на областните администрации, териториалните структури на централните ведомства, общинските администрации и общинските съвети. Запознаване с добри практики на аналогични административни структури в три държави членки на ЕС, по отношение на «прозрачност и почтеност». Анализ и разработване на варианти за прилагането им в ЮЗРП. Преглед, анализ и изготвяне на предложение за усъвършенстване на вътрешни правила и процедури на областните и общинските администрации от ЮЗРП, касаещи публичността и информираността на гражданите
Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да извърши със свои материали и средства, и на свой риск срещу възнаграждение проучване и анализ на равнището на публичност и информираност на гражданите и на лицата с намалено зрение относно функциите, компетентността и работата на областните администрации, териториалните структури на централните ведомства, общинските администрации и общинските съвети. Запознаване с добри практики на аналогични административни структури в три държави членки на ЕС, по отношение на «прозрачност и почтеност». Анализ и разработване на варианти за прилагането им в ЮЗРП. Преглед, анализ и изготвяне на предложение за усъвършенстване на вътрешни правила и процедури на областните и общинските администрации от ЮЗРП, касаещи публичността и информираността на гражданите, Изпълнителят се задължава да извърши проучването и анализа на равнището на публичност и информираност на гражданите и на лицата с намалено зрение относно функциите, компетентността и работата на областните администрации, териториалните структури на централните ведомства, общинските администрации и общинските съвети до два месеца от датата на сключване на договора. За запознаване с добри практики на аналогични административни структури в три държави членки на ЕС, по отношение на «прозрачност и почтеност», анализ и разработване на варианти за прилагането им в ЮЗРП до три месеца от датата на сключване на договора. За преглед, анализ и изготвяне на предложение за усъвършенстване на вътрешни правила и процедури на областните и общинските администрации от ЮЗРП, касаещи публичността и информираността на гражданите шест месеца от датата на сключване на договора. 3. При осъществяване предмета на договора Възложителят се задължава да изплати на Изпълнителя възнаграждение в размер на 88 991 /осемдесет и осем хиляди деветстотин деветдесет и един/ лева без ДДС. 4. Договореното в чл. 3 възнаграждение на Изпълнителя се заплаща от възложителя, както следва: Авансово плащане, в размер на 17 798 /седемнадесет хиляди седемстотин деветдесет и осем/ лева без ДДС, представляващи 20 % от стойността на уговореното възнаграждение, платими от Възложителя в петдневен срок след финансирането му от Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет”. Междинни плащания, поетапно, след изпълнение на всяка една от договорените дейности и след одобряване от Възложителя на извършената работа от страна на Изпълнителя. Плащането се извършва в петдневен срок след финансиране на Възложителя по съответното перо за тази дейност, съгласно договор №А 08-12-20-С/02.02.2009 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Ес чрез Европейски социален фонд, по одобрен проект „Администрацията на Югозападния район за планиране – отворени врати към гражданите и бизнеса” /проектът е одобрен за финансиране с решение №БР-22/10.11.2008 г./, но не повече от 80 % от размера на договореното възнаграждение. Окончателно плащане се извършва, след приспадане на междинните плащания, в петдневен срок след финансиране на Възложителя от Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет” по одобрения по ОПАК проект „Администрацията на Югозападния район за планиране – отворени врати към гражданите и бизнеса.
70000000, 73000000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
18.02.2009 г.
2
Консорциум „МБМД-С. Е. Г.А”, община Лозенец, ж. к. „Лозенец” ул. „Янко Софийски войвода” №25, България 1000, София, Тел.: 02 9461183
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
ДА
Комисия за защита на конкуренцията, "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
в четиринадесетдневен срок от датата на обявяване на договора
23.02.2009 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г