Версия за печат

00857-2008-0004


Информация за сключен договор

BG-Благоевград: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Областна администрация Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 9, За: Христо Арабаджиев, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8270138, E-mail: H.Arabadzhiev@bl.government.bg, Факс: 073 881403

Място/места за контакт: Христо Арабаджиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bl.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Проучване и анализ на равнището на публичност и информираност на гражданите и на лицата с намалено зрение относно функциите, компетентността и работата на областните администрации, териториалните структури на централните ведомства, общинските администрации и общинските съвети. Запознаване с добри практики на аналогични административни структури в три държави членки на ЕС, по отношение на «прозрачност и почтеност». Анализ и разработване на варианти за прилагането им в ЮЗРП. Преглед, анализ и изготвяне на предложение за усъвършенстване на вътрешни правила и процедури на областните и общинските администрации от ЮЗРП, касаещи публичността и информираността на гражданите

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 10
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: Област Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да извърши със свои материали и средства, и на свой риск срещу възнаграждение проучване и анализ на равнището на публичност и информираност на гражданите и на лицата с намалено зрение относно функциите, компетентността и работата на областните администрации, териториалните структури на централните ведомства, общинските администрации и общинските съвети. Запознаване с добри практики на аналогични административни структури в три държави членки на ЕС, по отношение на «прозрачност и почтеност». Анализ и разработване на варианти за прилагането им в ЮЗРП. Преглед, анализ и изготвяне на предложение за усъвършенстване на вътрешни правила и процедури на областните и общинските администрации от ЮЗРП, касаещи публичността и информираността на гражданите, Изпълнителят се задължава да извърши проучването и анализа на равнището на публичност и информираност на гражданите и на лицата с намалено зрение относно функциите, компетентността и работата на областните администрации, териториалните структури на централните ведомства, общинските администрации и общинските съвети до два месеца от датата на сключване на договора. За запознаване с добри практики на аналогични административни структури в три държави членки на ЕС, по отношение на «прозрачност и почтеност», анализ и разработване на варианти за прилагането им в ЮЗРП до три месеца от датата на сключване на договора. За преглед, анализ и изготвяне на предложение за усъвършенстване на вътрешни правила и процедури на областните и общинските администрации от ЮЗРП, касаещи публичността и информираността на гражданите шест месеца от датата на сключване на договора. 3. При осъществяване предмета на договора Възложителят се задължава да изплати на Изпълнителя възнаграждение в размер на 88 991 /осемдесет и осем хиляди деветстотин деветдесет и един/ лева без ДДС. 4. Договореното в чл. 3 възнаграждение на Изпълнителя се заплаща от възложителя, както следва: Авансово плащане, в размер на 17 798 /седемнадесет хиляди седемстотин деветдесет и осем/ лева без ДДС, представляващи 20 % от стойността на уговореното възнаграждение, платими от Възложителя в петдневен срок след финансирането му от Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет”. Междинни плащания, поетапно, след изпълнение на всяка една от договорените дейности и след одобряване от Възложителя на извършената работа от страна на Изпълнителя. Плащането се извършва в петдневен срок след финансиране на Възложителя по съответното перо за тази дейност, съгласно договор №А 08-12-20-С/02.02.2009 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Ес чрез Европейски социален фонд, по одобрен проект „Администрацията на Югозападния район за планиране – отворени врати към гражданите и бизнеса” /проектът е одобрен за финансиране с решение №БР-22/10.11.2008 г./, но не повече от 80 % от размера на договореното възнаграждение. Окончателно плащане се извършва, след приспадане на междинните плащания, в петдневен срок след финансиране на Възложителя от Управляващия орган на Оперативна програма „Административен капацитет” по одобрения по ОПАК проект „Администрацията на Югозападния район за планиране – отворени врати към гражданите и бизнеса.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 73000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Научни изследвания и експериментални разработки и свързаните с тях консултантски услуги

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
88991 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 88991, Най-висока оферта: 98892 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: • оценка на проект за извършване на количествено емпирично-социологично проучване с анкетна карта, карта с подробно изследване на правните механизми и проект на проучване на действащата нормативна уредба в администрациите; тежест: стойността на критерия се изразява с цифра, представляваща съотношение между класирания на първо място проект, който получава 10 точки, умножен с тегловен коефициент 50, като всеки следващ проект се оценява с 1 точка по-малко, умножена по коефициент 50.
Показател: • цена и начин на ценообразуване –стойността на критерия цена се изразява с цифра, представляваща съотношение между предложената най-ниска цена от участника в процедурата, която получава 10 точки, умножена с тегловен коефициент 30, като всека следваща цена се оценява с 1 точка по-малко, умножена с тегловен коефициент 30.; тежест: стойността на критерия цена се изразява с цифра, представляваща съотношение между предложената най-ниска цена от участника в процедурата, която получава 10 точки, умножена с тегловен коефициент 30, като всека следваща цена се оценява с 1 точка по-малко, умножена с тегловен коефициент 30.
Показател: оценка на възможностите на лицата, съгласно предложения по т. 3 списък специализирани в проучвателна и анализаторска дейност в сферата на правните науки, социологията, публичната администрация и правото на Европейския съюз ; тежест: стойността на критерия се изразява в цифра, представляваща съотношение между класирания на първо място кандидат, който получава 10 точки, умножен с тегловен коефициент 20, като всеки следващ кандидат се оценява с една точка по-малко, умножени по коефициент 20.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 9 / Заглавие:Проучване и анализ на равнището на публичност и информираност на гражданите и на лицата с намалено зрение относно функциите, компетентността и работата на областните администрации, териториалните структури на централните ведомства, общинските администрации и общинските съвети. Запознаване с добри практики на аналогични административни структури в три държави членки на ЕС, по отношение на «прозрачност и почтеност». Анализ и разработване на варианти за прилагането им в ЮЗРП. Преглед, анализ и изготвяне на предложение за усъвършенстване на вътрешни правила и процедури на областните и общинските администрации от ЮЗРП, касаещи публичността и информираността на гражданите
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

18.02.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Консорциум „МБМД-С. Е. Г.А”, община Лозенец, ж. к. „Лозенец” ул. „Янко Софийски войвода” №25, България 1000, София, Тел.: 02 9461183

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 88991 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

чрез ОПАК, приоритетна ос І "Добро управление", подприоритет 1.2 "Прозрачна и почтенна държавна администрация"
VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

в четиринадесетдневен срок от датата на обявяване на договора

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.02.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка