Версия за печат

00530-2007-0152


Информация


В) за стойност на изпълнен или за предсрочно прекратен договор
РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

Тип възложител по чл. 7
по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)
1.1) Наименование и адрес

 Официално наименование:
 Национална агенция за приходите /Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Велико Търново
 Пощенски адрес:
 Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Велико Търново, пл."Център"№2, ет.4, стая 403
 Град:
 Велико Търново
 Пощенски код:
 5000
 Държава:
 Република България
 Място/места за контакт:
 гр.Велико Търново, пл."Център"№2, ет.4, ст ая 412
 На вниманието на:
 Мария Ковачева
 Телефон:
 062 617141 ; 062 617207
 Адрес за електронна поща:
 oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg
 Факс:
 062 603930
 Интернет адрес/и (в приложимите случаи)
 Основен адрес на възложителя (URL):
  
 Адрес на профила на купувача (URL):
  

1.2) Вид на възложителя и основна дейност
(попълва се от възложител по чл.7, т.1-4 ЗОП)
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения Друг: Обжалване на ревизионни и др. актове по ДОПК


Изпълнен или предсрочно прекратен договор

изпълнен договор (когато не е посочена точна стойност)


II: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

II.2) Вид процедура
по реда на ЗОП
Открита процедура
II.2) Обект на поръчката

    Доставки       

II.3) Процедурата е открита с решение No
28 от 15.10.2007 г. 


II.4) Публикувано обявление в Държавен вестник
38 от 17.10.2007 г.  г.
    (посочва се датата на публикуването в електронната страница на ДВ на обявлението, с което е създадена системата)

II.5): Уникален № на поръчката в Регистъра на обществените поръчки

00530 - 2007 - 0152
(nnnnn - xxxx - yyyy)

II.6) Описание на предмета на поръчката

Доставка на принадлежности за офиса, канцеларски материали, регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. по вид и количества, описани в Приложение №1 и доставка на фотокопирна и безконечна хартия по вид и количества, описани в Приложение №2 за нуждите на ТД на НАП -Габрово", чрез периодични заявки от страна на Възложителя.
(Когато основният предмет съдържа допълнителни предмети, те трябва да бъдат описани)

ІІІ: ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДОГОВОРА

 5 от 18.01.2008 г. 
(№ на договора) (дата на сключване)

ІІІ.1) Изпълнител по договора

 Официално наименование:
 "Панда-пен" ООД гр.Габрово, Булстат 107050195
 Пощенски адрес:
 гр. Габрово, бул. "Априлов" № 10
 Град:
 Габрово
 Пощенски код:
 5300
 Държава:
 Република България
 Адрес за електронна поща:
 0ffice@nikolaevska8.bg.office1.bg
 Телефон:
 066 809626
 Интернет адрес (URL):
  
 Факс:
 066 809626
III.2) Предмет на договора

Доставка на принадлежности за офиса, канцеларски материали, регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. по вид и количества, описани в Приложение №1 и доставка на фотокопирна и безконечна хартия по вид и количества, описани в Приложение №2 за нуждите на ТД на НАП -Габрово", чрез периодични заявки от страна на Възложителя.


ІV: ИЗПЪЛНЕН ДОГОВОР

Дата на приключване
18.01.2009 г. 

Информация за изплатената сума по договора (в цифри):

Стойност:27486.13, валута: BGN, Разменен курс към BGN: ______, 0, ДДС (в %) ______
V: ПРЕДСРОЧНО ПРЕКРАТЕН ДОГОВОР

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ (когато е приложимо)

Доставени и платени по договора са канцеларски материали и фотокопирна и безконечна хартия на стойност 27486.13 лв. без ДДС, т. е. с 3513.64 лв. по-малко, от посочената стойност в договора 30999.77 лв. без ДДС, поради отпаднала необходимост на някои артикули. Цена по Договор №5 от 18.01.2008г. - 30999.77 лв. без ДДС.


VII: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2009 г. 




Възложител:  (подпис и печат)
Трите имена:  Милена Дочева Найденова
Длъжност:  Директор на Дирекция "ОУИ" гр. В. Търново