В) за стойност на изпълнен или за предсрочно прекратен договор
РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Тип възложител по чл. 7
по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)
1.1) Наименование и адрес
Официално наименование: Национална агенция за приходите /Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Велико Търново
Пощенски адрес: Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Велико Търново, пл."Център"№2, ет.4, стая 403
Град:
Велико Търново
Пощенски код:
5000
Държава:
Република България
Място/места за контакт:
гр.Велико Търново, пл."Център"№2, ет.4, ст ая 412
На вниманието на:
Мария Ковачева
Телефон:
062 617141 ; 062 617207
Адрес за електронна поща:
oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg
Факс:
062 603930
Интернет адрес/и(в приложимите случаи)
Основен адрес на възложителя (URL):
Адрес на профила на купувача (URL):
1.2) Вид на възложителя и основна дейност (попълва се от възложител по чл.7, т.1-4 ЗОП)
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Обжалване на ревизионни и др. актове по ДОПК
Изпълнен или предсрочно прекратен договор
изпълнен договор (когато не е посочена точна стойност)
II: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА
II.2) Вид процедура
по реда на ЗОП
Открита процедура
II.2) Обект на поръчката
Доставки
II.3) Процедурата е открита с решение No
28 от 15.10.2007 г.
II.4) Публикувано обявление в Държавен вестник
38
от 17.10.2007 г. г.
(посочва се датата на публикуването в електронната страница на ДВ на обявлението, с което е създадена системата)
II.5): Уникален № на поръчката в Регистъра на обществените поръчки
00530 - 2007 - 0152 (nnnnn - xxxx - yyyy)
II.6) Описание на предмета на поръчката
Доставка на принадлежности за офиса, канцеларски материали, регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. по вид и количества, описани в Приложение №1 и доставка на фотокопирна и безконечна хартия по вид и количества, описани в Приложение №2 за нуждите на ТД на НАП -Габрово", чрез периодични заявки от страна на Възложителя. (Когато основният предмет съдържа допълнителни предмети, те трябва да бъдат описани)
ІІІ: ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДОГОВОРА
№ 5
от 18.01.2008 г.
(№ на договора)
(дата на сключване)
ІІІ.1) Изпълнител по договора
Официално наименование: "Панда-пен" ООД гр.Габрово, Булстат 107050195
Пощенски адрес: гр. Габрово, бул. "Априлов" № 10
Град:
Габрово
Пощенски код:
5300
Държава:
Република България
Адрес за електронна поща:
0ffice@nikolaevska8.bg.office1.bg
Телефон:
066 809626
Интернет адрес (URL):
Факс:
066 809626
III.2) Предмет на договора
Доставка на принадлежности за офиса, канцеларски материали, регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и др. по вид и количества, описани в Приложение №1 и доставка на фотокопирна и безконечна хартия по вид и количества, описани в Приложение №2 за нуждите на ТД на НАП -Габрово", чрез периодични заявки от страна на Възложителя.
ІV: ИЗПЪЛНЕН ДОГОВОР
Дата на приключване
18.01.2009 г.
Информация за изплатената сума по договора (в цифри):
Стойност:27486.13,
валута: BGN,
Разменен курс към BGN: ______,
0,
ДДС (в %) ______
V: ПРЕДСРОЧНО ПРЕКРАТЕН ДОГОВОР
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ(когато е приложимо)
Доставени и платени по договора са канцеларски материали и фотокопирна и безконечна хартия на стойност 27486.13 лв. без ДДС, т. е. с 3513.64 лв. по-малко, от посочената стойност в договора 30999.77 лв. без ДДС, поради отпаднала необходимост на някои артикули.
Цена по Договор №5 от 18.01.2008г. - 30999.77 лв. без ДДС.