00432-2009-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Кюстендил: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Областен управител на Кюстендилска област, ул. "Демокрация" № 44, За: Гергана Михайлова, РБългария 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550289, E-mail: G.Mihailova@kn.government.bg, Факс: 078 550690

Място/места за контакт: Гергана Михайлова

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.kn.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Областна администрация Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, За: Мария Михайлова и Красимира Испиридонова, РБългария 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550670, Факс: 078 550690

Място/места за контакт: Мария Михайлова и Красимира Испиридонова

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Областна администрация Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, За: Гергана Христова, РБългария 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550670, Факс: 078 550690

Място/места за контакт: Гергана Христова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: административни услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране, сметоизвозване и снегопочистванене на граничните контролно - пропускателни пунктове на територията на Кюстендилска област за 2009 година, обособени в две позиции: Поз.1. Дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране, сметоизвозване и снегопочистванене на ГКПП Гюешево – Р България и Р Македония, с обща площ 26 083 кв.м. Поз.2. Дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране, сметоизвозване и снегопочистванене на ГКПП Олтоманци - Р България и Р Сърбия, с обща площ 15 600 кв.м.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16

Място на изпълнение: ГКПП Гюешево и ГКПП Олтоманци
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране, сметоизвозване и снегопочистванене на граничните контролно - пропускателни пунктове на територията на Кюстендилска област за 2009 година, обособени в две позиции: Поз.1. Дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране, сметоизвозване и снегопочистванене на ГКПП Гюешево – Р България и Р Македония, с обща площ 26 083 кв.м. Поз.2. Дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране, сметоизвозване и снегопочистванене на ГКПП Олтоманци - Р България и Р Сърбия, с обща площ 15 600 кв.м.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90610000 (FF01) , 90620000, 90513000, 77340000

Описание:

Услуги, свързани с почистване и метене на улици (За почистване )
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по превозване на отпадъци
Услуги по декоративно окастряне и подрязване на дървета и храсти

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество е посочено в документацията.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

09.03.2009 г. 

Крайна дата

09.03.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на малката обществена поръчка в размер на 500 /петстотин/ лева, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение-2.5% от стойността на договора, преди сключването на договора, вносими по следната сметка: набирателна сметка на Областна администрация гр. Кюстендил, сметка IBAN BG93UBBS80023300134330, BIG code UBBS BGSF банка ОББ АД

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По банков път. Бюджетни средства. Плащането е в български лева, чрез банков превод. Всички условия и начини за плащане са уредени в договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код- за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националнато му законодателство, а когато участникът е физическо лице-копие от документ за самоличност 2.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП 3. Идентификационен код по ДДС; 4.Разрешение по чл.12 от Закона за управление на отпадъци;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка за услуга
Минимални изисквания: 1. Кандидатът следва да разполага с : - Товарно пътно-транспортно средство за извозване на битови отпадъци – камион (специализиран, самосвал или бордови); - Товарно пътно-транспортно средство за опесъчаване – камион (специализиран или бордови); - Товарно пътно-транспортно средство с прикачен инвентар за пътно снегопочистване (снегорин); - Технически средства за косене и почистване на тревни площи (сенокосачка, моторен трион или други). Документи, с които се доказват минималните изисквания- документ за собственост или ползване на техническите средства.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12/02/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената за закупуване на документацията е невъзстановима в размер на 5.00/пет/ лева, с ДДС вносима по банкова сметка на Областна администрация гр. Кюстендил- IBAN BG77UBBS80023106083402 , BIG code UBBS BGSF при ОББ АД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.02.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

45

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/02/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на Областна админстрация гр. Кюстендил, ул."Демокрация" №44, ет.ІV, зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процудурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

14-15 януари 2010г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от уведомяването за изготвяне на съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаване или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9819639

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране, сметоизвозване и снегопочистванене на ГКПП Гюешево – Р България и Р Македония, с обща площ 26 083 кв.м.
1) Кратко описание

Дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране, сметоизвозване и снегопочистванене на ГКПП Гюешево – Р България и Р Македония, с обща площ 26 083 кв.м.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90610000 (FF01) , 90620000, 90513000, 77340000

Описание:

Услуги, свързани с почистване и метене на улици (За почистване )
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по превозване на отпадъци
Услуги по декоративно окастряне и подрязване на дървета и храсти

3) Количество или обем

Количеството и обемът са подробно описани в документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 09.03.2009 г. , Крайна дата: 09.03.2010 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране, сметоизвозване и снегопочистванене на ГКПП Олтоманци - Р България и Р Сърбия, с обща площ 15 600 кв.м.
1) Кратко описание

Дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране, сметоизвозване и снегопочистванене на ГКПП Олтоманци - Р България и Р Сърбия, с обща площ 15 600 кв.м.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90610000 (FF01) , 90620000, 90513000, 77340000

Описание:

Услуги, свързани с почистване и метене на улици (За почистване )
Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по превозване на отпадъци
Услуги по декоративно окастряне и подрязване на дървета и храсти

3) Количество или обем

Количеството и обемът са описани подробно в документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 09.03.2009 г. , Крайна дата: 09.03.2010 г.