Версия за печат

00232-2008-0005


Информация за сключен договор

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Междуобластен диспансер за онкологични заболявания със стационар-Бургас"ЕООД, бул."Стефан Стамболов" № 73 Хирургичен корпус МБАЛ Бургас АД 7 етаж, За: Дарина Стоянова; Янка Арабаджиева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 866403;056 866404, Факс: 056 859830

Място/места за контакт: бул."Стефан Стамболов" № 73 Хирургичен корпус МБАЛ Бургас АД 7 етаж
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Ежедневна доставка/три пъти дневно/ по предварителна заявка на Възложителя на : - храна /закуска,обяд и вечеря/ на пациентите на лечебното заведение,по видове диети; - храна на дежурния персонал/закуска, обяд и вечеря/; - тонизиращи или ободряващи напитки,на служителите полагащи нощни смени, съгл.чл.3 от Наредба № 11/21.12.2005 г.;

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: столови на стационарни отделения
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Ежедневна доставка/три пъти дневно/ по предварителна заявка на Възложителя на : - храна /закуска,обяд и вечеря/ на пациентите на лечебното заведение,по видове диети; - храна на дежурния персонал/закуска, обяд и вечеря/; - тонизиращи или ободряващи напитки,на служителите полагащи нощни смени, съгл.чл.3 от Наредба № 11/21.12.2005 г.;

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена на един храноден на пациенти в стационар; тежест: 80
Показател: Цена на един храноден на дежурен персонал; тежест: 15
Показател: Срок на възможно отложено плащане; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 9/S - от 07.02.2008 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 38/S - от 22.10.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 107 / Заглавие:Ежедневна доставка/три пъти дневно/ по предварителна заявка на Възложителя на :
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

30.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Евростандарт" ЕООД Булстат102901101, к/с "Зорница" бл.13,вх.1,ет.3, България 8000, Бургас, Тел.: 0888 501542

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 143500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.3.2) Подаване на жалби

съгл.чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.01.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка