00292-2008-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Средец: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно горско стопанство Средец, ул."Васил Колларов" 92, За: инж.Димитър Янков, България 8300, Средец, Тел.: 05551 9320, E-mail: dlsredec@nug.bg, Факс: 05551 9320

Място/места за контакт: инж.Димитър Янков

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Сеч и извоз на маркирана дървесина от ДГФ до временен склад от Обект №902;отд.160 е;161 ж; мест."Юмерова поляна" в района на ДГС Средец

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Обект №902;отд.160 е;161 ж; мест."Юмерова поляна" в района на ДГС Средец
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Възлагане на услугата "Сеч и извоз на маркирана дървесина от ДГФ до временен склад от Обект №902;отд.160 е;161 ж; мест."Юмерова поляна" в района на ДГС Средец

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03400000, 03410000, 03414000

Описание:

Продукти на горското стопанство и дърводобива
Дървен материал
Необработен дървен материал

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Добив на 1265 куб.м дървесина

Прогнозна стойност без ДДС
29905 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в открития конкурс в размер на 1% от началната цена на услугата.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно разпоредбите на Закона за горите,правилника за прилагането му и тръжните условия.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Кандидатите да бъдат търговци,лицензирани по реда на Наредба 17 от 1998 год. за лицензиране на ФЛ и ЮЛ за упражняване на частна лесовъдска практика в РБ за дейността "Изработване на транспортно-технологични проекти,планове и схеми за ползвания от горите и земите от горския фонд",ако срокът на лиценза не е изтекъл или да бъдат търговци,лицензирани по рада на Наредба 31 от 11.08.2003 год. за реда и критериите за регистрация за упражняване на частна лесовъдска практика и извършване на дейности в ГФ,като лиценза трябва да съдържа точка "участие в процедури за предоставяне на ползване от горския фонд,както и да отговарят на изискванията,описани в условията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно тръжните условия.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно тръжните условия
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Да притежават минимум един брой трактор за извоз на дървесина или да имат сключен договор за ползването на такъв.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се поучава в ДГС Средец от деня следващ публикуването на обявлението в Държавен вестник,всеки работен ден от 9:00ч. до 16:00 ч до 16.01.2009 год. срещу цена от 50 лева без ДДС,която се внася в брой в касата на ДГС Средец.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Адм.сграда на ДГС Средец

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Присъствието на кандидатите е по желание.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: CPCAADMIN@CPC.BG, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 10 дневен срок от уведомяването на кандидатите за резултатите от класирането в открития конкурс.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КЗК, Бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 98840070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ