01106-2008-0053


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на извънредните ситуации, пл. "Св. Неделя" № 6, За: Кремена Кьосева; Радка Савова, РБългария 1040, София, Тел.: 02 9401620; 02 9401521, E-mail: k.kyoseva@mes.government.bg, Факс: 02 9401592

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mes.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Защита на населението при извънредни ситуации

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Комплексно почистване на административни сгради на МИС и прилежащите им терени”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 14

Място на изпълнение: Територията на страната
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Комплексно почистване на административни сгради на МИС и прилежащите им терени”

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90600000

Описание:

Услуги по почистване и възстановяване и подобни услуги

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

Възложителят предвижда възможност за допълнително възлагане изпълнението на дейностите по договора за срок до 1 година.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

1


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 600 /шестотин/ лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 500 /две хиляди и петстотин/ лева. Гаранциите се внасят по банков път на сметката на МИС: BG71BNBG96613300109001, BIC: BNBGBGSD, БНБ - Централно управление или във вид на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, в български лева, съобразно офертата на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника /Решение за съдебна регистрация/ - копие; 2. Удостоверение за актуално състояние със срок 3 /три/ месеца от датата на издаване - копие; 3. Копие от ЕИК и копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС/ако участникът е регистриран/ - копие; 4. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 5.Документ за гаранция за участие; 6. Документ за закупена документация - копие; 7. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда такива; 8. Списък на документите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния финансов отчет за 2007 г. /чл.50, ал. 1 т. 2 от ЗОП/; 2. Декларация, съдържаща информация за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация по образец, съдържаща: Списък на основните договори за почистване, изпълнени през последните три години; Списък на лицата, отговарящи за контрола на качеството; Средногодишен брой на работниците и служителите на участника за предходните три години; 2. Сертификат за внедрена система на качеството ISO 9001:2000 или еквивалент;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/01/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
240 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по сметка на МИС: BG36BNBG96613000109001, BIC:BNBGBGSD, БНБ - Централно управление или на каса. Цена на документацията - 240 лева с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.01.2009 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/01/2009 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на МИС, с адрес: гр. София, пл. "Св. Неделя" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие на адрес: www.mes.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http: // www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ