Версия за печат

00693-2008-0019


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Университетска многопрофилна болница за активно лечение и спешна медицина "Н.И.пирогов" ЕАД, бул. "Тотлебен" №21, За: Ирена Маркова, Р.България 1606, София, Тел.: 02 9154507, Факс: 02 9520062

Място/места за контакт: Сектор МООП
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: УМБАЛСМ "Н.И.пирогов" ЕАД, бул. "Тотолебен" №21, склад към отдел ТС
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
74543.77 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 163 / Наименование:Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД
V.1) Дата на сключване договора

24.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ-98"ООД, бул. "Ситняково" №39А, Р.България 1505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 30153.31 BGN с ДДС 20%
Договор №: 168 / Наименование:Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на УМБАЛСМ "Н.И.Пирогов" ЕАД
V.1) Дата на сключване договора

29.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", ж.к. "Дружба", ул. "Илия Бешков" №12, Р.България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 44390.46 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9804080, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9804080, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.09.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор