РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Изработване и доставка на европейска здравноосигурителна карта (ЕЗОК)
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
27
Основно място на изпълнение:
28 областни града на територията на Република България
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Изработване и доставка на европейска здравноосигурителна карта, издавана от НЗОК на задължително здравноосигурените лица
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
85100000
Описание:
Услуги на здравеопазването
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Количеството на издадените европейски здравноосигурителни карти се определя от броя на подадените молби за срока на договора.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с парична или банкова гаранция за участие на стойност 1000 / хиляда / лв. Паричната гаранция се внася по сметката на възложителя Национална здравноосигурителна каса, IBAN: BG46 BNBG 9661 3100 1100 01, BIC: BNBG BGSD в ЦУ на БНБ, за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка или в касата на НЗОК на ул. “Кричим” 1, стая 801. Гаранция за изпълнение в размер на 50 000 лв.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва по банков път от възложителя ежемесечно при посочени в договора условия.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Заверено от участника копие на документ за регистрацията му. Чуждестранните лица представят удостоверение за регистрация, издадено от компетентен орган съгласно националния им закон, или декларация, ако не се предвижда издаване на такова удостоверение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки член на обединението представя документи за юридически статус;
- Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуална съдебна или търговска регистрация, респективно актуално удостоверение за вписване в търговския регистър, в случай, че участникът е регистриран или пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър, което да е с дата на издаване, предшестваща подаването на заявлението с не повече от 6 месеца. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени;
- Декларации по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за 2007 г
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Заверено от участника копие на отчет за приходите и разходите за 2007 г
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Списък на договори с предмет сходен с обекта настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойност, срокове на изпълнение и клиенти, придружени от препоръки за добро изпълнение;
- Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности за изработване на документи с висока степен на защитеност, с приложен списък с координатите на дистрибуторските центрове във всички областни градове на страната /свободен текст/;
- Копие на актуален сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2000 за производствената дейност на участника;
- Участникът трябва да бъде вписан в регистъра на комисията за защита на личните данни като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни;
- Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности;
- Заверено от участника копие на документ за регистрация по БУЛСТАТ;
- Мостра на ЕЗОК, изготвена от участника съгласно техническите условия и спецификации на възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Списък на договори с предмет сходен с обекта настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години от участника, с посочване на стойност, срокове на изпълнение и клиенти, придружени от препоръки за добро изпълнение;
- Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности за изработване на документи с висока степен на защитеност, с приложен списък с координатите на дистрибуторските центрове във всички областни градове на страната /свободен текст/;
- Копие на актуален сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2000 за производствената дейност на участника;
- Участникът трябва да бъде вписан в регистъра на комисията за защита на личните данни като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни;
- Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности;
- Заверено от участника копие на документ за регистрация по БУЛСТАТ;
- Мостра на ЕЗОК, изготвена от участника съгласно техническите условия и спецификации на възложителя.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 48 - 066409 от 08.03.2008 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29/12/2008 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие се получава в НЗОК, гр. София, ул. "Кричим" 1, стая 109. Цената на документацията се заплаща по сметката на НЗОК: IBAN: BG46 BNBG 9661 3100 1100 01, BIC: BNBG BGSD в ЦУ на БНБ, или в касата на НЗОК - стая 801.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30/12/2008 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 02/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място
ЦУ на НЗОК, София, ул. "Кричим" 1, зала на IV-ти етаж.
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците, или техни писмено упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http//www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от Закона за обществени поръчки
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ