Версия за печат

00203-2008-0001


Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Столичен електротранспорт" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" №193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, Факс: 02 9316184

Място/места за контакт: отдел обществени поръчки
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на гривни колоосни /бандажи/ за трамваи

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Централен склад на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: гр. София, - 1233, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 193
Код NUTS: BG211
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Общо количество гривни колоосни /бандажи/ за трамвай - 400 бр. Oт които: За български трамвайни мотриси 350 бр.; За немски трамвайни мотриси (Дюваг) - 50 бр.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

35230000 (E055, E110)

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав или за трамваи, механично оборудване за управление и контрол на трафика (Настоящата обява е обява за набиране на конкурентни оферти, Доставка)


II.2) Обща крайна стойност на възложената/ите поръчка/и
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на възложената/ите поръчка/и
Стойност
129500 EUR без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Периодично индикативно обявление
Номер на обявлението в ОВ 18/S - от 21.01.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка №: 37 / Заглавие:Доставка на гривни колоосни (бандажи) за трамваи
V.1.1) Дата, на която е възложена поръчката

23.05.2008 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Трансснайк" ООД 103144665, ул. "Девня" №11А, България 9000, Варна, Тел.: 052 655632, Факс: 052 655634

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 129500 EUR без ДДС
V.1.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Крайният срок за подаване на жалби до Комисията за защита на конкуренцията е 10 дни от датата на уведомяване на участника/ участниците за класиране или за прекратяване на процедурата.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка - специални сектори