Версия за печат

00530-2008-0024


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "ОУИ" София, ул. "Аксаков" № 21, За: Емил Минчев; Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593810;02 98593766, E-mail: e.minchev@nra.bg; b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодична доставка по заявка на Възложителя на архивни кутии и архивни кашони, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София град; 3. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София област; 5. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Перник; 6. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Благоевград

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: София, Благоевград, Кюстендил, Перник, Ботевград
Код NUTS: BG21
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Периодична доставка по заявка на Възложителя на архивни кутии и архивни кашони, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София град; 3. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София област; 5. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Перник; 6. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Благоевград

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

21211110

Описание:

Хартиени или картонени кутии

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: По позиция № 1 – 60,00 лв.; По позиция № 2 – 600,00 лв.; По позиция № 3 – 500,00 лв.; По позиция № 4 – 150,00 лв.; По позиция № 5 – 30,00 лв.; По позиция № 6 – 65,00 лв.; По позиция № 7 – 350,00 лв. В случай, че участникът ще участва за всички обособени позиции размерът на гаранцията е 1755,00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извършваот съответната Териториална дирекция в срок до 60 дни от представяне на фактура в отдел "ФС"

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за първоначална съдебна/търговска регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация /респ. актуално удостоверение за вписване в търговския регистър, в случай че участникът е пререгистриран по смисъла на ЗТР (Закон за търговския регистър)/, издадено не по-рано от 30 /тридесет / дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ /респ. ЕИК в случай че участникът е пререгистриран по смисъла на ЗТР/, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран; 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец; Декларациите се представят от управителите или членовете на управителните органи на участника, а в случай, че членове са юридически лица от техните представители в съответния управителен орган; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие; 9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал; 10. Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител; 11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 13. Проект на договор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Счетоводен баланс за предходната финансова година или декларация, удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП; 2. Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година или декларация, удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Счетоводен баланс за предходната финансова година или декларация, удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП; 2. Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година или декларация, удостоверяваща тези обстоятелства съгласно условията по чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1 Декларация за наличие на собствен транспорт и складова база; 2 Списък с основните договори за подобни поръчки за последните две години; 3 Референции най-малко от пет клиента; 4 Декларация, че участникът има възможност за доставки след заявки; 5 Декларация, че участникът ще приема рекламации на стоки с доказан дефект или лошо качество; 6 Оригинални, преведени и легализирани документи и/или лабораторни анализи за качеството и вида на вложения материал; 7 Декларация, че повредената или некачествена стока ще бъде заменена от участника в срок до един работен ден от подписване на двустранен протокол за установяване качествата на стоката. 8. Мостри на изделията предмет на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1 Декларация за наличие на собствен транспорт и складова база; 2 Списък с основните договори за подобни поръчки за последните две години; 3 Референции най-малко от пет клиента; 4 Декларация, че участникът има възможност за доставки след заявки; 5 Декларация, че участникът ще приема рекламации на стоки с доказан дефект или лошо качество; 6 Оригинални, преведени и легализирани документи и/или лабораторни анализи за качеството и вида на вложения материал; 7 Декларация, че повредената или некачествена стока ще бъде заменена от участника в срок до един работен ден от подписване на двустранен протокол за установяване качествата на стоката. 8. Мостри на изделията предмет на поръчката.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № 3/22.02.2008 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18/04/2008 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 40 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 48,00 лева с вкл. ДДС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18/04/2008 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21/04/2008 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ" София, ул. Аксаков №21

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители на участниците или упълномощените за това лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Национална агенция за приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощено лице и за нуждите на териториалните дирекции на възложителя в обхвата на съответната дирекция "ОУИ". Общата очаквана стойност за обществени поръчки за доставки с този обект в рамките на възложителя НАП е 687000,00 лв., което поражда задължението за публикуване.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на Дирекция “ОУИ” София
1) Кратко описание

Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на Дирекция “ОУИ” София

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21211110

Описание:

Хартиени или картонени кутии

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София град
1) Кратко описание

Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София град

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21211110

Описание:

Хартиени или картонени кутии

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”
1) Кратко описание

Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21211110

Описание:

Хартиени или картонени кутии

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София област
1) Кратко описание

Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП София област

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21211110

Описание:

Хартиени или картонени кутии

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Перник
1) Кратко описание

Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Перник

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21211110

Описание:

Хартиени или картонени кутии

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Кюстендил
1) Кратко описание

Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Кюстендил

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21211110

Описание:

Хартиени или картонени кутии

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 7 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Благоевград
1) Кратко описание

Периодична доставка по заявка на архивни кутии и архивни кашони за нуждите на ТД на НАП гр. Благоевград

2) Общ терминологичен речник (CPV)

21211110

Описание:

Хартиени или картонени кутии

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12