Версия за печат

00530-2008-0025


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Велико Търново: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите/Дирекция"Обжалване и управление на изпълнението " гр.Велико Търново, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението " - В.Търново, пл. "Център", №2, ет.4, стая 403, За: Мария Ковачева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617203 ; 062 617141, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 403

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Услуга по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации в административните сгради на ТД на НАП Габрово, находящи се на ул. "Радецка" № 11 и "Априловска" №7 и абонаментно обслужване на ПИИ".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Административните сгради на ТД на НАП Габрово, находящи се на ул. "Априловска" № 7 и "Радецка" № 11
Код NUTS: BG1
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Услуга по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации в административните сгради на ТД на НАП Габрово, находящи се на ул. "Радецка" № 11 и "Априловска" №7 и абонаментно обслужване на ПИИ", съгласно описание на обекта на поръчката и технически спецификации от документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50710000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически и механични инсталации на сгради

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.06.2010 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие:парична сума в размер на - 20 лв., внесена по набирателна сметка IBAN BG82UNCR75273348540132 и BIC UNCRBGSF в Уникредит Булбанк-гр.В.Търново, или банкова гаранция в същия размер. Гаранция за изпълнение: 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява чрез банков превод до 60 дни след предствена фактура и протокол за извършената услуга в счетоводството на ТД на НАП Габрово.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Решение за първоначална съдебна регистрация и последващи /ако има такива/, а ако кандидатът е физическо лице-документ за самоличност, актуално удостоверение за търговска регистрация на ЮЛ и ЕТ, издадено от компетентни орган не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата-заверени копия; документ за регистрация по ЕИК на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП и други посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната година /заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат/.
Минимални изисквания: Баланс и ОПР. При обективна невъзможност, съгласно чл. 50, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Посочени подробно в документацията.
Минимални изисквания: Препоръки и декларации
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/04/2008 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр. Велико Търново, пл."Център" № 2, ет.4, стая 403 /деловодство/, в срок до 03.04.2008 г. всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 24 /двадесет и четири лева/ невъзстановими лева , която се внася по следния IBAN: BG 89UCR75273103569901, BIC код UNCRBGSF, при "УниКредит Булбанк" клон В.Търново

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.04.2008 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07/04/2008 00:00 Час: 13:30
Място

пл. "Център" № 2, етаж 4, стая 412

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.2 и ал.3 на чл.38 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 4/ 29.02.2008 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" Велико Търново, упълномощен със заповед № ЗЦУ - 63 / 29.01.2007 г. на Изпълнителния директор на НАП, на основание чл.8, ал.1 от ЗОП да изпълнява функциите на възложител за необходимостите възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" В.Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториална компетентност.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 -дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.02.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ