Версия за печат

00066-2007-0001


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-гр.Плевен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Районен център за трансфузионна хематология, Бул. "Русе" 36, За: Адриана Стефанова Сотирова, РБългария 5800, гр.Плевен, Тел.: 064 898842, E-mail: rcthpleven@gmail.com, Факс: 064 898842

Място/места за контакт: Адриана Стефанова Сотирова
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на пакети с подкрепително-тонизираща храна за кръводарители

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Районен център за трансфузионна хематология - гр.Плевен бул. Русе 36
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на пакети с подкрепително-тонизираща храна за кръводарители със следното минимално съдържание: 1.Едно пакетче "нес" кафе. 2.Едно пакетче захар. 3.Една пластмасова чашка 100 мл. 4.Една пластмасова бъркалка. 5. Мед. 6.Шоколад. 7.Натурален сок. 8.Месни консерви. Стойността на един пакет с подкрепително-тонизираща храна за кръводарителите е 6.67 лв. (без вкл. ДДС). ДДС – 20%. Стойността е определена съгласно чл.2, ал. 1 т.1 от Наредбата за условията и реда за възмездяване и остойностяване на разходите по вземане, диагностика и преработка на кръв и кръвни съставки, за стимулирането, организирането и провеждането на дейностите, свързани с кръводаряването, и за реда и цените за заплащане на кръвта и кръвните съставки приета с ПМС № 113 от 16 май 2007 г.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15842100, 15861000, 15321000 (P037) , 15131700 (P003)

Описание:

Шоколад
Кафе
Плодови сокове (В кутия)
Приготвени храни от месо (В консерва)


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
43355 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Пакет с най-високо калорийно съдържание; тежест: 65%
Показател: Пакет със срок на годност не по-малко от 50 дни; тежест: 25%
Показател: Срок на отложено плащане над минимално изискуемия /30 дни/; тежест: 10%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1 / Наименование:Доставка на пакети подкрепително-тонизираща храна за кръводарители
V.1) Дата на сключване договора

28.12.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Варна Оборот" ЕООД, БУЛСТАТ 103275063, ул. "Академик Курчатов" №1, РБългария 9000, гр.Варна, Тел.: 052 504934

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 43355 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 43355 BGN без ДДС
В брой месеци: 12

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.01.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор