Версия за печат

00530-2007-0208


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр. Варна при ЦУ на НАП - гр. Варна, бул. Осми приморски полк", № 128, За: Румен Илиев, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 4360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 4360440

Място/места за контакт: Румен Илиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Абонаментно поддържане и ремонт на репрографски машини за нуждите на ТД на НАП Шумен, ТД на НАП Търговище и ТД на НАП Разград"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: гр. Търговище, гр. Шумен, гр. Разград
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Абонаментно поддържане и ремонт на репрографски машини, в т. число: А/ ежемесечни технически прегледи и профилактика на машините; Б/отстраняване на откритите при ежемесечните технически прегледи и профилактика и по сигнал на Възложителя повреди; В/ доставка на консумативи (без хартия и телчета за подшиване) и всички необходими резервни части за поддръжката в техническа изправност и годност на машините; Г/доставка на резервни части извън изброените в б. В, по заявка на Възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

16.06.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 60 лв. /шестдесет/ за цялата поръчка внесени по банкова сметка BG73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява чрез банков превод до 60 дни след предствена фактура и протокол за извършената доставка в счетоводството на съответната ТД на НАП.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за първоначална съдебна регистрация, а ако кандидатът е физическо лице-документ за самоличност, удостоверение за актуално състояние на ЮЛ и ЕТ, издадено от компетентни съд не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата, документ за регистрация по БУЛСТАТ на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната финансова година /заверени фотокопия/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да представи алтернативно един от двата документа: годишен баланс или отчет за приходите и разходите за предходната финансова година /заверени фотокопия/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Референции за абонаментно обслужване на копирни машини най - малко от три бюджетни организации.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Референции за абонаментно обслужване на копирни машини най - малко от три бюджетни организации.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22/01/2008 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр.Варна, бул."Осми приморски полк" № 128, ет.1, стая 112 /деловодство/, в срок до 02.05.07г. всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на левовата равностойност на 10.23 /невъзстановими/ евро , която се внася по следния IBAN: BG 12TTBB94003115068646, BIC TTBBBG22,СЖ "Експресбанк" АД - Варна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
22/01/2008 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23/01/2008 00:00 Час: 10:30
Място

сградата на НАП - Варна, бул "Осми приморски полк" № 128, ет.6, стая 621

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 и 4 на чл.68 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, гр. София, 1000, бул. "Вигоша", № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национална агенция по приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" към ЦУ на НАП, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 4360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 4360419

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.11.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ