Версия за печат

00530-2007-0205


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Самокав: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УЦ на НАП "Боровец", к.к. Боровец, общ. Самоков, област Софийска, За: Светослав Дикин - Управител, България 2010, Самокав, Тел.: 0750 32522, E-mail: center_borovec@tax.egvrn.net, Факс: 0750 32522

Място/места за контакт: Светослав Дикин - Управител

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно поддържане и ремонт на електрически инсталации и вентилационната инсталация на сградите в Учебния център /УЦ/ на Национална агенция по приходите /НАП/ в курортен комплекс „Боровец”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: курортен комплекс Боровец, общ. Самоков, Софийска област
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Услуги по абонаментно поддържане и ремонт на електрически инсталации и вентилационна инсталация на сградите в Учебния център /УЦ/ на Национална агенция по приходите /НАП/ в курортен комплекс „Боровец”, които включват: - ежемесечно поддържане на инсталациите /електрическа и вентилационна/ в сградите на УЦ; - по един профилактичен преглед на електрическите инсталации и вентилационната инсталация в сградите на УЦ; - доставка и подмяна на консумативи, при необходимост; - ремонт на инсталациите, при необходимост за всяка от сградите на УЦ.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50711000, 50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради
Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Описанието на електрическите инсталации и вентилационната инсталация е посочено в документацията по процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Офертата трябва да бъде представена заедно с документ за внесена гаранция за участие в обществена поръчка /банкова гаранция или парична сума внесена по банков път/. Банковата сметка на Учебния център на НАП - е в банка "ОББ" АД клон - Самоков, IBAN BG 71 UBBS 800 233 00 141 031 и BIC UBBSBGSF на стойност 50 /петдесет/ лева равни на 1 % от планираната стойност на поръчката. Срока на валидност на гаранцията, следва да покрива срока на валидност на офертата. Участникът определен за изпълнител, представя /банкова гаранция за изпълнение или внася парична сума/ гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС, в момента на подписването му, което е предпоставка за неговото сключване. Срокът на валидност на внесената гаранция за изпълнение по договора, следва да покрива срока за изпълнение на договора. При избор на парична сума, същата следва да бъде внесена по сметка на УЦ на НАП Боровец в банка "ОББ" АД - клон гр. Самоков BG 71UBBS80023300141031 и BIC UBBSBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно проектодоговора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице – документ за самоличност – заверени копия. Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът е регистриран в България търговец – съдебно решение за регистрация на Търговското дружество или на едноличния търговец. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документа и в легализиран превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в легализиран превод. 1.2. Удостоверение за актуална съдебната регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата – оригинал или заверено копие. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. 1.3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 1.4. Копие от документ за регистрация по ЗДДС, в случай, че лицето има такава; 1.5. Декларация, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, както и Декларация, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова /2006 г./ година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година
Минимални изисквания: Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - Баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а Декларация с посочената информация /съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година/ представят участници, за които законодателството не изисква публикуване
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.7.1. Списък на основните договори за услуги с идентичен на настоящата поръчка предмет, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 1.7.2. Декларация-списък с имената на персонала /със съответното техническо образование – специалисти с необходимата правоспособност, съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V/, който ще извършва услугите по поддържане и ремонта, със справка за образованието и копия от дипломи /за образование и диплом, удостоверение или сертификат, др./. 1.7.3. Декларация, че ще осигури непрекъсната телефонна връзка за получаване на съобщения/заявки за налагащо се посещение на място в УЦ на НАП – Боровец във връзка със съмнения за неизправност на инсталациите. Изпълнителят следва да гарантира, че ще започне ремонт до 2 /два/ часа от подаване на сигнал/информиране на Изпълнителя или негов служител за настъпило събитие; 1.7.4. Декларация, че кандидатът за изпълнител на обществената поръчка има възможност да осигури необходимите резервни части, материали и консумативи в срок. 1.7.5. Декларация, че кандидатът за изпълнител на обществената поръчка познава нормативните актове и българските стандарти за електрическите инсталации и вентилационната система, които ще поддържа и ремонтира, както и инструкции за работа за извършване на функционалните проверки, техническото обслужване, ремонт и изпитванията на инсталациите; 1.7.6. Описание на техническото оборудване, машини и други съоръжения, инструменти, измервателни уреди, инвентар и транспортни средства, сервизната база, с които кандидатът разполага за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.7.1. Участникът трябва да осъществява дейност, свързана с изпълнението на подобни поръчки и да има минимум 3 години опит в тази дейност, което да се докаже с поде 3 препоръки от Възложители или контрагенти. 1.7.2. Участникът трябва да декларира и докаже, като представи заверено копие на документ за съответната квалификацията най-малко на един служител, който ще осъществява дейностите по договора. 1.7.3. Участникът трябва да посочи минимум един телефон за връзка с Възложителя, на който да гарантира приемане на съобщения/заявки всеки работен ден от седмицата между 9.00 ч. и 17.00 часа.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.04.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/12/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документите е 50 /петдесет/ лева без ДДС, респективно 60 /шестдесет/ леза с включен ДДС. Внесени по банкова сметка на Възложителя в ОББ – клон Самоков IBAN BG 44 UBBS 800 231 060 77 400, BIC UBBSBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.12.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20/12/2007 00:00 Час: 11:00
Място

УЦ на НАП Боровец

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При действията на комисията по чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от НВМОП може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители по регистрация или по пълномощие. В случай, че присъства пълномощник, същият следва да представи подписано от упълномощителя пълномощно в оригинал.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 дневен срок от уведомяването за решението, действие или бездействие, от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.11.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ