Версия за печат

00530-2007-0203


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Дондуков" № 52, За: Димка Динева, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593046, E-mail: dimka.dineva@nra.bg, Факс: 02 98593348

Място/места за контакт: дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Групова рискова застраховка срещу злополука и застраховка "Живот" на служителите от Национална агенция за приходите за 2008 г. и 2009 г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Групова рискова застраховка срещу злополука и застраховка "Живот" на служителите от Национална агенция за приходите за 2008 г. и 2009 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66311000, 66331100

Описание:

Животозастраховане
Застраховка Злополука

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

1. Груповата застраховка следва да обхване всички служители на НАП, включително и тези ползващи законоустановен отпуск към 01.01.2008 г., от която дата служителите са застраховани, независимо от датата на подписването на застрахователния договор. 2. Застрахованите са общо 7 976 лица, разделени в три рискове класа. Броят на застрахованите може да бъде увеличен, съответно намален по време на действието на договора; 3.Стойността на платимата застрахователна премия за целия срок на договора не може да надвишава 267000 лв. без ДДС

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 267000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 2 500 /две хиляди и петстотин/ лева и срок на валидност, покриващ срока на валидност на офертите, която участниците представят в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, преведена по IBAN сметка BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC BNBGBGSD при БНБ - ЦУ. Гаранция за изпълнение: 3 % от стойността на поръчката без ДДС, представена в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, внесена по сметка на ЦУ на НАП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Редът за плащане е уреден в проекто-договора - част от документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника. Документът се представя от участника и от подизпълнителите, когато е предвидено участие на такива; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата. Документът се представя от участника и от подизпълнителите, когато е предвидено участие на такива; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Декларации, относно обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5. Декларациите се представя от участника и от подизпълнителите, когато е предвидено участие на такива. Образци на декларациите се съдържат в документацията за участие; 5. Действащ лиценз за извършване на застраховане, съответстващ на предмета на процедурата, издаден от компетентен орган на държавен застрахователен надзор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година. Документите се представят и от подизпълнителите, когато е предвидено участие на такива.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания към т.1: Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - Баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а Декларация с посочената в т.1 информация представят участници, за които законодателството не изисква публикуване. Документът/тите се представя от участника и от подизпълнителите, когато е предвидено участие на такива.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на основните договори с предмет идентичен с този на процедурата, по които участникът и/или подизпълнителите, е работил през последните три години, включително стойностите (застрахователните премии), датите и получателите (застраховащите лица); 2.Списък на действащите подразделения на територията на страната- клонове, агенции, представителства по населени места. Документите по т.1 и 2 се представят и от подизпълнителите, когато е предвидено участие на такива;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания към т.1: Стойността на сключените договори за последната година, да е равна или по-висока от очакваната стойност на поръчката за една година 133 500 лв.; Минимални изисквания към т.2: Учасникът да има представителства в поне 5 областни града.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/12/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 50 лв. без ДДС, съответно 60 лв. с ДДС. Документацията се получава всеки делничен ден до 17.30 часа в деловодството на ЦУ на НАП-София, бул. "Княз Дондуков" № 52 срещу преведена сума по IBAN с/ка № BG51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC - BNBGBGSD при БНБ-ЦУ, гр. София. Национална агенция за приходите предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адрес на Възложителя: http://www.nap.bg/, раздел "За НАП", "Профил на купувача". Участниците, които са ползвали документацията по електронен път, също заплащат цената й. Плащането се удостоверява с вносна бележка, която участникът прилага към представената от него офертата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/12/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/12/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Национална агенция за приходите-Централно управление, гр.София, бул. "Княз Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Представители на участника по съд. регистрация или упълномощени лица. Пълномощното се представя преди отварянето на предложенията.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Процедурата е открита с решение № РЦУ-107/04.12.2007 г. на изпълнителния директор на НАП. 2.Договорът, независимо от датата на подписването, поражда действие между страните считано от 01.01.2008 г. 3. Национална агенция за приходите предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата. Документацията може да намерите на интернет адрес на Възложителя: http://www.nap.bg/, раздел "За НАП", "Профил на купувача". Цената на документацията се заплаща и от участниците, които са я ползвали, чрез достъп по електронен път. Плащането се удостоверява с прилагане към офертата на участника на вносна бележка, удостоверяваща плащане на цената.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.12.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ