РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Периодична доставка по заявка на Възложителя на компютърно оборудване и принадлежности, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за ТД на НАП- София град; 3. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за ТД на НАП София област; 5. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за ТД на НАП гр.Благоевград; 6. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за ТД на НАП гр.Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка компютърно оборудване и принадлежности за ТД на НАП гр.Перник
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Административните сгради на Дирекция „ОУИ” – София и териториалните дирекции, включени в нейния обхват, подробно описани в раздел „Технически показатели по обособени позиции”
Код NUTS:
BG21
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Периодична доставка по заявка на Възложителя на компютърно оборудване и принадлежности, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за ТД на НАП- София град; 3. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за ТД на НАП София област; 5. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за ТД на НАП гр.Благоевград; 6. Периодична доставка по заявка на компютърно оборудване и принадлежности за ТД на НАП гр.Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка компютърно оборудване и принадлежности за ТД на НАП гр.Перник
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30200000
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности
ІІ.1.5)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно документацията за участие
Прогнозна стойност без ДДС
13500 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - в размер на: По позиция № 1 – 25.00 лв.; По позиция № 2 – 70.00 лв.; По позиция № 3 - 5,00 лв.; По позиция № 4 - 8,00 лв.; По позиция № 5 - 8,00 лв.; По позиция № 6 - 8,00 лв.; По позиция № 7 - 8,00 лв.; В случай, че участникът ще участва за всички обособени позиции размерът на гаранцията е 132,00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Заплащането по договора ще се извършва от съответната дирекция, в срок от 60 дни от представяне на фактура в съответния отдел "ФС".
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за първоначална съдебна регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;
2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП София;
3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност;
4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран;
5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец;
6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец;
7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 13, ал. 1, т. 1,3,4 от НВМОП във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП;
8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие;
9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал;
10. Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител;
11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец, придружено с Приложение № 1 към ценовото предложение;
12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс за предходната финансова година;
Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Минимални изисквания: Счетоводен баланс за предходната финансова година;
Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1 Списък – декларация, съдържащ основните поръчки /сходни с настоящата поръчка/, изпълнени през последните 2 години /2005 и 2006 г/ от Участника, с посочване на броя и типа на доставените части, аксесоари и принадлежности за компютри, място, срокове на изпълнение и клиенти;
2 Декларация, че участникът е извършвал такава дейност през последните 2 години.
3 Декларация, че в случай на спиране на производството на предлаганите технически средства по време на процедурата или при изпълнение на поръчката, поради внедряване на нови технологии, участникът ще предложи доставка на продукти със същите или по-добри характеристики без промяна на цената на доставката;
4 Декларация, че участникът има възможност за осъществяване на сервизна дейност в гаранционен срок на доставените компоненти, с посочен точен адрес, телефони и лица за контакти.
5 Декларация за наличие на собствен транспорт;
6 Декларация, че участникът има възможност за доставки след заявки;
7 Декларация, че участникът ще приема рекламации на стоки с доказан дефект или лошо качество.
8 Декларация, че при невъзможност за спазване на срока за отстраняване на повреда, участникът ще предоставя за временно ползване друго устройство от не по-нисък клас;
9 Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/;
10 Референции от най-малко пет клиента;
! Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности;
11 Cертификат за произход на предлаганата стока или декларация за произход, в която да се декларира, че горният сертификат ще се представи с доставката на стоката;
12 Oторизационно писмо от производителя или официален вносител (ако участникът не е неин производител) за участие в настоящата процедура;
13 Валиден, актуален към крайния срок на доставката сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2000 или еквивалентен за конкретната дейност на участника.! Качество на предлаганата стока - предметът на доставката трябва да отговаря на съответния стандарт, норматив за този вид стока и техническите показатели, описани в настоящата документация .
Минимални изисквания: 1 Списък – декларация, съдържащ основните поръчки /сходни с настоящата поръчка/, изпълнени през последните 2 години /2005 и 2006 г/ от Участника, с посочване на броя и типа на доставените части, аксесоари и принадлежности за компютри, място, срокове на изпълнение и клиенти;
2 Декларация, че участникът е извършвал такава дейност през последните 2 години.
3 Декларация, че в случай на спиране на производството на предлаганите технически средства по време на процедурата или при изпълнение на поръчката, поради внедряване на нови технологии, участникът ще предложи доставка на продукти със същите или по-добри характеристики без промяна на цената на доставката;
4 Декларация, че участникът има възможност за осъществяване на сервизна дейност в гаранционен срок на доставените компоненти, с посочен точен адрес, телефони и лица за контакти.
5 Декларация за наличие на собствен транспорт;
6 Декларация, че участникът има възможност за доставки след заявки;
7 Декларация, че участникът ще приема рекламации на стоки с доказан дефект или лошо качество.
8 Декларация, че при невъзможност за спазване на срока за отстраняване на повреда, участникът ще предоставя за временно ползване друго устройство от не по-нисък клас;
9 Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/;
10 Референции от най-малко пет клиента;
! Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности;
11 Cертификат за произход на предлаганата стока или декларация за произход, в която да се декларира, че горният сертификат ще се представи с доставката на стоката;
12 Oторизационно писмо от производителя или официален вносител (ако участникът не е неин производител) за участие в настоящата процедура;
13 Валиден, актуален към крайния срок на доставката сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2000 или еквивалентен за конкретната дейност на участника.! Качество на предлаганата стока - предметът на доставката трябва да отговаря на съответния стандарт, норматив за този вид стока и техническите показатели, описани в настоящата документация .
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка ; тежест: 60 %
Показател: Финансова оценка; тежест: 40 %
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 6 от 20.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/12/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 18,00 лева с вкл. ДДС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.12.2007 г. Час: 17:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 14/12/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Сградата на Дирекция "ОУИ" София на ул. "Аксаков" № 21, ет. 7
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители на участниците или изрично упълномощените за това лица.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Решение № 26 от 20.11.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление