Версия за печат

00530-2007-0193


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ., ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО" - ПЛОВДИВ, ул."Скопие" № 106, За: Гинка Иванова, Георги Бакърджиев, Р.България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Гинка Иванова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, находящи се в сградите на ТД на НАП – Пловдив, Стара Загора и Кърджали"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: Административните сгради на ТД на НАП-Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18а, ул. "Трети март" № 26-28, ул. "Христо Ботев" № 65 и ул. "Победа" № 17-21; административните сгради на ТД на НАП- Стара Загора, ул. "Кенали" № 1 и гр. Казанлък, ул. "Ал. Батемберг" № 4; административната сграда на ТД на НАП-Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1;
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, находящи се в сградите на ТД на НАП – Пловдив, Стара Загора и Кърджали, съгласно приложената към документацията спецификация

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74300000

Описание:

Услуги по технически изпитания и анализи, технически контрол и наблюдение

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС в административните сгради на ТД на НАП- Пловдив, Стара Загора и Кърджали, съгласно приложената към документацията спецификация

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 16500 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранция за участие в размер както следва: по позиция 1 -95 /деветдесет и пет/ лева, по позиция 2 -45 /четиридесет и пет/ лева, по позиция 3 - 25 /двадесет и пет/ лева. В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Цената за изпълнението на поръчката за всеки обект на Възложителя се заплаща по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол. Разходите по всички плащания са за сметка на съответната дирекция, чиято необходимост се осигурява.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и /или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката обекти, за които е отпаднала необходимостта от използването им и да намалява цената за изпълнение на поръчката съобразно оферираната за тези обекти стойност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Участниците представят заверено копие от решението за първоначалната съдебна регистрация; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата- заверено копие; 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ- заверено копие; 4. Документ за регистрация по ЗДДС- заверено копие; 5. Декларация/и/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5; 6. Документ за закупена документация и документ за внесена гаранция за участие- заверено копие; 7. Изрично пълномощно за представяне на предложението, ако последното не се подава от представляващия юридическото лице или ЕТ – представя се в оригинал; 8. Изрично пълномощно за представляване на кандидата при отваряне на предложението, в случай, че кандидатът се представлява от лице, което не е негов законен представител - представя се в оригинал; 9. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Документите са подробно описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от сертификат, издаден от ИА „Българска служба по акредитация”, удостоверяващ, че кандидатът притежава акредитирана лаборатория, която има право да извършва измерванията; 2. Списък на техническите лица, тяхната квалификация и квалификационна група, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката. Кандидатът следва да разполага с персонал със съответното техническо образование – специалисти с необходимата правоспособност съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V; 3. Кандидатът да представи списък на основните договори със същия предмет, които е сключил. 4. Кандидатът да представи най-малко три препоръки от предишни възложители; 5. Кандидатът да представи декларация, че е запознат с предмета на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кандидатът следва да разполага с персонал със съответното техническо образование – специалисти с необходимата правоспособност съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена цена за общата стойност на офертата без ДДС ; тежест: 90 %
Показател: най- кратък срок за изпълнение предмета на поръчката след получаване на писмена заявка от Възложителя; тежест: 10 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

001-46/09.11.2007г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/12/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в открития конкурс се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9.00 часа до 17.30 часа в срок до 03.12.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 36 / тридесет и шест / невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.12.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/12/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, ул. Скопие № 106, ет.8, стая 814.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-46/09.11.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, упълномощен със Заповед №ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяваенто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.11.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: "Извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, находящи се в сградите на ТД на НАП – Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ул. "Чернишевски" № 3, ул. "Радецки" № 18а, ул. "Трети март" № 26-28, ул. "Христо Ботев" № 65 и ул. "Победа" № 17-21"
1) Кратко описание

извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, находящи се в сградите на ТД на НАП – Пловдив

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74300000

Описание:

Услуги по технически изпитания и анализи, технически контрол и наблюдение

3) Количество или обем

извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, съгласно приложената към документацията спецификация

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 9500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 9500 лв.


Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, находящи се в сградите на ТД на НАП – Стара Загора, ул. "Кенали" № 1 и гр. Казанлък, ул. "Ал. Батемберг" № 4"
1) Кратко описание

извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, находящи се в сградите на ТД на НАП – Стара Загора

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74300000

Описание:

Услуги по технически изпитания и анализи, технически контрол и наблюдение

3) Количество или обем

извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, съгласно приложената към документацията спецификация

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 4500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 4500 лв.


Обособена позиция №: 3 / Наименование: "Извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, находящи се в сградата на ТД на НАП – Кърджали, ул. Деспот Слав № 1"
1) Кратко описание

извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, находящи се в сградата на ТД на НАП – Кърджали

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74300000

Описание:

Услуги по технически изпитания и анализи, технически контрол и наблюдение

3) Количество или обем

извършване на технически изпитвания, анализи, технически контрол и наблюдение на електрически инсталации, силови и СКС, съгласно приложената към документацията спецификация

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 2500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 2500 лв.