Версия за печат

00530-2007-0192


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "ОУИ" София, ул. "Аксаков" № 21, За: Емил Минчев; Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593810; 02 98593766, E-mail: e.minchev@nra.bg; b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Техническо оборудване-доставка на 120 броя климатици за нуждите на Дирекция „ОУИ” – София, ТД на НАП – София град, ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”, ТД на НАП – София област, ТД на НАП – Перник, ТД на НАП – Кюстендил и ТД на НАП – Благоевград”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Административната сграда на Дирекция „ОУИ” –София и административните сгради на териториалните дирекции, включени в нейния обхват, посочени в конкретната заявка
Код NUTS: BG21
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Техническо оборудване-доставка на 120 броя климатици за нуждите на Дирекция „ОУИ” – София, ТД на НАП – София град, ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”, ТД на НАП – София област, ТД на НАП – Перник, ТД на НАП – Кюстендил и ТД на НАП – Благоевград”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

29860000

Описание:

Техническо оборудване

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на 500,00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането по договора ще се извършва от съответната дирекция, чиято климатична техника се обслужва и ремонтира в срок от 60 дни от представяне на фактура и протокол за извършената работа в съответния отдел „ФС”

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП София; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4 Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран; 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец; 7. Подизпълнителите по т. 7.14. изречение второ от документацията, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие; 9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал; 10. Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител; 11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Счетоводен баланс за предходната финансова година; 2. Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Счетоводен баланс за предходната финансова година; 2. Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверен от участника списък по специалности и квалификация на ръководителите, работниците и служителите на участника; 2. Копия от трудовите договори на наетия от участника персонал, пряко ангажиран с изпълнението на обекта на поръчката; 3. Документи, удостоверяващи професионална квалификация на персонала на участника, пряко ангажиран с изпълнението на обекта на поръчката /Диплома от завършено образование по специалност „Хладилна техника” или „Климатична и вентилационна техника” или „Хладилна и климатична техника”/ – фотокопие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”; 4. Декларация, съдържаща списък с описание на техническото оборудване и транспортни средства, с които разполага участникът за изпълнение на обекта на поръчката; 5. Декларация, съдържаща списък на сервизна база, офис, пряка телефонна линия на територията на гр. София, 6. Списък-декларация, съдържащ основните поръчки /сходни с настоящата поръчка/, изпълнени през последните три години от участника, с посочване на количество доставена техника, място, срокове на изпълнение и клиенти; 7. Референции най-малко от пет клиенти; 8. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности / свободен текст /; 9. Декларация, че участникът има възможност за осъществяване на сервизна дейност в гаранционен срок на доставената техника. 10. Декларация, че участникът ще организира гаранционните ремонти на място при клиента като осигурява транспорта на техниката от клиента до сервиза и обратно, като поема изцяло разходите за тези дейности. Максимално време (в часове от работното време на клиента) за реакция и срока за отстраняване на проблема е до 40 часа от подаване на сигнала за настъпване на събитието; 11. Декларация, че участникът притежава материално-технически условия и средства за извършване на дейността предмет на поръчката; 12. Сертификат за произход на предлаганата техника или декларация за произход, в която да се декларира, че горния сертификат ще се представи с доставката на техниката; 13. Oторизационно писмо от производителя или официален вносител на техниката (ако участникът не е неин производител) за участие в настоящата процедура. 14. Сертификат или договор, или друг оторизиращ документ, издаден от производителя на техниката, че участникът има право да извършва сервизна дейност в гаранционен срок на предлаганата от него техника. Участникът може да предложи гаранционно сервизно обслужване от друга фирма с регистрация в Р България, която притежава сертификатът по т. 7.13. В този случай трябва да се представи писмено съгласие от фирмата, явяваща се оторизиран сервиз на оферираната техника за гаранционно сервизно обслужване на конкретната доставка по настоящата поръчка и всички изискуеми, документи за ползване на подизпълнител, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица. В този случай, следва да се представят всички изискуеми документи съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП за ползване на подизпълнител. В случай на ползване услугите на подизпълнители, участниците следва да попълнят т. 7 от образеца на офертата. 15. Каталози на фирмата производител, съдържащи технически данни за съответната техника, гарантиращи постигането на проектните параметри, преведени на български език.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Заверен от участника списък по специалности и квалификация на ръководителите, работниците и служителите на участника; 2. Копия от трудовите договори на наетия от участника персонал, пряко ангажиран с изпълнението на обекта на поръчката; 3. Документи, удостоверяващи професионална квалификация на персонала на участника, пряко ангажиран с изпълнението на обекта на поръчката /Диплома от завършено образование по специалност „Хладилна техника” или „Климатична и вентилационна техника” или „Хладилна и климатична техника”/ – фотокопие, заверено с гриф “Вярно с оригинала”; 4. Декларация, съдържаща списък с описание на техническото оборудване и транспортни средства, с които разполага участникът за изпълнение на обекта на поръчката; 5. Декларация, съдържаща списък на сервизна база, офис, пряка телефонна линия на територията на гр. София, 6. Списък-декларация, съдържащ основните поръчки /сходни с настоящата поръчка/, изпълнени през последните три години от участника, с посочване на количество доставена техника, място, срокове на изпълнение и клиенти; 7. Референции най-малко от пет клиенти; 8. Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности / свободен текст /; 9. Декларация, че участникът има възможност за осъществяване на сервизна дейност в гаранционен срок на доставената техника. 10. Декларация, че участникът ще организира гаранционните ремонти на място при клиента като осигурява транспорта на техниката от клиента до сервиза и обратно, като поема изцяло разходите за тези дейности. Максимално време (в часове от работното време на клиента) за реакция и срока за отстраняване на проблема е до 40 часа от подаване на сигнала за настъпване на събитието; 11. Декларация, че участникът притежава материално-технически условия и средства за извършване на дейността предмет на поръчката; 12. Сертификат за произход на предлаганата техника или декларация за произход, в която да се декларира, че горния сертификат ще се представи с доставката на техниката; 13. Oторизационно писмо от производителя или официален вносител на техниката (ако участникът не е неин производител) за участие в настоящата процедура. 14. Сертификат или договор, или друг оторизиращ документ, издаден от производителя на техниката, че участникът има право да извършва сервизна дейност в гаранционен срок на предлаганата от него техника. Участникът може да предложи гаранционно сервизно обслужване от друга фирма с регистрация в Р България, която притежава сертификатът по т. 7.13. В този случай трябва да се представи писмено съгласие от фирмата, явяваща се оторизиран сервиз на оферираната техника за гаранционно сервизно обслужване на конкретната доставка по настоящата поръчка и всички изискуеми, документи за ползване на подизпълнител, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица. В този случай, следва да се представят всички изискуеми документи съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП за ползване на подизпълнител. В случай на ползване услугите на подизпълнители, участниците следва да попълнят т. 7 от образеца на офертата. 15. Каталози на фирмата производител, съдържащи технически данни за съответната техника, гарантиращи постигането на проектните параметри, преведени на български език.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена за доставка на климатичната техника; тежест: 30%
Показател: Предложен гаранционен срок на доставената климатична техника; тежест: 30%
Показател: Срок за доставка, монтаж и пускане в експлоатация на климатичната техника, след подаване на заявката от Възложителя; тежест: 20%
Показател: Техническа обезпеченост на участника; тежест: 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/12/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 41.67 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 50,00 лева с включен ДДС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/12/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20/12/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ" София, ул. Аксаков №21

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители на участниците или упълномощените за това лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 24 от 08.11.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.11.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ