Версия за печат

00530-2007-0184


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр. Варна при ЦУ на НАП гр. Варна, бул. "Осми приморски полк", № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Бул."Осми приморски полк" № 128

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" към ЦУ на НАП, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, гр.Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: бул. "Осми приморски полк" № 128

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Национална агенция за приходите, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова; Мариана Матеева; Ирина Александрова; Росица Радева; Пламен Минков;, РБългария 9000; 9300; 7000; 9700, гр.Варна; гр.Добрич, гр.Русе и гр.Шумен, Тел.: 052 360419; 052 4360530; 058 653541; 054 856203, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: гр. Варна, бул. „Осми приморски полк”, № 128;Добрич – гр.Добрич, ул.”Независимост”, №7; гр.Русе,ул. „Пирот”, № 24;гр.Шумен, пл.”Освобождение”, №2

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национална агенция за приходите, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, град Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.nap.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на касети с тонер за нуждите на ТД на НАП - Варна, ТД на НАП - Добрич, ТД на НАП - Русе и ТД на НАП - Шумен

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр.Варна, гр.Добрич, гр.Русе и гр.Шумен
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на касети с тонер до сградите на ТД на НАП - Варна, ТД на НАП - Добрич, ТД на НАП - Русе и ТД на НАП - Шумен, съгласно документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

01.06.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гарaнция за участие - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN на Възложителя: BG 73 TTBB 9400 3315 0686 47, BIC TTBBBG 22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна, в размер на 500,00 лева за цялата поръчка или в размер на 125,00 лв. за всяка обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява за всяка доставка след представяне на заявеното количество касети с тонер, представяне на приемо - предаветелен пртокол за извършената доставка и фактура, издадена въз основа на писмената заявка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за първоначална съдебна регистрация, а ако кандидатът е физическо лице-документ за самоличност, удостоверение за актуално състояние на ЮЛ и ЕТ, издадено от компетентния съд не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата, документ за регистрация по БУЛСТАТ на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП, Сертификат за за произход на стоките, за които има такъв; Сертификат за качество ISO 9001: 2000;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната финансова година /заверени фотокопия/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да представи алтернативно един от двата документа.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Референции за доставка на касети с тонер от най - малко три бюджетни организации.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Референции за доставка на касети стонер от най - малко три бюджетни организации.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03/01/2008 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр. Варна, бул. "Осми приморски полк" , № 128, ет. 1, стая 112 /деловодство/, в срок до 03.01.2008г. всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 50,00 лв. с включен ДДС /невъзстановими/, която се внася по следния IBAN: BG 12TTBB94003115068646, BIC TTBBBG22,СЖ "Експресбанк" АД - Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/01/2008 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/01/2008 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на НАП - Варна, гр.Варна, бул "Осми приморски полк" № 128, ет.6, стая 619

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 и ал.4 на чл.68 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Конкретната процедура се открива от упълномощено лице и за нуждите на териториалните дирекции на Възложителя в обхвата на Дирекция "ОУИ" - Варна към ЦУ на НАП. Общата очаквана стойност за поръчката за обществена поръчка за доставки с този обект в рамките на възложителя НАП е в размер на 2 235 500 лева. Съгласно чл. 45а от ЗОП това поражда задълженито за публикуване.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" към ЦУ на НАП, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Интернет адрес/и:

URL: www.nap.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.11.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на касети с тонер за нуждте на ТД на НАП - Варна
1) Кратко описание

Доставка на касети с тонер до сградата на ТД на НАП - Варна, съгласно документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

1.Касета НР 1005 /С 15 А/ за лазерен принтер -100 бр. 2.Касета НР 1100 /С 92 А/ за лазерен принтер -200 бр. 3.Касета НР 2100 /С 96 А/ за лазерен принтер -15 бр. 4.Касета НР 2420 /11 А/ за лазерен принтер -300 бр. 5.Касета НР 4000 /С 27 Х/ за лазерен принтер -200 бр. 6.Касета НР 4100 /С 61 А/ за лазерен принтер -15 бр. 7.Касета НР 5000 /С 29 Х/ за лазерен принтер -150 бр. 8.Касета НР 8100 DN /С 4182 Х/ за лазерен принтер -16 бр. 9.Касета KYOCERA /К504/ -90 бр. 10.Касета SAMSUNG 3050 В -230 бр. 11.Касета SAMSUNG 3560 В -150 бр. 12.Принтерна касета LC 15 -120 бр. 13.Принтерна касета LC 20 -50 бр. 14.Принтерна касета NX 1170 -30 бр. 15.Принтерна касета LC 1511/4511 -170 бр. 16.Принтерна касета EPSON LQ 100 -15 бр. 17.Принтерна касета EPSON LХ 300 -100 бр. 18.Принтерна касета EPSON LХ 1050 -45 бр. 19.Принтерна касета EPSON LQ 1070 -10 бр. 20.Принтерна касета EPSON FX 1170 -70 бр. 21.Принтерна касета PANASONIC KXP 1150 -10 бр. 22.Принтерна касета FUDJITSU-10 бр. 23.Принтерна касета OKIDA 3312 -10 бр. 24.Тонер Tochiba GP 6570 -10 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 01.06.2009 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или повече обособени позиции.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на касети с тонер за нуждите на ТД на НАП - Добрич
1) Кратко описание

Доставка на касети с тонер до сградата на ТД на НАП - Разград, съгласно документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

1.Касети за мат.принтер Star LC-4511-20 бр. 2.Касети за мат.принтер Panasonic3626-5 бр. 3.Касети за мат.принтер EPSON LX300-20 бр. 4.Касети за мат.принтер OKI ML 182- 10 бр. 5.Касети за мат.принтер STAR LC20 -5 бр. 6.Тонер RX 5815 -10 бр. 7.Тонер касета за HP Laser Jet 1100, пр.код С4092 А-70 бр. 8.Тонер касета за HP Laser Jet 1012, пр.код Q2612А-5 бр. 9.Тонер касета за HP Laser Jet 2100, пр.код С4096А-10 бр. 10.Тонер касета за HP Laser Jet 2420, пр.код Q6511А-60 бр. 11.Тонер касета за HP Laser Jet 4000, пр.код С4127A-10 бр. 12.Тонер касета за HP Laser Jet 5000, пр.код С4129 А-60 бр. 13.Тонер касета за Xerox 432 ST, пр.код 13R90125-15 бр. 14.Тонер касета за Kyocera – 1700, пр.код TK-20H-8 бр. 15.Тонер касета за "Samsung ML1210 D3", 2500 копия, пр.код ML1210D3-10 бр. 16.Тонер касета за "Samsung ML3561ND, ML3560 D6(E)-40 бр. 17.Тонер касета за "Samsung ML3051 ND, ML3050 D4(E)- 70 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 01.06.2009 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или повече обособени позиции.


Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Доставка на касети с тонер за нуждите на ТД на НАП - Русе
1) Кратко описание

Доставка на касети с тонер до сградите на ТД на НАП - Русе, съгласно документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

1.Касета за лазерен принтер HP LazerJet 1100 - 108 бр. 2.Касета за лазерен принтер HP LazerJet 2100 - 57 бр. 3.Касета за лазерен принтер HP LazerJet 4000 - 56 бр. 4.Касета за лазерен принтер HP LazerJet 5000 - 38 бр. 5.Касета за лазерен принтер Kyocera FS 3750 - 10 бр. 6.Касета за лазерен принтер Samsung ML-1210 - 12 бр. 7.Касета за лазерен принтер Samsung ML-3051ND - 80 бр. 8.Касета за лазерен принтер Samsung ML-3561ND- 29 бр. 9.Касета за лазерен принтер HP - 1015 - 491 бр. 10.Касета за лазерен принтер HP 2420 dn - 171 бр. 11.Касета за лазерен принтер HP 5100 dn = HP5000 - 12 бр. 12.Касета за Xerox DC 432 ST - 15 бр. 13.Касета за принтер Lexmark Z-33(10N0026) - 6 бр. 14.Касета за принтер Lexmark Z-33(10N0016)- 6 бр. 15.Касети за мат.принтер STAR LC1511 n 509bk - 235 бр. 16.Касети за мат.принтер STAR LC15 n 868bkhd -82 бр. 17.Касети за мат.принтер STAR LC20 n861bk - 21 бр. 18.Касети за мат.принтер OKI ML3321 n874bk - 92 бр. 19.Принтерна касета Panasonic KXP 1150 n904bk-40 бр. 20.Касети за мат.принтер Epson LX300 n273bk -40 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 01.06.2009 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или няколко обособени позиции.


Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Доставка на касети с тонер за нуждите на ТД на НАП - Шумен
1) Кратко описание

Доставка на касети с тонер до сградата на ТД на НАП - Силистра, съгласно документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

1. Касета за принтер SТАR LC – 4511-150 бр. 2.Касета за принтер SТАR LC – 15 - 80 бр. 3.Касета за принтер PANASONIC – KX – P1695 -15 бр. 4.Касета за принтер OKI ML – 3321 - 45 бр. 5.Касета за принтер EPSON – LX300+ - 80 бр. 6.Касета за принтер EPSON – LX1050+ - 5 бр. 7.Касета за принтер НР LASER JET 1100 – C4092A, 2500 копия- 60 бр. 8.Касета за принтер НР LASER JET 5L – C3906A, 2500 копия- 3 бр. 9.Касета за принтер НР LASER JET 2100 – C4096A, 5000 копия- 15 бр. 10.Касета за принтер НР LASER JET 4M Plus – 92298X , 8800 копия - 90 бр. 11.Касета за принтер НР LASER JET 4000 – C4127A ,6000 копия- 30 бр. 12. Касета за принтер НР LASER JET 5000 – C4129X, 10000 копия -25 бр. 13.Касета за принтер НР LASER JET 2420dn – Q6511A, 6000 копия - 60 бр. 14.Касета за принтер SAMSUNG ML-1210 – ML-1210D3, 2500 копия- 8 бр. 15.Касета за принтер SAMSUNG ML-3051ND – ML-305X, 4000 копия -60 бр. 16.Касета за принтер SAMSUNG ML-3561ND – ML3560DB, 12000 копия - 45 бр. 17.Касета за принтер KYOCERA FS-3750 – TK20H, 20000 копия- 15 бр. 18. Касета за принтер LEXMARK E321 – 12A7400, 3000 копия- 60 бр. 19.Касета за документен център XEROX DC432ST – 13R90125, 23000 копия- 18 бр. 20. Касета за документен център XEROX C123 – 6R01182, 30000 копия- 4 бр. 21.Imaging Drum за XEROX C123 – 013R00589 - 2 бр.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 01.06.2009 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или повече обособени позиции.