РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“Отпечатване на 18 500 000 броя данъчни и осигурителни декларации за нуждите на НАП за 2008 г. и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и дирекциите на НАП в 28 областни градове в страната”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
15
Основно място на изпълнение:
1. Полиграфическите услуги: по местонахождение на печатницата на изпълнителя;
2. Доставката на отпечатаните формуляри: до адресите на дирекциите, посочени в документацията за участие.
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Отпечатване на 18 500 000 броя данъчни и осигурителни декларации за нуждите на НАП за 2008 г. по видове и количества, посочени в документацията за участие и доставката им до адресите на ЦУ на НАП и дирекциите на НАП в 28 областни градове в страната, посочени в документацията за участие.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
78140000, 78230000
Описание:
Услуги по печатане на формуляри
Услуги по доставка на печатни издания
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Отпечатване на 18 500 000 броя данъчни и осигурителни декларации за нуждите на НАП за 2008 г.
Прогнозна стойност без ДДС
290000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 2 900 /две хиляди и деветстотин/ лева, съответно 1 482, 75 евро в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична сума, като гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертите, която участниците представят.
За преводи от България, гаранция под форма на парична сума от 2 900 лв., участникът следва да внесе/преведена по банкова сметка на ЦУ на НАП: IBAN BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, банков идентификационен код BNBGBGSD, при БНБ София.
За преводи от чужбина, гаранцията под формата на парична сума от 1 482, 75 евро, участникът следва да внесе по банкова сметка на ЦУ на НАП: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER І., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA.
Банковите разноски по превода са за сметка на наредителя.
Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора/обществената поръчка без ДДС, в момента на подписването му, представена в една от двете форми: банкова гаранция -оригинал или парична сума, внесена по банков път по сметка на възложителя - НАП, като гаранцията за изпълнение е предпоставка за сключване на договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Разплащането се извършва по банков път по банкова сметка на изпълнителя, съгласно клаузите на проекта на договор.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически лица (ФЛ) и/или юридически лица (ЮЛ), същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнение на поръчката.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
1. Ако в резултат на промяна в законодателството отпадне необходимостта от отпечатване и доставка на някои от описаните в документацията декларации, възложителят оттегля възлагането им без финансови компенсации за изпълнителя.
2. В случай, че при изработването на образците на декларациите от възложителя, се наложи промяна в броя на страниците на отделните видове декларации, дължимото възнаграждение се намалява или увеличава съразмерно на отпадналата или увеличена необходимост от броя страници.
3. При необходимост от отпечатване и доставка на допълнителни видове или количества декларации е възможно възлагането на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.
4. Място на изпълнение на поръчката:
4.1. Полиграфическите услуги: по местонахождение на печатницата на изпълнителя;
4.2. Доставката на отпечатаните формуляри: до адресите на дирекциите, посочени в Приложение № 2 към пълното описание на обекта на обществената поръчка, приложено в документацията.
5. Срок за изпълнение на поръчката:
5.1. Срокът за доставка до адресите на дирекциите на отпечатаните данъчни декларации, посочени в раздел 1 на Приложение № 1 към пълното описание на обекта на обществената поръчка, приложено в документацията е до 10 дни от предоставянето на образците;
5. 2. Срокът за доставка до адресите на дирекциите на отпечатаните осигурителни декларации, посочени в раздел 2 на Приложение № 1 към пълното описание, приложено в документацията, е до 20 дни от предоставянето на образците;
6. Възложителят предава на хартиен и магнитен носител образците на декларациите за отпечатване, което се удостоверява с протокол;
7. В срок до три работни дни от предаването на образците, изпълнителят извършва предпечатна подготовка и представя отпечатани десет бройки за осъществяване на контрол и установяване на съответствие с предоставените образци. След потвърждаване от възложителя, изпълнителят му предава и магнитен носител с образците за отпечатване;
8. В случай, че възложителят поетапно предоставя образците на декларации, срокът за отпечатването и доставката на съответните декларации, започва да тече от предаването на техните образци.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице – документ за самоличност – заверени копия. Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът е регистриран в България търговец – съдебно решение за регистрация на Търговското дружество или на едноличния търговец.
Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документа и в легализиран превод.
Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в легализиран превод.
2. Удостоверение за актуална съдебната регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата – оригинал или заверено копие. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод;
3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ;
4. Копие от документ за регистрация по ЗДДС, ако лицето е регистрирано за целите на ДДС;
5. Декларация /-и/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 по ЗОП;
6. В случай, че за изпълнението на поръчката участникът предвижда участието на подизпълнители, всички документи, посочени в точки от 1 до 5 се представят и по отношение на посочените в офертата подизпълнители.
7. В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, всички документи, посочени в точки от 1 до 5 се представят и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включено в обединението.
8. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП по отношение на подизпълнителите, ако се предвижда участието на такива или ако участникът е обединение – по отношение на лицата, включени в обединението, води до отстраняване на участника в процедурата.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверено копие на баланс и отчет за приходи и разходи за предходната година /2006 година/, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участниците, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, се представя справка за баланса и приходите и разходите за предходната година /2006 год./.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документът, посочен в т. 1 се представя и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включено в обединението.
Участник чуждестранно ФЛ или ЮЛ, или техни обединения, представя еквивалентен на посочения в т.1 документ съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
2. Документите, посочени в т. 1 се представят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;
3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, докуметните посочени в т. 1, се представят и за всяка едно ЮЛ, включено в обединението, а за ФЛ се предоставя копие от годишната данъчна декларация по ЗДДФЛ.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Минималното изискване към участниците: за доказване на икономическото и финансовото им състояние за изпълнение на поръчката е: приходите им през предходната финансова година да са в размер не по-малък от 290 000 /двеста и деветдесет хиляди/ лева.
2. Документите, посочени в т. 1 се представят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;
3. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включени в обединението, ако участникът е такова.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение по някои от тях;
2. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители, както и на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката.
3. Декларация, съдържаща опис на техническото оборудване и транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнението на поръчката; 4. Документите, посочени в т. 1 - 3 се представят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;
5. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите, посочени в т. 1 - 3 се представят за всяко ЮЛ, включено в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Участникът да е извършвал дейност през последните три години с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура и за изпълнението на някои от договорите да е получил препоръки за добро изпълнение от възложителите или контрагентите си.
2. Участникът и/или ръководните му служители, както и лицата, отговорни за изпълнението на поръчката да притежават необходимата образователна и професионална квалификация.
3. Техническото оборудване /печатарски машини и др., които ще бъдат използвани за изпълнението на поръчката/ включително и транспортните средства, с които участникът разполага да дават възможност за изпълнението на поръчката в определените от възложителя срокове.
4. Изискванията, посочени в т. 1 - 3 се отнасят и за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива;
5. Изискванията, посочени в т. 1 - 3 се отнасят за всяко ЮЛ, включено в обединението.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 35 - 042824 от 20.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Условия и начин на плащане
Закупуване на документацията:
За преводи от България: след представяне на документ за платени 50.00 лв. без ДДС, съответно 60.00 лв. с ДДС, по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD.
За преводи от чужбина: след представяне на документ за платени 25.56 евро без ДДС, съответно 30.68 евро с ДДС, по банкова сметка в BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER І., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG51 BNBG 9661 3100 1749 01 -за документация, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA.
Банковите разноски по превода са за сметка на наредителя.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/12/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/12/2007 00:00 Час: 10:00
Място
гр.София, бул."Княз Александър Дондуков" № 52, административната сграда на ЦУ на НАП
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни законни или упълномощени представители, като в случай че присъства пълномощник, същият, преди отваряне на офертите, следва да представи, подписано от упълномощителя оригинално пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
При необходимост възложителят може да проведе процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ