Версия за печат

00530-2007-0176


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg, Факс: 02 98593222

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на касети с тонер за принтери, копирни машини и факс апарати до ЦУ на НАП, Учебен център – Боровец и Учебен център – Банкя.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Адресите на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Дондуков" № 52, Учебен център – курортен комплекс - Боровец и Учебен център – гр. Банкя, ул. "Кирил и Методий" № 31
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Доставка на касети с тонер за принтери, копирни машини и факс апарати до адресите на Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център – Боровец и Учебен център – Банкя”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

№ Вид консуматив Брой І Централно управление на Националната агенция за приходите 1 Тонер за Xerox WC Pro 320 - 10 бр. 2 Тонер за Xerox 5815 - 60 бр. 3 Тонер касета за Brother HL 7050N - 20 бр. 4 Тонер касета за Brother MFC 8440 - 10 бр. 5 Тонер касета за Brother MFC 9070 - 70 бр. 6 Тонер касета за Xerox Pe 16 - 10 бр. 7 Тонер касета за Xerox Pe 220 - 30 бр. 8 Тонер касета за Xerox Phazer 3400 - 25 бр. 9 Тонер касета за Xerox Phazer 3500 - 25 бр. 10 Тонер касета за Xerox Рhazer 8400 color-8 комплекта 11 Тонер касета за Lazerjet HP 2420 - 40 бр. 12 Тонер касета за Lazerjet HP 3005 - 10 бр. 13 Тонер касета за Lazerjet HP 4000 - 90 бр. 14 Тонер касета за Lazerjet HP 5000 - 120 бр. 15 Тонер касета за Lazerjet HP 6Р - 5 бр. 16 Тонер касета за Samsung ML 1210 - 10 бр. 17 Тонер касета за Samsung ML 1710 - 35 бр. 18 Тонер касета за Samsung ML 2150 - 120 бр. 19 Тонер касета за Samsung ML 3051 - 150 бр. 20 Тонер касета за Samsung ML 3561 - 150 бр. 21 Тонер касета за НР officejet 7210 - 20 бр. 22 Тонер касета за Epson EPL-N2750 - 4 бр. 23 Тонер касета за Kiosera FS3750 - 10 бр. 24 Тонер касета за Xerox DC 118 - 30 бр. 25 Тонер касета за Xerox DC 230 - 12 бр. 26 Тонер касета за Xerox DC 432 - 10 бр. 27 Тонер касета за Xеrox DC 212/214 - 10 бр. 28 Касета за мастилено-струен принтер НР 340 цветен - 10 бр. 29 Касета за мастилено-струен принтер НР 340 черен - 10 бр. 30 Касета за мастилено струен Xerox FC 170 - 20 бр. 31 Ролка за Brother Т 86 /PC-72RF/ - 50 бр. ІІ Учебен център „Боровец” - курортен комплекс Боровец. 1 Тонер касета за SHARP SF-2214 - 6 бр. 2 Тонер касета за CANON NP-6317 - 6 бр. 3 Тонер касета за Lazerjet HP 4000 - 4 бр. 4 Тонер касета за Xerox Phazer 3400 - 5 бр. ІІІ Учебен център „Банкя” - гр. Банкя 1 Тонер касета за SHARP SF-2214 - 15 бр. 2 Тонер касета за CANON NP-6317 - 30 бр. 3 Тонер касета за Lazerjet HP 5000 - 8 бр. 4 Тонер касета за Xerox Phazer 3400 - 5 бр. 5 Тонер касета за Samsung ML 1210 - 15 бр.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1580 /хиляда петстотин и осемдесет/ лева, съответно 808 евро в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична сума, като гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертите, която участниците представят. За преводи от България, гаранция под форма на парична сума от 1580 лв., участникът следва да внесе/преведена по банкова сметка на ЦУ на НАП: IBAN BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, банков идентификационен код BNBGBGSD, при БНБ София. За преводи от чужбина, гаранцията под формата на парична сума от 808 евро, участникът следва да внесе по банкова сметка на ЦУ на НАП: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски по превода са за сметка на наредителя. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 2 (две) на сто от стойността на договора/обществената поръчка без ДДС, в момента на подписването му, представена в една от двете форми: банкова гаранция -оригинал или парична сума, внесена по банков път по сметка на възложителя - НАП, като гаранцията за изпълнение е предпоставка за сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път при условията, посочени в проектодоговора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на ФЛ и/или ЮЛ същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнението на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът е регистриран в България търговец – съдебно решение за регистрация на Търговското дружество или на едноличния търговец. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документа и в легализиран превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в легализиран превод. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 5. Декларации, удостоверяващи липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участниците, за които законодателството не изисква публикуване на годишния им финансов отчет или някоя от съставните му части, се представя справка за баланса и приходите и разходите за предходната година; 2. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документитe, посочени в т. 1, се представят и за всяко едно ЮЛ, включено в обединението, а за ФЛ се представя копие от годишната данъчна декларация по чл. 41 от ЗОДФЛ за предходната година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Приходите на участника през предходната финансова година да са в размер не по-малък от 100 000 лева; 2. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включени в обединението, ако участникът е такова.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение по някои от тях; 2. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите, посочени в т. 1 се представят за всяко ЮЛ, включено в обединението. 3. Участникът да представи заверено фотокопие на сертификат ISO 9001-2000 за дейност включваща предмета на поръчката.Липсата на такъв води до отстраняване на участника. 4. Документ за оторизация за разпространение и продажба на оферираните консумативи, издаден от производителя или от официални представители на производителя за България.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът да е извършвал дейност през последните три години с предмет идентичен на предмета на настоящата процедура и да е получил препоръки за добро изпълнение от възложителите или контрагентите си; 2. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят и за всяко едно ЮЛ, включено в обединението, ако участникът е такова. 3. Участникът да притежава валиден сертификат ISO 9001-2000 за дейност включваща предмета на поръчката. 4. Участникът да представи заверено фотокопие на документа за оторизация за разпространение и продажба на оферираните консумативи, издаден от производителя или от официални представители на производителя за България.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 035 - 042612 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуване на документацията: За преводи от България: след представяне на документ за платени 50.00 лв. без ДДС, съответно 60.00 лв. с ДДС, по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD. За преводи от чужбина: след представяне на документ за платени 25.56 евро без ДДС, съответно 30.68 евро с ДДС, по банкова сметка в BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG51 BNBG 9661 3100 1749 01 -за документация, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски по превода са за сметка на наредителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
05/12/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/12/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на ЦУ на НАП, намираща се в гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни законни или упълномощени представители. В случай, че присъства пълномощник, същият следва да представи, преди отварянето на офертите, подписано от упълномощителя оригинално пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията може да бъде закупена до 05.12.07 г. Цената на документацията е 50.00 лв. без ДДС, съответно 60.00 лв. с ДДС и плащането става по банкова сметка на ЦУ на НАП: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD.За преводи от чужбина: след представяне на документ за платени 25.56 евро без ДДС, съответно 30.68 евро с ДДС, по банкова сметка в BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER І SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG51 BNBG 9661 3100 1749 01 -за документация, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски по превода са за сметка на наредителя. Участникът да има възможност за периодични доставки в срок до 5 дни, считано от датата на получаване на заявката, на оригинални тонери, произведени от завода-производител на съответната марка техника, да не са съвместими или рециклирани.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.10.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ