Версия за печат

00530-2007-0175


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите (НАП), бул. Княз Дондуков № 52, За: Нели Кираджиева-по предмета на поръчката; Боряна Бороджиева-по документацията, България 1000, София, Тел.: 02 98593551; 02 98593299, E-mail: n.kiradjieva@nra.bg; b.borodjieva@nra.bg, Факс: 02 98593579

Място/места за контакт: Централно управление на НАП, Дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по застраховане на сухопътни превозни средства: „Гражданска отговорност”, „Пълно автокаско” и „Злополука на лицата в МПС” за 2008 година за служебните автомобили на НАП”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 6

Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обектът на поръчката включва сключване на застраховките „Гражданска отговорност” на автомобилистите, „Пълно автокаско” и „Злополука на лицата в МПС” за 2008 на служебните автомобили на НАП, посочени в списък с техническите им данни-Приложение № 1 към Пълното описание на обекта на поръчката, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

66334100, 66337100

Описание:

Услуги по застраховане на сухопътни превозни средства
Застраховка Гражданска отговорност на сухопътни превозни средства

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Застраховките ще се сключат за календарната 2008 г.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 90000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.01.2008 г. 

Крайна дата

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие на стойност 700 (седемстотин) лева под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена по банков път при БНБ София, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, банков идентификационен код № BNBGBGSD. Гаранцията за участие следва да покрива срока на валидност на офертата – 60 дни от крайния срок за подаване на оферти. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора, представена в момента на подписването му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят изплаща договорената обща застрахователна премия по банков път, с платежно нареждане, по банковата сметка на изпълнителя, до 60 дни след представяне на координатора по договора на сметка от изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Предлаганата обща застрахователна премия за целия предмет на поръчката не може да надвишава 90 000 лв. Ако до сключване на договора се извърши отчуждаване или бракуване на някои от автомобилите, предмет на поръчката, възложителят има право да ги изключи от предмета на договора и да не ги застрахова, като съразмерно се намалява и предложената от съответния участник обща застрахователна премия.В срока на договора, възложителят има право да намали броя на автомобилите, за които се сключват застраховките, обект на поръчката, при отчуждаване или бракуване на някои от тях. В този случай изпълнителят по договора, след уведомяване от възложителя, му възстановява частта от заплатената застрахователна премия за отчуждения/бракуван автомобил, съотвестваща на срока до края на действие на договора. В случай, че след сключване на договора се придобият нови автомобили, възложителят има право да възложи застраховането им на определения изпълнител при спазване предпоставките и реда на чл.53-55 от НВМОП и условията на сключения договор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 2 месеца преди датата на представяне на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. 2.Документ за регистрация по БУЛСТАТ. 3.Декларации, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП–в оригинал. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата. Декларациите се попълват и представят съгласно приложените към документацията образци, като Образец № 1 се попълва и представя за удостоверяване липсата на посочените обстоятелства за участника, а Образец № 2 за удостоверяване липсата на съответните обстоятелства по отношение на управителите или членовете на управителните органи на участника, а в случай че членове са юридически лица - за техните представители в съответния управителен орган. 4.Действащ лиценз за извършване на застраховане, съответстващ на обекта на процедурата, издаден от компетентния орган на държавен застрахователен надзор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Баланс и отчет за приходите и разходите за 2006г. 2.Писмо от Комисията за финансов надзор /КФН/ за пазарен дял към 30.09.2007 г. по следните три вида застраховки, свързани с притежаването и използването на МПС: сухопътни превозни средства (без релсови превозни средства), злополука и гражданска отговорност.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да представи баланс и отчет за приходите и разходите за 2006г. 2.Участникът следва да удостовери с писмо от КФН своя пазарен дял към 30.09.2007г. по трите вида застраховки, свързани с притежаването и използването на МПС: сухопътни превозни средства (без релсови превозни средства), злополука и гражданска отговорност.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация за осигурено презастрахователно покритие за видовете застраховки – предмет на поръчката. 2.Списък на основните договори за услуги от вида, обект на настоящата поръчка, за 2006г. 3.Списък на действащите подразделения на територията на Република България – офиси, агенции, представителства и др., в които участникът предлага обслужване при застрахователно събитие –по населени места, с изрично посочване на общия им брой. 4. Списък на доверените сервизи на територията на Република България, с изрично посочване на общия им брой. 5. Препоръки от възложители и други търговски партньори.
Минимални изисквания: 1.Участникът представя декларация за осигурено презастрахователно покритие. 2.Участникът следва да има опит в областта на услугите, обект на настоящата поръчка. Участникът следва да предлага възстановяване на застрахованите автомобили в доверените сервизи, посочени в списъка. 3.Участникът следва да има развита мрежа от подразделения на територията на Република България, в които да предлага обслужване при застрахователно събитие. 4.Участникът следва да има сключени договори с доверени сервизи на територията на Република България, валидни през 2008г. 5.Участникът следва да има добра търговска репутация.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 22.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/11/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се закупува срещу платени по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD, невъзстановими 50 лева без ДДС, 60 лева с ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.11.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/11/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр.София, бул.Княз Дондуков № 52, административна сграда на ЦУ на НАП

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата - техни законни или упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, София 1000, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.11.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ