Версия за печат

00530-2007-0172


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Деница Игнатова, Борянка Дачева, Р България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935505; 032 935507, E-mail: d.ignatova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Деница Игнатова, Борянка Дачева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП - Пловдив, Хасково и Кърджали".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: по обособена позиция № 1 административните сгради на ТД на НАП Пловдив- гр. Пловдив, ул."Скопие" №106, ул. "Чернишевски" №3, ул. "Радецки" № 18а, ул. "Победа" №17 до 21, ул. "Христо Ботев" № 65б, ул. "Трети март" № 26 и №28. по обособена позиция № 2 административните сгради на ТД на НАП Хасково -гр. Хасково пл. "СВобода" №2 и ул. "Отец Паисий" №25 по обособена позиция № 3 административната сграда на ТД на НАП Кърджали, гр. Кърджали, ул."Деспот Слав" №1,
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Доставка на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП - Пловдив, Хасково и Кърджали".

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 12000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на : по позиция № 1 - 34 /тридесет и четири/ лв.; по позиция № 2 - 81 /осемдесет и един/ лв., по позиция №3- 5 /пет/ лв., общо за всичките позиции обособени позиции, размерът на гаранцията е 120 /сто и двадесет/ лв. В случай , че участникът избере гаранция във вид на парична сума , последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Уникредит Булбанк по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва след осъществяване на всяка доставка, по банков път, в срок до 60 дни от представяне на фактура и приемо-предавателен пртокол. Разходите по всички плащания са за сметка на съответната дирекция, чиято необходимост се осигурява. Изпълнителят извършва необходимите за осъществяването на поръчката дейности за своя сметка и на свой риск, като за положения от него труд и извършените допълнителни разходи не се дължи допълнително възнаграждение от Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Декларация/и/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5-приложени образци. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал.2 води до отстраняване на участника. В случай, че участникът е обединение от ФЛ и/или ЮЛ, наличието на обстоятелства по чл. 47, ал.2 по отношение на всяко едно лице, включено в обединението води до отстваняване на участника; 5. Документи необходими за участието на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнител, съгласно чл.13, ал.1,т.5 от НВМОП 6.Документ за закупена документация за участие в процедурата - оригинал. 7.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в ползана Дирекция "ОУИ" - Пловдив при ЦУ на НАП - оригинал 8.Ценово предложение в отделен плик с надпис "Предлагана цена" - по образец 9. Попълнен/и/ от кандидата проект/и/ на договор/и/- част от изготвената документация, без да се посочва стойността на договора. 10. Изрично пълномощно за представяне на предложението, ако последното не се подава от представляващия юридическото лице или ЕТ – представя се в оригинал. 11. Изрично пълномощно за представляване на кандидата при отваряне на предложението, в случай, че кандидатът се представлява от лице, което не е негов законен представител - представя се в оригинал. 12. Нотариално заверено пълномощно в случай, че участникът се представлява от лице, различно от законния му представител. 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: – че разполага с транспортни средства и необходимия персонал за доставка и сглобяване на заявените стелажи в срок; – че стелажите са нови и отговарят на изискванията за произход и качество съгласно БДС и ISO 9000, като се приложи заверено копие на съответния сертификат; – че ще поеме съответната гаранционна отговорност по отношение на доставените стелажи, съгласно действащите стандарти и предписанията на производителя; – че е запознат с обекта на поръчката. 2. Кандидатът да представи следните документи: – списък на основните договори с идентичен предмет, които е сключил; – препоръки от други възложители. 3. Кандидатът да представи фотографски снимки, чертежи или схеми и описание на стоките, които ще доставя, чиято автентичност трябва да бъде доказана след сключване на договора.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена единична цена за стелаж без ДДС ; тежест: 95%
Показател: Най-дълъг гаранционен срок за доставяните стелажи ; тежест: 5%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 001- 42/26.10.2007г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 6 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19/11/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
25 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в малка обществена поръчка се получава лично или от упълномощено лице в деловодството на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9:00 часа до 17:30 часа в срок до 17:30 часа на 19.11.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 30 /тридесет/ лв. невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"- Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.11.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21/11/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.8, стая 814.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидата съгласно съдебната му регистрация или изрично упълномощени от тях лица. Пълномощното се представя преди отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-42/26.10.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.10.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: "Доставка на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП - Пловдив."
1) Кратко описание

Доставка на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП - Пловдив.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 3400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката : 12 месеца от датата на подписване на договора. Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 3400 лв.


Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Доставка на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП – Хасково.
1) Кратко описание

Доставка на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП – Хасково.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

3) Количество или обем

съгласно документацията

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 8100 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 8100 лв.


Обособена позиция №: 3 / Наименование: "Доставка на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП – Кърджали
1) Кратко описание

Доставка на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП – Кърджали

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

3) Количество или обем

съгласно документацията

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца от датата на подписване на договора. Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 500 лв.