РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Мебелировка за офиса - доставка и монтаж в четири обособени позиции: 1. Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на Дирекция „ОУИ”- София; 2. Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на ТД на НАП – София град; 3. Мебелировка за офиса – Доставка и монтаж за нуждите на ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4.Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на ТД на НАП – София област”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Административните сгради на Дирекция „ОУИ” – София и териториалните дирекции, включени в обхвата й, посочени в съответната заявка на възложителя
Код NUTS:
BG21
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
„Мебелировка за офиса - доставка и монтаж в четири обособени позиции: 1. Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на Дирекция „ОУИ”- София; 2. Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на ТД на НАП – София град; 3. Мебелировка за офиса – Доставка и монтаж за нуждите на ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4.Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на ТД на НАП – София област”
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно документацията за участие
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - в размер на: По позиция № 1 – 90,00 лв.; По позиция № 2 – 810,00 лв.; По позиция № 3 – 20,00 лв.; По позиция № 4 – 50,00 лв.; В случай, че участникът ще участва за всички обособени позиции размерът на гаранцията е 970,00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Заплащането по договора ще се извършва от съответната дирекция, в срок от 60 дни от представяне на фактура в съответния отдел "ФС".
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;
2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП София;
3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност;
4 Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран;
5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец;
6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец;
7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП;
8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие;
9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал;
10. Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител;
11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец;
12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Счетоводен баланс за предходната финансова година;
Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Счетоводен баланс за предходната финансова година;
Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, съдържаща списък с основните договори за доставки със същия обект, през последните три години, включително стойностите, датите и получателите;
2. Най-малко 5 /пет/ референции за изпълнение на подобен род поръчки при бюджетни организации;
3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще обезпечат изпълнението на договора.
4. Описание на техническото оборудване /машини и други съоръжения/, с които участника разполага за изпълнение на поръчката.
5. Справка за наличие на производствена, складова, техническа база – собствени или наети с посочване на точното им местонахождение – копия заверени от участника;
6. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките с техническите спецификации дадени от възложителя;
7 Сертификат за качеството на материала и подходящ нагледен материал - кантирани мостри /мин. 25х25 см./ на материала за плот и шкаф, мостри на предлагания цвят /цветове за комбинация/ за плоскости и на металните части, мостра на фурнира за директорските кабинети, мостра на чекмедже и крак от металната конструкция на работната маса. Мострите да бъдат поставени в отделна не маркирана опаковка, на която ще бъде поставен същия входящ номер, както на документацията.
8. Каталози на изделията, които участникът произвежда, като се посочат моделите, с които участва в настоящата обществена поръчка, съгласно качествените параметри, посочени в Раздел „Пълно описание на обекта на обществената поръчка”
9 Подходящ нагледен материал - схеми, цветни фотографски снимки и пълно описание на предлаганите офис-мебели с посочване на техническите им параметри
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Декларация, съдържаща списък с основните договори за доставки със същия обект, през последните три години, включително стойностите, датите и получателите;
2. Най-малко 5 /пет/ референции за изпълнение на подобен род поръчки при бюджетни организации;
3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще обезпечат изпълнението на договора.
4. Описание на техническото оборудване /машини и други съоръжения/, с които участника разполага за изпълнение на поръчката.
5. Справка за наличие на производствена, складова, техническа база – собствени или наети с посочване на точното им местонахождение – копия заверени от участника;
6. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките с техническите спецификации дадени от възложителя;
7 Сертификат за качеството на материала и подходящ нагледен материал - кантирани мостри /мин. 25х25 см./ на материала за плот и шкаф, мостри на предлагания цвят /цветове за комбинация/ за плоскости и на металните части, мостра на фурнира за директорските кабинети, мостра на чекмедже и крак от металната конструкция на работната маса. Мострите да бъдат поставени в отделна не маркирана опаковка, на която ще бъде поставен същия входящ номер, както на документацията.
8. Каталози на изделията, които участникът произвежда, като се посочат моделите, с които участва в настоящата обществена поръчка, съгласно качествените параметри, посочени в Раздел „Пълно описание на обекта на обществената поръчка”
9 Подходящ нагледен материал - схеми, цветни фотографски снимки и пълно описание на предлаганите офис-мебели с посочване на техническите им параметри
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена за доставката и монтажа на офис обзавеждането ; тежест: 40 %
Показател: Най-високо качество при изпълнение на обекта на поръчката ; тежест: 40 %
Показател: Най-дълъг гаранционен срок ; тежест: 10 %
Показател: Опит и референции при изпълнение на подобен род поръчки при бюджетни организации ; тежест: 10 %
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17/12/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 42,00 лева с вкл. ДДС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17/12/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 18/12/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Сградата на Дирекция "ОУИ" София, ул. Аксаков №21, ет. 7
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители на участниците или изрично упълномощените за това лица.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение № 22 от 26.10.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на Дирекция „ОУИ”- София
1)
Кратко описание
Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на Дирекция „ОУИ”- София
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на ТД на НАП – София град
1)
Кратко описание
Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на ТД на НАП – София град
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Мебелировка за офиса – Доставка и монтаж за нуждите на ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”
1)
Кратко описание
Мебелировка за офиса – Доставка и монтаж за нуждите на ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на ТД на НАП – София област”
1)
Кратко описание
Мебелировка за офиса – доставка и монтаж за нуждите на ТД на НАП – София област”
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
36121000
Описание:
Мебелировка за офиса
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12