00530-2007-0138
BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Деница Игнатова, Георги Бакърджиев, Р България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935505; 032 935496, E-mail: d.ignatova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700
Място/места за контакт: Деница Игнатова, Георги БакърджиевАдреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталации, находящи се в сградите на ТД на НАП – Хасково, Стара Загора, Кърджали и Пазарджик".
Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталации, находящи се в сградите на ТД на НАП – Хасково, Стара Загора, Кърджали и Пазарджик
50711000
Описание:
ДА
НЕ
Съгласно документацията.
30.11.2008 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие - в размер на : по позиция № 1 - 40 /четиридесет/ лв.; по позиция № 2 - 30 /тридесет/ лв., по позиция №3- 35 /тридесет и пет/ лв., по позиция №4 - 40 /четиридесет/ лв. , общо за всичките позиции обособени позиции, размерът на гаранцията е 145 /сто четиридесет и пет/ лв. В случай , че участникът избере гаранция във вид на парична сума , последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Уникредит Булбанк по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.
По обособена позиция № 1, №3 и №4 цената за изпълнението на текущото поддържане за всяка електроинсталация на Възложителя се заплаща по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура и протоколите по т.1.1 от раздел I.I. на описанието на поръчката. Цената за извършени ремонти, вкл. за вложените резервни части, материали и консумативи се заплаща по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура и следните документи: - двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, съдържащ описание на ремонта, вложените за извършването му човеко-часове и вида и количеството на вложените резервни части, материали и консумативи, като при ремонт по време на аварийно обслужване в протокола се отразява часа на повикване и часа на започване на ремонта; - копия от фактурите, с които са закупени вложените резервни части, материали и консумативи; - двустранно подписана сметка за определяне на стойността на извършения ремонт, изготвена съобразно оферираните показатели. По обособена позиция № 2 плащането се извършва след изпълнение на всяка периодична заявка, по банков път, в срок до 60 дни от представяне на фактура, приемо-предавателен пртокол и копия на фактурите, с които са закупени резервните части, материали и консумативи.
Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката ел. инсталации в сгради, за които е отпаднала необходимостта от използването им.
НЕ
ДА
Кандидатът да разполага с персонал със съответното техническо образование – специалисти с необходимата правоспособност /съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V/ за обособена позиции№ 1, 3 и 4
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открит конкурс
НЕ
Решение № 001- 37/25.09.2007г.
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията за участие в малка обществена поръчка се получава лично или от упълномощено лице в деловодството на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9:00 часа до 17:30 часа в срок до 17:30 часа на 17.10.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 36 /тридесет и шест/ лв. невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"- Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.
Български
90
Сградата на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.8, стая 814.
Представители на кандидата съгласно съдебната му регистрация или изрично упълномощени от тях лица. Пълномощното се представя преди отваряне на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Процедурата е открита с Решение № 001-37/25.09.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
25.09.2007 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
"Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталациите, находящи се в сградите на ТД на НАП - Хасково, пл. "Свобода" №2, ул. "Отец Паисий" № 25 и бул. "България" № 125, 8-ми етаж"
50711000
Описание:
Съгласно документацията.
Срок за изпълнение на поръчката : - от датата на подписване на договора до 30.11.2008г Критерия за оценка на офертите се определя на базата на показателите, посочени в т. IV.2.1 под номер 1, 2 и 3 от настоящото обявление. Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 4000 лв.
"Осигуряване на резервни части, материали и консумативи за ремонт и поддържане на електрическите инсталации, находящи се в сградите на ТД на НАП - Стара Загора- гр. Стара Загора, ул. "Кенали" №1, гр. Казанлък, ул. "Александър Батенберг" №4".
50711000
Описание:
Съгласно документацията.
Срок на изпълнение на поръчката от датата на подписване на договора до 30.11.2008г. Критерия за оценка на офертите се определя на базата на показателите, посочени в т. IV.2.1 под номер 4 и 5 от настоящото обявление. Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 3000 лв.
"Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталацията, находяща се в сградата на ТД на НАП - Кърджали- ул. "Деспот Слав" №1
50711000
Описание:
съгласно документацията
Критерия за оценка на офертите се определя на базата на показателите, посочени в т. IV.2.1 под номер 1, 2 и 3 от настоящото обявление. Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 3500 лв.
"Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталациите, находящи се в сградите на ТД на НАП - Пазарджик- ул. "Асен Златаров" №7, бул. "България" № 35, бул. "България" № 41 без стаи №№ 5,6,7,10 и салона за обслужване на граждани."
50711000
Описание:
съгласно документацията
Срокът за изпълнение на поръчката е от датата на подписване на договора до 30.11.2009. Критерия за оценка на офертите се определя на базата на показателите, посочени в т. IV.2.1 под номер 1, 2 и 3 от настоящото обявление. Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 4000 лв.