Версия за печат

00530-2007-0138


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Деница Игнатова, Георги Бакърджиев, Р България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935505; 032 935496, E-mail: d.ignatova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Деница Игнатова, Георги Бакърджиев

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталации, находящи се в сградите на ТД на НАП – Хасково, Стара Загора, Кърджали и Пазарджик".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: по обособена позиция № 1 административните сгради на ТД на НАП Хасково- пл."Свобода" №2, ул. "Отец Паисий" №25 и бул "България" № 152, 8-ми етаж. по обособена позиция № 2 административните сгради на ТД на НАП Стара Загора- гр. Стара Загора ул. "Кенали" №1 и гр. Казанлък ул. "Ал. Батенберг" №4 по обособена позиция № 3 административната сграда на ТД на НАП Кърджали-гр. Кърджали, ул."Деспот Слав" №1, по обособена позиция № 4 административните сгради на ТД на НАП Пазарджик- ул. "Асен Златаров" №7, бул "България" № 35 и бул. "България" №41.
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталации, находящи се в сградите на ТД на НАП – Хасково, Стара Загора, Кърджали и Пазарджик

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 14500 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на : по позиция № 1 - 40 /четиридесет/ лв.; по позиция № 2 - 30 /тридесет/ лв., по позиция №3- 35 /тридесет и пет/ лв., по позиция №4 - 40 /четиридесет/ лв. , общо за всичките позиции обособени позиции, размерът на гаранцията е 145 /сто четиридесет и пет/ лв. В случай , че участникът избере гаранция във вид на парична сума , последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в Уникредит Булбанк по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По обособена позиция № 1, №3 и №4 цената за изпълнението на текущото поддържане за всяка електроинсталация на Възложителя се заплаща по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура и протоколите по т.1.1 от раздел I.I. на описанието на поръчката. Цената за извършени ремонти, вкл. за вложените резервни части, материали и консумативи се заплаща по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура и следните документи: - двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, съдържащ описание на ремонта, вложените за извършването му човеко-часове и вида и количеството на вложените резервни части, материали и консумативи, като при ремонт по време на аварийно обслужване в протокола се отразява часа на повикване и часа на започване на ремонта; - копия от фактурите, с които са закупени вложените резервни части, материали и консумативи; - двустранно подписана сметка за определяне на стойността на извършения ремонт, изготвена съобразно оферираните показатели. По обособена позиция № 2 плащането се извършва след изпълнение на всяка периодична заявка, по банков път, в срок до 60 дни от представяне на фактура, приемо-предавателен пртокол и копия на фактурите, с които са закупени резервните части, материали и консумативи.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката ел. инсталации в сгради, за които е отпаднала необходимостта от използването им.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на кандидата, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Декларация/и/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5-приложени образци. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал.2 води до отстраняване на участника. В случай, че участникът е обединение от ФЛ и/или ЮЛ, наличието на обстоятелства по чл. 47, ал.2 по отношение на всяко едно лице, включено в обединението води до отстваняване на участника; 5. Документи необходими за участието на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнител, съгласно чл.13, ал.1,т.5 от НВМОП 6.Документ за закупена документация за участие в процедурата - оригинал. 7.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в ползана Дирекция "ОУИ" - Пловдив при ЦУ на НАП - оригинал 8.Ценово предложение в отделен плик с надпис "Предлагана цена" - по образец 9. Попълнен/и/ от кандидата проект/и/ на договор/и/- част от изготвената документация, без да се посочва стойността на договора. 10. Изрично пълномощно за представяне на предложението, ако последното не се подава от представляващия юридическото лице или ЕТ – представя се в оригинал. 11. Изрично пълномощно за представляване на кандидата при отваряне на предложението, в случай, че кандидатът се представлява от лице, което не е негов законен представител - представя се в оригинал. 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: А/ за обособени позиции № 1,3 и 4 1. Кандидатът да разполага с персонал със съответното техническо образование – специалисти с необходимата правоспособност /съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V/ и да представи списък на техническите лица, тяхната квалификация и квалификационна група, които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката 2. Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: -че притежава нормативните актове и българските стандарти за електрическите инсталации, които ще поддържа и ремонтира, както и инструкции за работа за извършване на функционалните проверки, техническото обслужване, ремонт и изпитванията на инсталациите; -че разполага с необходимото за изпълнение на поръчката оборудване, инструменти, измервателни уреди, инвентар и транспортни средства и да представи списък на оборудването; -че притежава сервизна база и пряка телефонна линия на територията на града или в непосредствена близост, гарантираща започване на ремонт до 2 часа от подаване на сигнал за настъпило събитие; -че е запознат с обекта на поръчката. 3. Кандидатът да представи списък на основните договори със същия предмет, които е сключил през последните две години. 4. Кандидатът да представи най-малко три препоръки от предишни възложители. Б/за обособена позиция 2 1. Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: –че разполага с транспортни средства и необходимия персонал за осигуряване на заявените резервни части, материали и консумативи в срок; –че резервните части, материали и консумативи са оригинални и отговарят на изискванията за произход и качество съгласно БДС и ISO 9000; -че ще поеме съответната гаранционна отговорност по отношение на предоставените резервни части, материали и консумативи, съгласно действащите стандарти и предписанията на производителя; –че е запознат с обекта на поръчката. 2. Кандидатът да представи списък на основните договори със същия предмет. 3. Кандидатът да представи най-малко три препоръки от предишни възложители
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кандидатът да разполага с персонал със съответното техническо образование – специалисти с необходимата правоспособност /съгласно Правилника за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V/ за обособена позиции№ 1, 3 и 4

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: по обособена позиция № 1, №3 и №4 най ниска часова ставка за изпълнение на ремонтни работи; тежест: 70%
Показател: най ниска търговска надценка върху стойността на влаганите при ремонт резервни части, материали и консумативи ; тежест: 20%
Показател: най- дълъг гаранционен срок на ремонтните работи в условията на експлоатация; тежест: 10%
Показател: по обособена позиция №2 най ниска търговска надценка върху стойността на осигуряваните за ремонт резервни части, материали и консумативи ; тежест: 80%
Показател: най- кратък срок за осигуряване на резервни части, материали и консумативи при необходимост от авариен ремонт; тежест: 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 001- 37/25.09.2007г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17/10/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в малка обществена поръчка се получава лично или от упълномощено лице в деловодството на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9:00 часа до 17:30 часа в срок до 17:30 часа на 17.10.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 36 /тридесет и шест/ лв. невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"- Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.10.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/10/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.8, стая 814.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидата съгласно съдебната му регистрация или изрично упълномощени от тях лица. Пълномощното се представя преди отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-37/25.09.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: "Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталациите, находящи се в сградите на ТД на НАП - Хасково, пл. "Свобода" №2, ул. "Отец Паисий" № 25 и бул. "България" № 125, 8-ми етаж"
1) Кратко описание

"Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталациите, находящи се в сградите на ТД на НАП - Хасково, пл. "Свобода" №2, ул. "Отец Паисий" № 25 и бул. "България" № 125, 8-ми етаж"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 4000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.11.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката : - от датата на подписване на договора до 30.11.2008г Критерия за оценка на офертите се определя на базата на показателите, посочени в т. IV.2.1 под номер 1, 2 и 3 от настоящото обявление. Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 4000 лв.


Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Осигуряване на резервни части, материали и консумативи за ремонт и поддържане на електрическите инсталации, находящи се в сградите на ТД на НАП - Стара Загора- гр. Стара Загора, ул. "Кенали" №1, гр. Казанлък, ул. "Александър Батенберг" №4".
1) Кратко описание

"Осигуряване на резервни части, материали и консумативи за ремонт и поддържане на електрическите инсталации, находящи се в сградите на ТД на НАП - Стара Загора- гр. Стара Загора, ул. "Кенали" №1, гр. Казанлък, ул. "Александър Батенберг" №4".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 3000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.11.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Срок на изпълнение на поръчката от датата на подписване на договора до 30.11.2008г. Критерия за оценка на офертите се определя на базата на показателите, посочени в т. IV.2.1 под номер 4 и 5 от настоящото обявление. Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 3000 лв.


Обособена позиция №: 3 / Наименование: "Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталацията, находяща се в сградата на ТД на НАП -Кърджали- ул. "Деспот Слав" №1
1) Кратко описание

"Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталацията, находяща се в сградата на ТД на НАП - Кърджали- ул. "Деспот Слав" №1

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради

3) Количество или обем

съгласно документацията

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 3500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 19.01.2008 г. , Крайна дата: 30.11.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Критерия за оценка на офертите се определя на базата на показателите, посочени в т. IV.2.1 под номер 1, 2 и 3 от настоящото обявление. Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 3500 лв.


Обособена позиция №: 4 / Наименование: "Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталациите, находящи се в сградите на ТД на НАП - Пазарджик- ул. "Асен Златаров" №7, бул. "България" № 35, бул. "България" № 41 без стаи №№ 5,6,7,10 и салона за обслужване на граждани."
1) Кратко описание

"Извършване на ремонт и поддържане на електроинсталациите, находящи се в сградите на ТД на НАП - Пазарджик- ул. "Асен Златаров" №7, бул. "България" № 35, бул. "България" № 41 без стаи №№ 5,6,7,10 и салона за обслужване на граждани."

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50711000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сгради

3) Количество или обем

съгласно документацията

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 4000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.11.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на поръчката е от датата на подписване на договора до 30.11.2009. Критерия за оценка на офертите се определя на базата на показателите, посочени в т. IV.2.1 под номер 1, 2 и 3 от настоящото обявление. Предложената цена за целия срок на договора не може да надвишава 4000 лв.