Версия за печат

00530-2007-0128


Обявление за обществена поръчка

BG-курортен комплеск "Боровец", община Самоков: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Учебен център на Националната агенция за приходите "Боровец", курортен комплеск "Боровец", община Самоков, Софийска област, За: Светослав Дикин, България 2010, курортен комплеск "Боровец", община Самоков, Тел.: 0750 32248, E-mail: center_borovec@tax.egvrn.net, Факс: 0750 32522

Място/места за контакт: Светослав Дикин

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на хигиенни материали и консумативи за нуждите на УЦ на НАП "

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: УЦ на НАП "Боровец" в к.к. Боровец, общ. Самоков, Софийска област
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на хигиенни материали и консумативи за нуждите на Учебен център на Националната агенция за приходите – Б О Р О В Е Ц. Доставките по договора се изпълняват по предварителни заявки. Мястото на изпълнение, видовете и количествата хигиенни материали са посочени в документацията по процедурата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Застраховката ще се сключи за срок от 12 месеца от сключване на договор.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 10000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 100 /сто/ лева; Гаранция за изпълнение: 5 % от стойността на поръчката. В случай, че кандидатът избере гаранция "парична сума", същата следва да бъде внесена по сметка на УЦ на НАП в ОББ - клон Самоков, IBAN BG 71UBBS80023300141031 и BIC UBBSBGSF и да покрива срока на валидност на офертата, както и да представят гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на поръчката /договора/ без ДДС, в момента на подписването му, което е предпоставка за неговото сключване, внесена по сметка на УЦ на НАП в ОББ - клон Самоков, IBAN BG 71UBBS80023300141031 и BIC UBBSBGSF или банкова гаранция в същия размер.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проектодоговора, приложен в документацията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

ДА

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника – решение за първоначална съдебна регистрация или друг еквивалентен документ на съдебен или административен орган за първоначална регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Копие от регистрацията по ЗДДС, ако има такава;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или заверено от кандидата копие на: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - Баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а Декларация с посочената по-горе информация представят участници, за които законодателството не изисква публикуване.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за доставки на стоки, с предмет идентичен на предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните две години, включително датите стойностите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение по някои от тях.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да има опит и да е изпълнявал подобни поръчки през последните две години и за изпълнението на два от договорите да е получил препоръки за добро изпълнение от възложителите или контрагентите си.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09/10/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е без ДДС 50 лв., съответно 60 /шестдесет/ лева с включен ДДС, внесени по банкова сметка на УЦ на НАП при банка ОББ - клов гр. Самоков IBAN BG 44 UBBS 800 231 060 77 400 и BIC UBBSBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09/10/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/10/2007 00:00 Час: 14:00
Място

к.к. "Боровец", община Самоков, Софийска област, в УЦ на НАП "Боровец"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Представители на кандидата - по регистрация или по пълномощие. В случай, че присъства пълномощник, същият следва да представи подписано от упълномощителя пълномощно в оригинал.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията, може да бъде получена до 17.30 ч. на 05.10.2007 г. Цената на документацията с ДДС е 60 лева. Заплащането става по сметка на възложителя при банка "ОББ" АД клон в гр. Самоков IBAN BG 44 UBBS 800 231 060 77 400 и BIC UBBSBGSF. При необходимост е възможно възлагане на обществена поръчка чрез процедура на догтоваряне без обявлнеие при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 - дневен срок от уведомяването за решението, действие или бездействие, от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.09.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ