РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Изработване и доставка на европейска здравноосигурителна карта
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
15
Основно място на изпълнение:
Обектите на изпълнителя на територията на страната.
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Изработване и доставка на европейска здравноосигурителна карта, издавана от НЗОК на задължително здравноосигурените лица.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
78134000
Описание:
Услуги по печатане на чекове
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Количеството на издадените карти се определя от броя на подадените молби.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 1000/хиляда/лв в една от следните форми: 1.Банкова гаранция в полза на НЗОК.2.Парична сума внесена по сметката на НЗОК: IBAN – BG46 BNBG 9661 3100 1100 01 ; BIC - BNBG BGSD; БНБ – ЦУ Гаранция за изпълнение в размер на 50000/петдесет хиляди/ лв.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането ще се извършва от възложителя по банков път ежемесечно за предходния месец, срещу представена от изпълнителя фактура с приложен списък на издадените през месеца европейски здравноосигурителни карти.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Заверено от участника копие на документ за регистрацията му. Чуждестранните лица представят удостоверение за регистрация, издадено от компетентен орган съгласно националния им закон, или декларация, ако не се предвижда издаване на такова удостоверение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки член на обединението представя документи за юридически статус;
- Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуална съдебна регистрация, което да е с дата на издаване, предшестваща подаването на офертата с не повече от 6 месеца. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени;
- Декларации по чл. 47, ал. 1 , ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Отчет за приходите и разходите на кандидата за 2006 год.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Отчет за приходите и разходите на кандидата за 2006 год.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Списък на договори с предмет сходен с обекта настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години отучастника, с посочване на стойност, срокове на изпълнение и клиенти, придружени от препоръки за добро изпълнение;
- Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности за изработване на документи с висока степен на защитеност, с приложен списък с координатите на дистрибуторските центрове в областните градове на страната /свободен текст/;
- Копие на актуален сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2000 за производствената дейност на участника;
- Участникът трябва да бъде вписан в регистъра на комисията за защита на личните данни като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни;
- Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Списък на договори с предмет сходен с обекта настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години отучастника, с посочване на стойност, срокове на изпълнение и клиенти, придружени от препоръки за добро изпълнение;
- Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности за изработване на документи с висока степен на защитеност, с приложен списък с координатите на дистрибуторските центрове в областните градове на страната /свободен текст/;
- Копие на актуален сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2000 за производствената дейност на участника;
- Участникът трябва да бъде вписан в регистъра на комисията за защита на личните данни като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни;
- Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности.
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26/10/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в процедурата се получава в гр.София, Национална здравноосигурителна каса, ул. “Кричим” No 1, в стая № 103. Цената на документацията се заплаща по сметката на НЗОК: IBAN – BG46 BNBG 9661 3100 1100 01 ; BIC - BNBG BGSD; БНБ – ЦУ, или в касата на НЗОК, етаж VIII, стая № 801.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26/10/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 29/10/2007 00:00 Час: 10:00
Място
ЦУ на НЗОК, София, ул. "Кричим" N 1, зала на IV-ти етаж
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Упълномощени представители на кандидатите
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, гр.София; бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg/.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ