РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Периодична доставка по заявка на Възложителя на хигиенни продукти описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП- София град; 3. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП София област; 5. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Благоевград; 6. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Перник”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
административните сгради на териториалните дирекции, включени в обхвата на Дирекция "ОУИ" София
Код NUTS:
BG21
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
„Периодична доставка по заявка на Възложителя на хигиенни продукти описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП- София град; 3. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП София област; 5. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Благоевград; 6. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Перник”
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
18000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - в размер на: По позиция № 1 – 5,00 лв.; По позиция № 2 – 50,00 лв.; По позиция № 3 – 30,00 лв.; По позиция № 4 – 30,00 лв.; По позиция № 5 – 25,00 лв.; По позиция № 6 – 20,00 лв.; По позиция № 7 – 20,00 лв. В случай, че участникът ще участва за всички обособени позиции размерът на гаранцията е 180,00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането ще се извършва от съответните дирекции, за които са доставките на хигиенните продукти в срок от 60 дни от представяне на фактура в съответния отдел „ФС”.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП София;3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран;5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие;9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал;10 Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител;11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Счетоводен баланс за предходната финансова година;2.Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Счетоводен баланс за предходната финансова година;2.Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 7.1. Сертификат за произход на стоките, за които има такъв /или „Протоколи от изпитвания” на изделията от акредитирана лаборатория/;
7.2. Сертификат за качество по ISO на стоките, за които има такъв или са в процес на сертифициране, като представят към предложението тяхно фотокопие и превод на български език;
7.3. Каталог със снимков материал на предлаганите артикули и почистващи препарати, придружен със подробно техническо описание за всеки един от тях и Информационен лист за безопасност;
7.4. Декларация за наличие на собствен транспорт и складова база;
7.5. Списък с основните договори за подобни поръчки за последните две години;
7.6. Референции най-малко от пет клиента;
7.7. Санитарно разрешително за всеки един от предлаганите препарати;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 7.1. Сертификат за произход на стоките, за които има такъв /или „Протоколи от изпитвания” на изделията от акредитирана лаборатория/;
7.2. Сертификат за качество по ISO на стоките, за които има такъв или са в процес на сертифициране, като представят към предложението тяхно фотокопие и превод на български език;
7.3. Каталог със снимков материал на предлаганите артикули и почистващи препарати, придружен със подробно техническо описание за всеки един от тях и Информационен лист за безопасност;
7.4. Декларация за наличие на собствен транспорт и складова база;
7.5. Списък с основните договори за подобни поръчки за последните две години;
7.6. Референции най-малко от пет клиента;
7.7. Санитарно разрешително за всеки един от предлаганите препарати;
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1.Най-ниска предложена цена ; тежест: 40%
Показател: 2.Най-високо качество ; тежест: 60%
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 20.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03/09/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 12,00 лева с включен ДДС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Сградата на Дирекция "ОУИ" София, ул. Аксаков №21
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители на участниците или упълномощените за това лица
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение № 13 от 31.07.2007 г. на Александър Георгиев - Началник отдел "Обжалване" при Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-538/24/07/2007 г. на Изпълнителния директор на НАП
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за Дирекция “ОУИ” София
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за Дирекция “ОУИ” София
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
Прогнозна стойност без ДДС
500 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП- София град
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП- София град
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”;
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”;
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
Прогнозна стойност без ДДС
3000 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП София област
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП София област
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
Прогнозна стойност без ДДС
3000 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Благоевград
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Благоевград
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
Прогнозна стойност без ДДС
2500 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Кюстендил
1)
Кратко описание
. Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Кюстендил
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
Прогнозна стойност без ДДС
2000 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 7 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Перник
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на хигиенни материали за ТД на НАП гр.Перник
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
25122310
Описание:
Хигиенни продукти
Прогнозна стойност без ДДС
2000 BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12