Версия за печат

00530-2007-0105


Обявление за обществена поръчка

BG-Пловдив: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Жана Манолова, Георги Бакърджиев, Р България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935639; 032 935496, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Жана Манолова, Георги Бакърджиев

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Застраховане на дълготрайни материални активи /ДМА/ и материални запаси, стопанисвани и използвани за административни нужди от НАП, Дирекция „ОУИ” Пловдив, ТД на НАП – Пловдив, Стара Загора, Хасково, Пазарджик, Кърджали и Смолян, в т. ч. Учебна база Доспат”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6
Основно място на изпълнение: Административните сгради на Дирекция „ОУИ” Пловдив, гр. Пловдив, ул. „Скопие” 106; ТД Пловдив ,гр. Пловдив, ул. „Скопие” 106, ул. Чернишевски” 3, ул. „Радецки” 18а, ул.„Победа” 17, бул. „Хр. Ботев” 65б, ул. „Трети Март” 26 и 28, ул. „Пере Тошев” 89, гр. Карлово, ул. „Т. и А. Пулеви”1; ТД Стара Загора,гр. Стара Загора, ул. „Кенали” 1, гр. Казанлък, ул. „Княз Ал. Батемберг” 4; ТД Хасково,гр. Хасково, пл. „Свобода” 2, ул. „Отец Паисий” 25, бул. „България” 152; ТД Пазарджик,гр. Пазарджик, ул. „Асен Златаров” 7, бул. „България” 41, ул. „П. Яворов” 1;ТД Кърджали, гр. Кърджали, ул. „Деспот Слав” 1, гр. Джебел, ул. „Еделвайс” 29, с. Кирково, Обл. Кърджали, с. Черноочене, Обл. Кърджали; ТД Смолян,гр. Смолян, бул. „България” 12;УБ Доспат гр. Доспат, ул. „Орфей” 17
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Застраховане на дълготрайни материални активи /ДМА/ и материални запаси, стопанисвани и използвани за административни нужди от НАП, Дирекция „ОУИ” Пловдив, ТД на НАП – Пловдив, Стара Загора, Хасково, Пазарджик, Кърджали и Смолян, в т. ч. Учебна база Доспат”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66336000

Описание:

Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

01.09.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранция за участие в размер на 310 /триста и десет/ лв .В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция " - Пловдив в Уникредит Булбанк по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Застрахователната премия се заплаща от бюджета на всяка структура на НАП, чието имущество се застрахова, по банков път, след издаване и подписване на застрахователна полица. Плащането е разсрочено – до осем вноски в рамките на срока на застраховката. Размерът на вноските и датите на тяхното плащане се уговарят в застрахователната полица, която се издава за всяка структура на НАП поотделно.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Кандидатите трябва да са ЮЛ, регистрирани като търговци по ТЗ и притежаващи валидно разрешение за извършване на застрахователна дейност, съобразно предмета на поръчката, по смисъла на чл. 8, ал.1 и 3 от КЗ.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие на съдебно решение за регистрация; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Декларация/и/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5; 5. Документи необходими за участието на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнител, съгласно чл.56, ал.1,т.3, 4 ,и 10 от НВМОП 6.Документ за закупена документация за участие в процедурата - оригинал. 7.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в ползана Дирекция "ОУИ" - Пловдив при ЦУ на НАП - оригинал 8.Ценово предложение в отделен плик с надпис "Предлагана цена" - по образец 9. Попълнен/и/ от кандидата проект/и/ на договор/и/- част от изготвената документация, без да се посочва стойността на договора. 10. Изрично пълномощно за представяне на предложението, ако последното не се подава от представляващия юридическото лице или ЕТ – представя се в оригинал. 11. Изрично пълномощно за представляване на кандидата при отваряне на предложението, в случай, че кандидатът се представлява от лице, което не е негов законен представител - представя се в оригинал. 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Кандидатите трябва да са лица, имащи право да извършват дейности, в съответствие с предмета на обществената поръчка, по смисъла на КЗ , чл. 8, ал. 1 и 3. Това обстоятелство се удостоверява, като се представи заверено копие на някой от следните документи: - валиден лиценз, издаден по реда на чл. 29 от КЗ от Комисията за финансов надзор; - валидно разрешение за извършване на застрахователна дейност, издадено по реда на отменения Закон за застраховането, което отговаря на изискванията в § 6 от Преходните и заключителни разпоредби на КЗ; - валидно удостоверение за регистрация на застрахователен брокер, издадено по реда на чл. 160 от КЗ от Комисията за финансов надзор. 2. Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: -че не е в производство по несъстоятелност или ликвидация, по смисъла на глава XII от КЗ; -че не са му наложени мерки за оздравяване на финансовото състояние по смисъла на чл. 86 и 87 от КЗ и че притежава нормативно определените собствени средства и гаранционен капитал за пълно покритие на застрахователните рискове, предмет на настоящата ОП; -че ще пази в тайна информацията, станала му известна в хода на подготовката и при изпълнението на настоящата обществената поръчка; -че притежава мрежа от клонове или офиси на територията за изпълнение на обществената поръчка, която да обезпечи спазването на нормативно определените срокове за установяване на настъпило застрахователно събитие и за изплащане на полагащото се обезщетение; -че е запознат с обекта на поръчката. 3. Кандидатът трябва да притежава професионална компетентност и опит за изпълнение на настоящата обществена поръчка. За установяване на това обстоятелство представя списък на основните договори с идентичен предмет, които е сключил през последните три години и най-малко пет препоръки от предишни възложители.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Кандидатите трябва да са лица, имащи право да извършват дейности , в съответствие предмета на общественатат поръчка, по смисъла на чл.8 ,ал. 1 и 3 от Кодекса на застраховането.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена за застрахователна премия ; тежест: 60 %
Показател: Най-голям брой покрити рискове, извън изброените в таблица 1 от Описание на поръчката ; тежест: 30 %
Показател: Най-кратък срок за изплащане на обезщетението ; тежест: 10 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № 001-28/25.07.2007г. на Директора на Дирекция "ОУИ" - Пловдив

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30/08/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9.00 часа до 17.30 часа в срок до 17.30 часа на 30.08.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 72 /седемдесет и два/ невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"- Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30/08/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03/09/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.8, стая 814.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-28/25.07.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП. В случай на придобиване на нови ДМА след сключването на застрахователния договор е възможно възлагането на обществена поръчка чрез договаряне без обявление при условията на чл. 90 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ