РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 16 бр. служебни автомобили на ТД на НАП- Хасково, Смолян,Пловдив и Кърджали”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
1
Основно място на изпълнение:
сервизната база на изпълнителя в гр. Хасково, Смолян, Пловдив и Кърджали
Код NUTS:
BG22
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 16 бр. служебни автомобили на ТД на НАП- Хасково, Смолян,Пловдив и Кърджали
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
50112000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 16 бр. служебни автомобили на ТД на НАП- Хасково, Смолян, Пловдив и Кърджали, съгласно приложената към документацията спецификация
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участниците в процедурата представят гаранции за участие както следва: за обособена позиция 1 - 30 лв /тридесет/ лева; за обособена позиция 2 - 80 лв /осемдесет/ лева; за обособена позиция 3-100 лв /сто / лева; за обособена позиция 4 - 80 лв /осемдесет/ лева. В случай, че участникът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция "ОУИ"-Пловдив в банка "Уникредит Булбанк" по сметка BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, BIC код UNCRBGSF.
Участникът, определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Плащането на месечната абонаментна такса се извършва ежемесечно по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура. Когато периодът е по-малък от един месец се заплаща пропорционална част от абонаментната такса.
Цената за извършени ремонти, вкл. за вложените резервни части, консумативи, флуиди, гуми и транспорт на аварирал автомобил се заплаща по банков път в срок до 60 дни след представяне на фактура и следните документи:
- двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършено обслужване, при което са вложени резервни части, консумативи, флуиди или гуми, като се описва техния вид и количество;
- двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, съдържащ описание на ремонта, вложените за извършването му човеко-часове и вида и количеството на вложените резервни части, материали и консумативи;
- двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършен транспорт на аварирал автомобил, в който се описва маршрута, часа и датата на повикване и приемане в сервиза;
- копия от фактурите, с които са закупени вложените резервни части, материали, консумативи, флуиди и гуми;
- двустранно подписана сметка за определяне на стойността на извършения ремонт, изготвена съобразно оферираните показатели.
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и /или юридически лица.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на кандидата съдебно решение за първоначална съдебна регистрация;
2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата;
3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ;
4. Документ за регистрация по ЗДДС, ако участникът има такава;
5. Декларации, относно обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 - приложени образци. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал. 1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП води до отстраняване на участника.
Изискванията към участниците и документите, които следва да се представят са подробно описани в документацията
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общия им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общия им оборот, приходите и разходите от предходната финасова година
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларации за следните обстоятелства:
- че притежава предписанията на производителя, нормативните актове и българските стандарти за МПС, които ще поддържа и ремонтира, както и инструкции за работа за извършване на функционалните проверки, техническото обслужване и ремонт на автомобилите и съставните им части;
- че разполага с необходимото за изпълнение на поръчката оборудване, инструменти, измервателни уреди, инвентар и транспортни средства, в т.ч.:
= стенд за регулиране на преден и заден мост;
= уреди за дефектация и пълнене на автомобилни климатични инсталации;
= машина за корекция на алуминиеви и стоманени джанти;
= автомивка;
= спирачен стенд;
= стенд за диагностика на двигатели;
= стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми;
= подемник за ремонт на ходова част;
= възможност да използва специализирано МПС за транспортиране на аварирал автомобил, както на територията на града, така и от страната.
- че притежава сервизна база и пряка телефонна линия на територията на града или в непосредствена близост, гарантираща аварийното обслужване;
- че работното време на сервиза е не по-малко от 10 часа в денонощието;
- че има възможност да осигури транспорт на аварирали автомобили /както на територията на града, така и от страната/ и приемане в сервиза на автомобилите в рамките на деня;
- че е запознат с обекта на поръчката.
2. Списък на техническите лица и тяхната квалификация, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката.
3. списък на основните договори с предмет авторемонтна дейност, които са сключени през последните три години.
4. Най-малко 5 препоръки от клиенти, предишни възложители, постоянни партньори или от браншови организации, в които членува.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: по т. 2 Кандидатът да разполага с персонал по всички специалности за извършване на дейностите по т. 2 от техническите спецификации, приложени към документнацията;
по т. 3 Кандидатът да е извършвал авторемонтна дейност през последните три години
по т. 4 с този документ участниците следва да докажат, че са извършвали дейност, съответстваща на предмета на поръчката и договорите са добре изпълнени Кандидатът да представи не по-малко от пет препоръки от други възложители.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
кандидатът да разполага с персонал по всички специалности за извършване на дейностите по т. 2 от техническите спецификации, приложени към документанцията
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена цена за абонаментна подръжка; тежест: 50 %
Показател: най-ниска часова ставка за изпълнение на ремонтни работи; тежест: 30 %
Показател: най-дълъг гаранционен срок на извършените ремонтни работи в условията на експлоатация; тежест: 20 %
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17/09/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Документацията за участие в откритата процедура се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул. "Скопие" № 106,ет. 1 всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа в срок до 17.30 часа на 17.09.07 г., срещу представен документ за заплатени по банков път 54 /петдесет и четири / невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"-Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17/09/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 18/09/2007 00:00 Час: 10:00
Място
сградата на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, ул. "Скопие" № 106, ет. 8, ст. 814
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители по актуална съдебна регистрация на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Процедурата е открита с Решение № 001-29 /25.07.07 г. на Георги Ченков Търновалийски, директор на Дирекция "ОУИ"-Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.07 г. на Изпълнителния директор на НАП.
При необходимост от допълнителна услуга е възможно възлагането на обществена поръчка чрез процудура на договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП. Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката автомобили /спрени от движение, отчуждени, бракувани или по др. причини е отпаднала необходимостта от ползването им/ и да намалява цената за абонаментното поддържане, съобразно оферираната за тези автомобили стойност.
За тази обществена поръчка е изпратен формуляр в базата SIMAP на Службата за публикации на Официален вестник на Европейсия съюз на 25.07.07 г.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтерисовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: "Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили на ТД на НАП-Хасково, пл. "Свобода" № 2"
1)
Кратко описание
Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили на ТД на нАП-Хасково, пл. "Свобода" № 2
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
50112000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
3)
Количество или обем
Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили, съгласно приложената към документнацията спецификация
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.08.2008 г.
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: "Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили на ТД на НАП-Смолян, бул. "България" № 12, ет. V"
1)
Кратко описание
Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили на ТД на НАП-Смолян, бул. "България" № 12, ет. V
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
50112000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
3)
Количество или обем
Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили, съгласно приложента към документнацията спецификация
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.12.2007 г. , Дата за завършване: 31.08.2008 г.
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: "Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили на ТД на НАП-Пловдив, ул "Скопие" № 106"
1)
Кратко описание
"Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили на ТД на НАП-Пловдив, ул "Скопие" № 106"
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
50112000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
3)
Количество или обем
Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 3 бр. служебни автомобили,съгласно приложената към документацията спецификация
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 27.09.2007 г. , Дата за завършване: 31.08.2008 г.
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: "Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 7 бр. служебни автомобили на ТД на НАП-Кърджали, ул "Деспот Слав" № 1"
1)
Кратко описание
"Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 7 бр. служебни автомобили на ТД на НАП-Кърджали, ул "Деспот Слав" № 1"
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
50112000
Описание:
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
3)
Количество или обем
Абонаментно обслужване, ремонт и доставка на необходимите части, принадлежности и консумативи за 7 бр. служебни автомобили, съгласно приложената към документацията спецификация
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.08.2008 г.