Версия за печат

00282-2007-0005


Информация за сключен договор

BG-ПЛЕВЕН: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ - ПЛЕВЕН, УЛ."КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ" №1, За: ИНЖ.ОЛЕГ КАРАДЖОВ; Ваня Панчева, БЪЛГАРИЯ 5800, ПЛЕВЕН, Тел.: 064 884210; 064 884264, E-mail: pan4evapl@abv.bg

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

ОБЗАВЕЖДАНЕ, ОЗВУЧАВАНЕ И ВИДЕО ОБОРУДВАНЕ НА УЧЕБНИ ЗАЛИ В "УЧЕБЕН ЕКСПЕРИМЕНТАЛЕН ЦЕНТЪР ПО ЕНДОСКОПСКА ХИРУРГИЯ “ при МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ – ПЛЕВЕН

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ - Плевен, ул."Кл.Охридски" № 1
Код NUTS: BG121
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на мебели за обзавеждане на две учебни зали в "Учебен експериментален център по едоскопска хирургия" на МУ-Плевен, ул. "Климент Охридски"1, както следва: общо 230 броя трайно прикрепени столове с подвижна седалка, комбинирани с писалище.Аудио и видео устройства за две учебни зали:1. Зала І – включва : презентационна част, видео-превключване и управление, видео възпроизвеждащи устройства, озвучаване- аудио усилвател, миксер, високоговорители , безжичен микрофон; видеоконферентна част. 2. Зала ІІ – включва само озвучаване - аудио усилвател, миксер, високоговорители , безжичен микрофон

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

36143000, 32342410, 32333300

Описание:

Мебелировка за конферентни зали
Оборудване за озвучаване
Устройства за възпроизвеждане на образ и звук

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
389857.2 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 40
Показател: Качество; тежест: 40
Показател: Срок на доставка; тежест: 5
Показател: Условия на плащане; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 31/S - от 20.04.2007 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 1 / Заглавие:Договор за доставка
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

20.07.2007 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"СТОЛ-БЪЛГАРИЯ"ЕООД, бул. "Витоша"27, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9551985

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 389857.2 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, бул."Витоша" № 18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.2 ЗОП - 10 дневен срок

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.07.2007 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка