Версия за печат

00530-2007-0103


Обявление за обществена поръчка

BG-Велико Търново: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите/Дирекция"Обжалване и управление на изпълнението " гр.Велико Търново, Дирекция"Обжалване и управление на изпълнението " - В.Търново, пл."Център" №2, ет.4, стая 403, За: Мария Ковачева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617203 ; 062 617141, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр.Велико Търново, пл. "Център"№2, ет.4, стая 406

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

ТД на НАП Плевен, гр.Плевен, ул."Дойран "№43, За: Илко Дичев, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 898315, Факс: 064 800738

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Абонаментно поддържане и ремонт на асансьорна уреба на ТД на НАП - Плевен, включително и доставка на резервни части,в сградата, находяща се в гр. Плевен, ул."Дойран" 43, подробно описани в документацията.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6
Основно място на изпълнение: административаната сграда на ТД на НАП- Плевен,ул."Дойран" №43
Код NUTS: BG122
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Услуги по абонаментно поддържане и ремонт на асансьорна уредба в сградата на ТД на НАП-Плевен", гр. Плевен, ул. "Дойран" №43, подробно описани в документацията, при спазване на изискванията на Наредба за безопастната експлатация и техническия надзор на асансьори.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно описанието на поръчката, съставляващо неразделна част от документацията,съответно от договора

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

01.09.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 10 лв. парична сума, внесена по набирателна сметка IBAN BG82UNCR75273348540132 и BIC UNCRBGSF в Уникредит Булбанк-гр.В.Търново, или банкова гаранция в същия размер. Гаранция за изпълнение: 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява на тримесечни вноски, по банков път в български лева, до 60 работни дни след представяне на фактура в ТД на НАП - Плевен.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Да се създаде юридическо лице с цел сключване на договор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Възложителят, при наличие на условията по чл.69 от ЗОП, отстранява от участие кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл.47, ал.1 от ЗОП, както и този за който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1 до т.3 от ЗОП, както и тези по чл.47, ал.5 от ЗОП. Изискуемите документи - съгласно ЗОП и изискванията на възложителя, посочени в документацията. Участниците следва да представят документ за регистрация на кандидата и последващи решения за промяна по партидата/заверени с гриф "вярно с оригинала", подпис и печат/, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата - оригинал или фотокопие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат ;копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; Удостоверение за регистрация по ЗДДС ако лицето е регистрирано и други, описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, заверени с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Баланс и ОПР
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за търговската репутация на кандидата: - препоръки от предишни възложители или препоръки от постоянни партньори /препоръчително/; - Списък на основните поръчки със същия предмет, изпълнени през последната година /препоръчително изискване/
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Препоръки и Декларации
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Лиценз за извършване на дейност, посочена в обекта на поръчката

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28/08/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 25 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 30 лв. с включен ДДС.Цената за закупуване на документацията за участие е платима по банков път по сметка IBAN BG89UNCR75273103569901 и BIC UNCRBGSF в Уникредит Булбанк-гр.В.Търново.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
28/08/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29/08/2007 00:00 Час: 13:30
Място

гр.В.Търново, пл."Център" №2, ет.4, стая 406

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците, подали оферти или изрично упълномощени от тях лица.Форма на упълномощаване - писмена с нотариална заверка на подписите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №16 /23.07.2007г.на Директора на Дирекция "ОУИ" гр.В.Търново.Директорът на Директора на Дирекция "ОУИ" гр.В.Търново е упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния Директор на НАП на изпълнява функциите на възложител за необходимостите, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториалната и компетентност.Възможност за допълнително възлагане по чл.90 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ