Версия за печат

00530-2007-0101


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Дондуков" № 52, За: Виолета Василева, Димка Динева, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593653; 02 98593046, E-mail: vili.vasileva@nra.bg; dimka.dineva@nra.bg, Факс: 02 98593348

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "ИС"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Реинженеринг на ИТ (информационно-технологичните) процеси в НАП

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Реинженеринг на ИТ процесите в НАП съгласно изисквания на Възложителя, заложени в документацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72224000, 72223000

Описание:

Консултантски услуги по управление на компютърни проекти
Услуги по анализ на изискванията на информационните технологии

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

„Реинженеринг на ИТ процесите в Националната агенция за приходите (НАП)”

Прогнозна стойност без ДДС
163000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.03.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Банкова гаранция или парична сума в размер на 1630 лв. преведена по IBAN с/ка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC - BNBGBGSD, при БНБ - ЦУ - София; гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банков път при условия посочени в проектодоговора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Документ за регистрация на участника–решение за първоначална съдебна регистрация или друг еквивалентен документ на съдебен или административен орган за първоначална регистрация на участника, а когато е ФЛ-документ за самоличност; 2. Удостоверение за актуално състояние на съдебната регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 5. Декларации относно обстоятелствата по чл.47 от ЗОП – по приложен образец. Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП е основание за отстраняване на участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланс и отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година; Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а декларация с посочената информация представят участници, за които законодателството не изисква публикуване;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания по т.1: Приходите на участника от предходната финансова година трябва да са не по-малко от 163 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Сертификат по ISO 9001:2000, издаден от акредитирана институция или агенция за управление на качеството; 2.Списък на основните договори на участника за последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение по някои от тях; 3. Описание на поне три успешно изпълнени проекта в областта на анализа и описанието на ИТ процесите (без ограничения във времето на възлагане и изпълнение) 4. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите за последните 5 години и за брой служители с опит в областта на анализа и описанието на процеси, за същия период; 5. Описание на подхода, методологията и специализираните средства (софтуер) при реализацията на изискванията и дейностите от техническите спецификации (виж пълното описание на обекта); 6. Описание на дейностите, които ще бъдат реализирани от Консултанта и детайлността, до която всяка от тях ще бъде реализирана; 7. Професионални биографии на ключовите експерти (поне трима) и описание или професионални биографии на останалите експерти от страна на консултанта, които ще участват при изпълнение на дейностите; 9. Времеви график за изпълнение на дейностите от Консултанта.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минимални изисквания по т.2: Поне три препоръки. Минимални изисквания по т.3: Поне три успешно изпълнени проекта. Минимални изисквания по т.4: Поне 20 служителя постоянен състав през последните 5 години в областта на информационни системи и технологии и поне 3 (трима) служителя с опит в областта на анализ и описанието на процеси. Минимални изисквания по т.7:Поне трима ключови експерти, които ще участват изпълнението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2006 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24/08/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път при банка БНБ -ЦУ, IVAN сметка BG 51 BNBG 9661 3100 1749 01, BIC BNBGBGSD. Цената на документацията с включен ДДС е 60.00 лв.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
24/08/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27/08/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на НАП-ЦУ, находяща се в гр. София, бул. "Княз Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Представители на кандидата съгласно съдебната му регистрация или изрично упълномощени от тях лица. Пълномощното се представя преди отваряне на офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяваенто му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ