Версия за печат

00530-2007-0099


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Велико Търново: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр. Велико Търново при ЦУ на НАП - гр. Велико Търново, пл."Център" № 2, ет.4, стая 403, За: Мария Ковачева, РБългария 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141; 062 617203, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр. Велико Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, стая 403

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актве по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение № 15/ 04.07.2007г от Директор на Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Велико Търново при ЦУ на НАП, упълномощен със Заповед № ЗЦУ - 63/29.01.07г. на Изпълнителния директор на Националната агенция за приходите, на основание чл. 8, ал. 1 от Закона за обществените поръчки. Съгласно чл. 45а от ЗОП, обявление за откриване на обществена поръчка е изпратено до официалния вестник на Европейския Съюз на 19.04.07г., с предмет"Услуги по поддържане и ремонт на репрографски / за размножаване и копиране на документи/ машини и абонаментно обслужване за нуждите на ТД на НАП Монтана и ТД на НАП Плевен. "

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: Монтана и Плевен
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски / за размножаване и копиране на документи/ машини и абонаментно обслужване за нуждите на ТД на НАП Монтана и ТД на НАП Плевен, съгласно "Описание на обекта на поръчката и технически спецификации" от документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

01.08.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие:/банкова гаранция или парична сума внесена по банков път при УниКредит Булбанк – гр. В.Търново набирателна сметка: BG82UNCR75273348540132 и BIC UNCRBGSF, на стойност 600/естстотин/ лева за цялата поръчка или 300/триста/ лева за обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция за срока на валидност до приключване на договора или парична сума.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява чрез банков превод до 60 дни след предствена фактура и протокол за извършената услуга/доставка/ в счетоводството на съответната ТД на НАП.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за първоначална съдебна регистрация, а ако кандидатът е физическо лице-документ за самоличност, удостоверение за актуално състояние на ЮЛ и ЕТ, издадено от компетентни съд не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата-заверени копия;, документ за регистрация по БУЛСТАТ на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП и други посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната финансова година /заверени фотокопия/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да представи : годишен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната финансова година /заверени фотокопия/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Заверена справка от участника за наличие на сервизна база на територията на гр.Монтана и гр.Плевен, ако участва за цялата поръчка, или ако участва за обособена позиция-наличието на сервизна база в съответствие с мястото на изпълнение. 2.Референции - най - малко от три клиенти. 3.Деклaрация за техническото оборудване, с което разполага участникът- сервизна база, машини, офис, пряка телефонна линия и транспортни средства, с които разполага участникът за изпълнение на услугата.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1.Декларация, съдържаща списък с описание на техническо оборудване, сервизна база, офис, пряка телефонна линия и транспортни средства, с които разполага участникът за изпълнение на услугата на територията на гр.Монтана, и гр. Плевен, ако участва за цялата поръчка, или ако участва за обособена позиция-наличието на сервизна база в съответствие с мястото на изпълнение.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 048 - 048824 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27/08/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр.Велико Търново, пл."Център" № 2, ет.4, стая 403 /деловодство/, в срок до 27.08.07г. всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 24/двадесети четири/ невъзстановими лева , която се внася по следния IBAN: BG 89UCR75273103569901, BIC код UNCRBGSF, при "УниКредит Булбанк" клон В.Търново

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
27/08/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/08/2007 00:00 Час: 13:30
Място

пл. "Център" № 2, ет4, стая 406

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по ал.3 и 4 на чл.68 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с решение № 15/ от 18.07.2007г. на Директора на Дирекция "ОУИ" Велико Търново, упълномощен със заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007 г. на Изпълнителния директор на НАП, на основание чл.8, ал.1 от Закона за обществените поръчки да изпълнява функциите на възложител за необходимостите възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" В.Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториална компетентност. Общата очаквана стойност за обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на всички структури на възложителя- Националната агенция по приходите е в размер на 428 000 лв., което поражда задължение за публикуване, съгласно чл. 45а от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 9000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcamin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Услуги по поддържане и ремонт на репрографски / за размножаване и копиране на документи/ машини и абонаментно обслужване за нуждите на ТД на НАП Монтана.
1) Кратко описание

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски / за размножаване и копиране на документи/ машини и абонаментно обслужване за нуждите на ТД на НАП Монтан, съгласно "Описание на обекта на поръчката и технически спецификации" от документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 01.08.2009 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или повече обособени позиции.


Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Услуги по поддържане и ремонт на репрографски / за размножаване и копиране на документи/ машини и абонаментно обслужване за нуждите на ТД на НАП Плевен. "
1) Кратко описание

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски / за размножаване и копиране на документи/ машини и абонаментно обслужване за нуждите ТД на НАП Плевен, съгласно "Описание на обекта на поръчката и технически спецификации" от документацията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 01.08.2009 г. 
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Участникът може да подава оферта за една или повече обособени позиции.