Версия за печат

00530-2007-0098


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр. Варна при ЦУ на НАП - гр. Варна, бул. Осми приморски полк", № 128, За: Диана Николова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Диана Николова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Добрич, ТД на НАП – Разград, ТД на НАП – Русе, ТД на НАП – Силистра, ТД на НАП – Търговище и ТД на НАП – Шумен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: Сградите на ТД на НАП – Добрич, ТД на НАП – Разград, ТД на НАП – Русе, ТД на НАП – Силистра, ТД на НАП – Търговище и ТД на НАП – Шумен
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Съгласно документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

01.04.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гарaнция за участие - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN на Възложителя: BG 73 TTBB 9400 3315 0686 47, BIC TTBBBG 22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна, в размер на 117 лева за цялата поръчка или в размер на 19.50 лв. за обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на услугата под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва по банков път, с платежно нареждане, по банкова сметка на изпълнителя в 60 дневен срок след представяне на фактура за извършената услуга пред съответната ТД на НАП.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Решение за първоначална съдебна регистрация, а ако кандидатът е физическо лице - документ за самоличност, удостоверение за актуално състояние на ЮЛ и ЕТ, издадено от компетентния съд не по-рано от тридесет дни преди представяне на офертата, документ за регистрация по БУЛСТАТ на кандидата, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на кандидата за предходната финансова година /заверени фотокопия/.
Минимални изисквания: Участникът следва да представи алтернативно един от двата документа.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката с приложен списък на екипа, описание на собствено или наето техническо оборудване
Минимални изисквания: Списък на основните договори за услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката с приложен списък на екипа
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/09/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
16.67 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес гр. Варна, бул. "Осми приморски полк", № 128, стая 112 - деловодство, всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 20.00 невъзстановими лева с ДДС , която се внася по следния IBAN: BG 12TTBB94003115068646, BIC TTBBBG22,СЖ "Експресбанк" АД - Варна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.09.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/09/2007 00:00 Час: 10:30
Място

сградата на НАП - Варна, бул "Осми приморски полк" № 128, ет.6, стая 619

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Светослав Асенов Аврамов, Директор на Дирекция "ОУИ" - Варна към ЦУ на НАП, упълномощен със заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007 г.на Изпълнителния директор на НАП, на основание чл.8, ал.1 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" към ЦУ на НАП, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Интернет адрес/и:

URL: www.nap.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.07.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Добрич
1) Кратко описание

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Добрич: - марка тел.централа: Simens Hicom 118 - 2/+ 2 - панела/; - вътрешни абонати - 124; - съединителни линии - 22; - общ брой портове - 146;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

съгласно описанието

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 01.04.2009 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Разград
1) Кратко описание

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Разград: - марка тел. централа: Simens Hicom 150; - вътрешни абонати - 96 бр.; - съединителни линии - 16; - общ брой портове - 112;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 01.04.2009 г. 

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Русе
1) Кратко описание

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Русе: местонахождение марка на тел. централа вътрешни абонати съединителни линии общ бр. портове ул.Пирот” №24 Siemens Hicom 150 Offis Pro 36 10 46 ж.к. „Дружба – 3” Panasonik KX - TD 1232 48 12 60 бл.4, вх.Д и вх.Е ул. „Църковна Siemens Hicom 120 24 144 независимост" 150 Offis Pro №16, ет.3,5,6,7,8,9 ул.”Шипка” №55 Siemens Hicom 110-2 28 8 36 ул.”Рига” №1 Siemens Hicom 118-2 50 12 62

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 01.04.2009 г. 

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Силистра
1) Кратко описание

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Силистра: - марка на тел. централа - Simens Hicom 150; - вътршни абонати - - съединителни линии - 30 ASDN Pri - общ брой портове - 142

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 01.04.2009 г. 

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Търговище
1) Кратко описание

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Търговище: - марка на тел. централа - Simens - 3750 HiPAN; - вътрешни абонати - 120; - вътрешни съединителни линии -90 1 1 съединит. линия и 14 преки линии ; - общ брой портове - 148;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 01.04.2009 г. 

Обособена позиция №: 6 / Наименование: Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Шумен
1) Кратко описание

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Шумен: Местонахождение Марка на тел. централа Вътр. абонати Съед. линии Общ бр. портове пл.„Освобождение” HIKOM 150 Office Pro 104 24 128 №2, ет.3 2 бокса ул.”Академик Мицкевич” HIKOM 150 40 16 56 №1, ет.1 Office Pro 1 бокс

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 01.04.2009 г.