РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на служебна литература.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр.София, административната сграда на ЦУ на НАП, бул."Княз Александър Дондуков" № 52
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на печатни книги - служебна литература по вид и количество, описани в Пълното описание на обекта на поръчката към документацията
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
22110000
Описание:
Печатни книги
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно количествата зададени в Пълното описание на обекта на поръчката към документацията.
Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 500 /петстотин/ лева и срок на валидност, покриващ срока на валидност на офертите, която участниците представят в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, преведена по сметка на НАП: IBAN BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, банков идентификационен код BNBGBGSD, БНБ София. Гаранция за изпълнение в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на поръчката без ДДС, представена в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, внесена по сметка на ЦУ на НАП.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Разплащането се извършва по банков път по банкова сметка на изпълнителя съгласно клаузите на проекта на договор.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на физически лица и/или юридически лица, същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 2 месеца преди датата на представяне на офертата за участниците юридически лица или еднолични търговци, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност;
2.Документ за регистрация по БУЛСТАТ;
3.Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава;
4.Декларации, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата;
В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1-4 се представят за всеки от тях. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП по отношение на подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, всички документи, посочени в т. 1 – 4 се представят и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включено в обединението.Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП по отношение на всяко ЮЛ и/или ФЛ, включено в обединението, води до отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участниците представят заверено копие на баланса и отчета за приходите и разходите за 2006г., когато публикуването им се изисква от законодателството, а участниците, за които законодателството не изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представят справка за баланса и за приходите и разходите за 2006г.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документът, посочен в т. 1 се представя и за всяко едно ФЛ и ЮЛ, включено в обединението.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставки на печатни книги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите, получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение на някои от договорите.
2.Образци (мостри) от печатните издания, включени в обекта на обществената поръчка, представляващи нормативни актове и сборници от нормативни актове. Мострите се предоставят до изтичане на срока за получаване на офертите, по реда, указан в документацията.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е извършвал доставки на печатни книги през последните три години и за изпълнението на някои от договорите за доставка да е получил препоръки за добро изпълнение от възложителите или контрагентите си.
2.Печатните книги, включени в обекта на обществената поръчка, представляващи нормативни актове и сборници от нормативни актове, следва да бъдат в удобен за ползване и пренасяне формат (джобен формат), да съдържат действащите и по възможност предишни редакции на отменени и изменени разпоредби в тях и да са в последна актуална редакция на текстовете на разпоредбите.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 6 от 20.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/08/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Документацията може да се закупува до 13.08.2007г., срещу платени по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD, невъзстановими 50 (петдесет) лева без ДДС, 60 (шестедесет) лева с ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.08.2007 г. Час: 17:30
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 14/08/2007 00:00 Час: 10:30
Място
гр.София, бул."Княз Александър Дондуков" № 52, административната сграда на ЦУ на НАП.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни законни или упълномощени представители, като в случай че присъства пълномощник, същият, преди отваряне на офертите, следва да представи, подписано от упълномощителя оригинално пълномощно.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, София 1000, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление