Версия за печат

00530-2007-0076


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128., За: Василка Цветкова, Република България 9000, Варна, Тел.: 052 360427, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Василка Цветкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на сглобяеми метални стелажи за архивите на ТД на НАП - Русе, ТД на НАП - Силистра, ТД на НАП - Разград, ТД на НАП - Добрич и ТД на НАП - Шумен.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Русе; гр. Силистра; гр. Разград, гр. Добрич и гр. Шумен.
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на сглобяеми метални стелажи за архивите на ТД на НАП - Русе, ТД на НАП - Силистра, ТД на НАП - Разград, ТД на НАП - Добрич и ТД на НАП - Шумен по обособени поръчки, както следва: 1. Доставка на 40 броя сглобяеми метални стелажи-1 800/900/400 мм. за архива на ТД на НАП - Русе, съгласно Приложение № 1 към документацията за участие; 2. Доставка на 66 броя сглобяеми метални стелажи-3 100/1 000/400 мм.; 2 970/1 000/400 мм.; 2 400/1 000/400 мм. за архива на ТД на НАП - Силистра, съгласно Приложение № 2 към документацията за участие; 3. Доставка на 46 броя сглобяеми метални стелажи-2 000/900/300 мм. за архива на ТД на НАП - Разград, съгласно Приложение № 3 към документацията за участие; 4. Доставка на 40 броя сглобяеми метални стелажи-1 800/950/300 мм. за архива на ТД на НАП - Добрич, съгласно Приложение № 4 към документацията за участие. 5. Доставка на 60 броя сглобяеми метални стелажи-2 000/900/400 мм.; 1 500/750/300 мм. за архива на ТД на НАП - Шумен, съгласно Приложение № 5 към документацията за участие;

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN: BG 73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД - Варна, в размер на 100 /сто/ лева за цялата поръчка или по 20 /двадесет/ лева за всяка обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срока на изпълнение на договора. Паричната сума се внася от участника, определен за изпълнител към датата на подписване на договора по следния IBAN: BG 73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД - Варна. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в Дирекция "ОУИ"-Варна.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява по банков път до 60 /шестдесет/ дни след изпълнение на доставката и представяне на всички изискуеми документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Решение за съдебна регистрация и други решения по партидата, а ако участникът е физическо лице - документ за самоличност; удостоверение за актуално състояние на ЮЛ, издадено от компетентния съд не по-рано от 30 дни преди представяне на офертата; документ за регистрация по БУЛСТАТ на участника; декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки; документ за внесена гаранция за участие; подписан списък с документите от офертата; ценово предложение в запечатан, непрозрачен плик; други документи-съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс или отчет за приходите и разходите на участника за предходната финасова година /заверени фотокопия/.
Минимални изисквания: Годишен баланс или отчет за приходите и разходите на участника за предходната финасова година /заверени фотокопия/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за наличие на собствено или наето транспортно средство за изпълнение на доставката, в съответствие с местоизпълнението; Справка за наличие на собствена или наета търговска база; Списък на основните договори за доставки с идентични на настоящата поръчка предмети, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; Референции, свързани с предмета на поръчката от трима предишни възложители или постоянни клиенти; Сертификати за произход и качество на стоките, предмет на доставката и др., съгласно документацията за участие.
Минимални изисквания: Справка за наличие на собствено или наето транспортно средство за изпълнение на доставката, в съответствие с местоизпълнението; Справка за наличие на собствена или наета търговска база; Списък на основните договори за доставки с идентични на настоящата поръчка предмети, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; Референции, свързани с предмета на поръчката от трима предишни възложители или постоянни клиенти; Сертификати за произход и качество на стоките, предмет на доставката и др., съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 6 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13/07/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
16.67 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр.Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, ет.1, стая 112 /деловодство/, всеки работен ден 9:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 20 /двадесет/ невъзстановими лева, която се внася по следния IBAN: BG12TTBB94003115068646, BICTTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД, клон-Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.07.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/07/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Административната сграда на Дирекция "ОУИ" - Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, шести етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват на дейтвията на комисията по ал. 2 и ал. 3 на чл. 38 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Доставка на сглобяеми метални стелажи за архива на ТД на НАП - Русе, съгласно Приложение № 1 към документацията за участие.
1) Кратко описание

Доставка на 40 броя сглобяеми метални стелажи-1 800/900/400 мм. за архива на ТД на НАП - Русе, съгласно Приложение № 1 към документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

3) Количество или обем

Съгласно документацията за учстие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 20

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Доставка на сглобяеми метални стелажи за архива на ТД на НАП - Силистра, съгласно Приложение № 2 към документацията за участие;
1) Кратко описание

Доставка на 66 броя сглобяеми метални стелажи-3 100/1 000/400 мм.; 2 970/1 000/400 мм.; 2 400/1 000/400 мм за архива на ТД на НАП - Силистра, съгласно Приложение № 2 към документацията за участие;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 20

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Доставка на сглобяеми метални стелажи за архива наТД на НАП - Разград, съгласно Приложение № 3 към документацията за участие;
1) Кратко описание

Доставка на 46 броя сглобяеми метални стелажи-2 000/900/300 мм. за архива наТД на НАП - Разград, съгласно Приложение № 3 към документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 20

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Доставка на сглобяеми метални стелажи за архива на ТД на НАП - Добрич, съгласно Приложение № 4 към документацията за участие.
1) Кратко описание

Доставка на 40 броя сглобяеми метални стелажи-1 800/950/300 мм. за архива на ТД на НАП - Добрич, съгласно Приложение № 4 към документацията за участие.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция №: 5 / Наименование: Доставка на сглобяеми метални стелажи за архива на ТД на НАП - Шумен, съгласно Приложение № 5 към документацията за участие;
1) Кратко описание

Доставка на 60 броя сглобяеми метални стелажи-2 000/900/400 мм.; 1 500/750/300 мм. за архива на ТД на НАП - Шумен, съгласно Приложение № 5 към документацията за участие;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36121510

Описание:

Стелажи за сортиране

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 20