Версия за печат

00530-2007-0074


Обявление за обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр. Варна при ЦУ на НАП - гр. Варна, бул. Осми приморски полк", № 128, За: Румен Илиев, РБългария 9010, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360419

Място/места за контакт: Румен Илиев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка и монтаж на климатици в ТД на НАП за градовете Шумен, Добрич, Силистра и Русе”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: ТД на НАП в гр. Шумен, гр. Добрич, гр. Силистра и гр. Русе
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка и монтаж на климатици в ТД на НАП за градовете Шумен, Добрич, Силистра и Русе.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

29860000

Описание:

Техническо оборудване

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 36 лв. за цялата поръчка внесени по банкова сметка в СЖ "Експресбанк" АД, Варна, BG73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срок на валидност до приключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява чрез банков превод до 60 дни след предствена фактура и след изпълнение на доставката и представяне на всички изискуеми документи в счетоводството на съответната ТД на НАП.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за съдебна регистрация на кандидата: 2. Решението за съдебна регистрация и други решения за промени по партидата, а ко-гато кандидатът е физическо лице – документ за самоличност (копие заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис), 3. Удостоверение за актуално състояние на ЮЛ и ЕТ (оригинал или фотокопие заве-рено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат) издадено не по – късно от 3/три/ месеца преди провеждане на процедурата; 4. Документ за регистрация по БУЛСТАТ - копие заверено с гриф “Вярно с оригина-ла”, подпис и печат; 5. Документ за данъчна регистрация – обща и по ДДС (ако е регистриран) – копие за-верено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат; 6. Документ за внесена гаранция за участие: банкова гаранция-оригинал или оригинал на платежно нареждане за внесена парична сума по банковата сметка на възложителя; 7. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на кандидата: 8. Копие от годишния финансов отчет или отчета за приходите и разходите на канди-дата за предходната година - заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат; 9. Информация за общия оборот и оборота за извършените доставки, с обект подобен на настоящата поръчка, за последните три години. 10. Декларация, съдържаща списък на основните договори на кандидата, през послед-ните три години; 11. Препоръки от поне пет клиенти; 12. Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП; 13. Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. Дек-ларациите се представят и от управителите и/или членовете на управителните органи на кан-дидатите, а в случай, че членовете са юридически лица – от техните представители в съот-ветния управителен орган; 14. Копие от документ за закупена документация. (заверено с гриф „Вярно с оригина-ла, подпис и печат на кандидата”); 15 Удостоверение за наличие/липса на задължения по ДОПК, издадено не по-късно от 30 дни преди крайния срок за подаване на предложения, определен от възложителя; 16. Удостоверение от съответния съд за липса на производство по несъстоятелност и ликвидация на кандидата; 17. Изрично пълномощно за представляване на кандидата при отварянето на предло-женията - представя се в оригинал. 18. .Сертификат за качество и произход от производителя на климатиците. 19. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.Сертификат за качество и произход от производителя на климатиците.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: доказателства за икономическо и финансово състояние - чл.50, ал.1, т.2 от ЗОП;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена на доставката наклиматици; тежест: 60%
Показател: Гаранционен срок; тежест: 30%
Показател: Срок на доставка; тежест: 10%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18/07/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 16.67 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес гр. Варна, бул. "Осми приморски полк", № 128, стая 112 - деловодство, всеки работен ден от 9.00 до 17.30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 20.00лв. /невъзстановими/ , която се внася по следния IBAN: BG 12TTBB94003115068646, BIC TTBBBG22,СЖ "Експресбанк" АД - Варна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18/07/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19/07/2007 00:00 Час: 10:30
Място

сградата на НАП - Варна, бул "Осми приморски полк" № 128, ет.6, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Лицата посочени в чл.68 ал.5 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Светослав Асенов Аврамов, Директор на Дирекция "ОУИ" - Варна към ЦУ на НАП, упълномощен със заповед № ЗЦУ - 63/29.01.2007 г.на Изпълнителния директор на НАП, на основание чл.8, ал.1 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София 1000, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Национална агенция по приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" към ЦУ на НАП, град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, РБългария 9010, Варна, Тел.: 052 360419, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Интернет адрес/и:

URL: www.nap.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.06.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ