Версия за печат

00530-2007-0068


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Пловдив: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Жана Манолова, Георги Бакърджиев, Р.България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935639, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Жана Манолова, Георги Бакърджиев

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Абонаментно почистване на административната сграда на ТД на НАП - Кърджали, ул. „Деспот Слав” №1 и абонаментно почистване (измиване) на 462 м2 прозоречни площи по фасадите на административната сграда на ТД на НАП в гр. Стара Загора, ул. „Кенали” №1”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14
Основно място на изпълнение: Административната сграда на ТД на НАП - Кърджали, ул."Деспот Слав" № 1 и административната сграда на ТД на НАП - Стара Загора, ул." Кенали" № 1
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Абонаментно почистване на административната сграда на ТД на НАП - Кърджали, ул. „Деспот Слав” №1 и абонаментно почистване (измиване) на 462 м2 прозоречни площи по фасадите на административната сграда на ТД на НАП в гр. Стара Загора, ул. „Кенали” №1”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

74731000

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
16000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Кандидатите в процедурата представят гаранция за участие в размер на : по позиция № 1 – 150 /сто и петдесет/ лв.;. по позиция № 2 – 10 /десет/ лв., в случай че участникът ще участва за двете позиции, размерът на гаранцията е 160 /сто и шейсет/ лв.В случай, че кандидатът избере гаранцията да е във вид на парична сума, последната следва да се преведе по сметка на Дирекция „ОУИ”-Пловдив в ТБ „Уникредит Булбанк”, по IBAN № BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, банков идентификационен код № UNCRBGSF. Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора и покриваща срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

За обособена позиция № 1 Цената за абонаментното почистване се заплаща по банков път на равни месечни вноски, ежемесечно , в срок до 60 дни след представяне на фактура.Цената за извършeното измиване се заплаща по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура и следните документи:двустранно подписан приемо-предавателен протокол за установяване количеството на измитите прозорци и двустранно подписана сметка за определяне на стойността, която е пропорционална на частта на измитите прозорци,съгласно оферираната цена. За обособена позиция № 2 Цената за абонаментното измиване се заплаща по банков път в срок до 60 дни след представяне на фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол за установяване количеството / в м2/ и стойността на измитите прозорци, съгласно оферираната единична цена за 1 м2.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Не могат да участват в процедурата участници, за които са налице обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. Изискванията към участниците и документите, които следва да представят са подробно описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи,подробно описани в документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Документи,подробно описани в документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документи,подробно описани в документацията
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Документи,подробно описани в документацията
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

№ 001-19/29.05.07г.

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/07/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 40 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9.00 часа до 17.30 часа в срок до 17.30 часа на 23.07.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 48.00 /четиридесет и осем/ невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"- Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23/07/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25/07/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.10, заседателна зала.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите.Конкретната процедура се открива от упълномощено лице и е за нуждите на териториалните дирекции на възложителя в обхвата на съответната дирекция "ОУИ". Общата очаквана стойност на обществени поръчки за услуги с този обект в рамките на възложителя НАП е 315 000.00 лева, което поражда задължението за публикуване.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Абонаментно почистване на административната сграда на ТД на НАП -Кърджали, ул. "Деспот Слав " № 1
1) Кратко описание

Абонаментно почистване на административната сграда на ТД на НАП - Кърджали, ул. "Деспот Слав" № 1

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74731000

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

3) Количество или обем

Абонаментно почистване на административната сграда на ТД на НАП - Кърджали , ул."Деспот Слав" № 1

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Абонаментно измиване на 462 м2 прозоречни площи по фасадите на административната сграда на ТД на НАП - Стара Загора, ул."Кенали" " № 1
1) Кратко описание

Абонаментно измиване на 462 м2 прозоречни площи по фасадите на административната сграда.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74731000

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

3) Количество или обем

Абонаментно измиване на 462 м2 прозоречни площи по фасадите на административната сграда.

Прогнозна стойност без ДДС
1000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12