РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Периодична доставка по заявка на Възложителя на канцеларски материали, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП София град; 3. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП София област; 5. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Благоевград; 6. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Перник.”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
София, Благоевград, Кюстендил, Перник
Код NUTS:
BG21
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
„Периодична доставка по заявка на Възложителя на канцеларски материали, описана по вид и количество в спецификация към документацията, в седем обособени позиции: 1. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за Дирекция “ОУИ” София; 2. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП София град; 3. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП София област; 5. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Благоевград; 6. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Кюстендил; 7. Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Перник.”
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 22800000
Описание:
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно документацията за участие
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - в размер на По позиция № 1 – 100,00 лв.;
По позиция № 2 – 2500,00 лв.;По позиция № 3 – 380,00 лв.;По позиция № 4 – 1200,00 лв.;По позиция № 5 – 120,00 лв.; По позиция № 6 – 120,00 лв.;По позиция № 7 – 80,00 лв.В случай, че участникът ще участва за всички обособени позиции размерът на гаранцията е 4500.00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Заплащането ще се извършваот съответната Териториална дирекция в срок до 60 дни от представяне на фактура в отдел "ФС"
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП София;3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран;5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие;9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал;10 Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител;11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Счетоводен баланс за предходната финансова година;
Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Счетоводен баланс за предходната финансова година;
Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1 Декларация за наличие на собствен транспорт и складова база;
2 Сертификат за качество на дейността си по ISO 9001-2000 сходен на предмета на поръчката;
3 Списък с основните договори за подобни поръчки за последните две години;
4 Референции най-малко от пет клиента;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1 Декларация за наличие на собствен транспорт и складова база;
2 Сертификат за качество на дейността си по ISO 9001-2000 сходен на предмета на поръчката;
3 Списък с основните договори за подобни поръчки за последните две години;
4 Референции най-малко от пет клиента;
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 40 %
Показател: Качество; тежест: 60 %
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/07/2007 00:00 Час: 17:30
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 69,00 лева вкл. ДДС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/07/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 20/07/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Сградата на Дирекция "ОУИ" София, ул. Аксаков №21
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители на участниците или упълномощените за това лица
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение № 9 от 22.05.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за Дирекция “ОУИ” София
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за Дирекция “ОУИ” София
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 22800000
Описание:
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 14.12.2007 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г.
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП София град
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП София град
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 22800000
Описание:
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2008 г.
Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП „Големи данъкоплатци и осигурители”
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 22800000
Описание:
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.08.2007 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г.
Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП София област
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП София област
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 22800000
Описание:
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 26.02.2008 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г.
Обособена позиция №: 5 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Благоевград
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Благоевград
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 22800000
Описание:
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 21.08.2007 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г.
Обособена позиция №: 6 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Кюстендил
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Кюстендил
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 22800000
Описание:
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 18.01.2008 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г.
Обособена позиция №: 7 / Заглавие: Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Перник
1)
Кратко описание
Периодична доставка по заявка на канцеларски материали за ТД на НАП гр.Перник
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000, 22800000
Описание:
Принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 28.09.2007 г. , Дата за завършване: 31.12.2008 г.