Версия за печат

00530-2007-0036


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 21 - Юридически услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Койчо Койчев, България 1000, София, Тел.: 02 9859/3295/, E-mail: k.koytchev@nra.bg, Факс: 02 9859/3348/

Място/места за контакт: Централно управление на Националната агенция за приходите: Главна дирекция "Информационни системи"; Дирекция "Правна"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Удостоверяване на електронен подпис /Доставка на удостоверения за електронен подпис/

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 21
Основно място на изпълнение: Изпълнителят предоставя смарт-картите, съдържащи частния и публичния ключ на титуляра, софтуер за подписване на електронни документи и управление на криптографски ключове и документация за инсталиране и ползване на софтуера на български език в свои офиси в областните центрове, а ако няма такива в сградите на Централно управление на НАП, Дирекциите „ОУИ” и Териториалните дирекции на НАП, намиращи се в областните центрове.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът на поръчката включва: 1. Издаване на удостоверения за електронен подпис по ред и при условия определени в договора, което включва: - предоставяне на смарт-картата, съдържаща частния и публичния ключ на титуляра, софтуер за подписване на електронни документи и управление на криптографски ключове и документация за инсталиране и ползване на софтуера на български език; - публикуване на удостоверението за електронен подпис в регистъра на доставчика на удостоверителни услуги. 2. Поддържане и управление на удостоверението за електронен подпис за срок на валидност от една година по ред и при условия определени в договора, което включва: - удостоверяване на електронните подписи, за които са издадени удостоверенията; - предприемане на необходимите действия, при наличие на основание за това, във връзка с отразяването на промените, спирането, възобновяването и прекратяването на действието на удостоверението за електронен подпис. Издаването на удостоверения за електронни подписи се осъществява по заявки, които се правят до изчерпване на количествата както следва: удостоверение за УЕП – 1500 бр., удостоверение за сървърен УЕП – 10 броя, удостоверение за ЕП за служебни цели – 1500 бр. или до изтичането на една година от момента на сключване на договора.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

74113210

Описание:

Удостоверяване на електронен подпис

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

3010 броя удостоверения за електронни подписи

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 550 /петстотин и петдесет/ лева, ако участникът подава оферта по обособена позиция 1, в размер на 450 /четиристотин и петдесет/ лева, ако участникът подава оферта по обособена позиция 2 или в размер на 1000 /хиляда/ лева за - цялата поръчка и по двете обособени позиции. Срокът на валидност на гаранцията трябва да покрива срока на валидност на офертите. Участниците представят гаранцията за участие в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, преведена по сметка на НАП: IBAN BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, банков идентификационен код BNBGBGSD, БНБ София. Гаранция за изпълнение: 5% от стойността на поръчката без ДДС, представена в една от двете форми: банкова гаранция - оригинал или парична гаранция, внесена по сметка на ЦУ на НАП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на издадените удостоверения за електронен подпис се извършва по банков път по единични цени, съгласно предложената оферта, в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо-предавателен в съответните структури на НАП, намиращи се в областните центрове, от които е подадена заявката. Фактурите и приемо-предавателните протоколи се представят до 5 число на месеца следващ месеца, в който са издадени удостоверенията на определени от възлажителя служители.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е обединение на ФЛ и/или ЮЛ същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнението на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

1. Срокът за издаване удостоверения за електронен подпис по заявки на възложителя в срок не по дълъг от 7 /седем/ дни от подаването на заявката. 2. Срокът на договора е до изтичане на срока на валидност или прекратяване действието на всички издадени удостоверения за електронен подпис. 3. Издаването на удостоверения за електронни подписи се осъществява по заявки, които се правят до изчерпване на количествата както следва: удостоверение за УЕП – 1500 бр., удостоверение за сървърен УЕП – 10 броя, удостоверение за ЕП за служебни цели – 1500 бр. или до изтичането на една година от момента на сключване на договора. 4. Възложителят, определя служители, които да извършват действията и да отговарят за изпълнението на договора от страна на НАП, за съответните й структури, за времето на действието му.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е ФЛ – документ за самоличност. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на подаване на офертата. 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ. 4. Документ за регистрация по ЗДДС (ако има такава) 5. Декларации относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняване на участника в процедурата. 6. В случай, че участникът е обединение, документите посочени в т.т. 1 - 5 се предоставят за всяко едно ЮЛ или ФЛ, включено в обединението. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП по отношение на всяко ЮЛ и/или ФЛ включено в обединението, води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Баланса и отчета за приходи и разходи за предходната година, когато публикуването им се изисква от законодателството, за участниците, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, се съставя справка за баланса и приходите и разходете за предходната година, а за ФЛ се предоставя копие от годишната данъчна декларация по чл. 41 от ЗОДФЛ за предходната година. 2. В случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, документие, посочени в т. 1, се предоставят за всяко едно ЮЛ и/или ФЛ, включено в обединението.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Приходите на участника през предходната финансова година да са в размер не по-малък от 100 000 лв. /сто хиляди/ лева. 2. Изискванията, посочени в т. 1 се отнасят за обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Решение на Комисията за регулиране на съобщенията за регистрация на доставчик на удостоверителни услуги, съгласно чл. 35, ал. 1, т. 1 от ЗЕДЕП – заверено копие; 2. Справка за наличие на офиси на територията на областните центрове; 3. Декларация, че смарт-картите на удостоверенията за електронен подпис да са съвместими с четящи устройства тип Smart Card Reader ACR38 и HP SMARTCARD KEYBOARD USB DC169#ABA KUS0133. 4. В случай, че участникът е обединение, което не е ЮЛ, документие, посочени в т.т. 1-3, се предоставят за всяко едно ЮЛ и/или ФЛ, включено в обединението
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът да е регистриран доставчик на удостоверителни услуги от Комисията за регулиране на съобщения съгласно чл. 35, ал. 1, т. 1 от ЗЕДЕП. 2. Да е способен да предоставя смарт-картите, съдържаща частния и публичния ключ на титуляра, софтуер за подписване на електронни документи и управление на криптографски ключове и документация за инсталиране и ползване на софтуера на български език в свои офиси в областните центрове, а ако няма такива в сградите на Централно управление на НАП, Дирекциите „ОУИ” и Териториалните дирекции на НАП, намиращи се в областните центрове. 3. Смарт-картите на удостоверенията за електронен подпис предоставяни от изпълнителя да са съвместими с четящи устройства тип Smart Card Reader ACR38 и HP SMARTCARD KEYBOARD USB DC169#ABA KUS0133. 4. Изискванията, посочени в т.т. 1-3, се отнасят за всяко едно ЮЛ и/или ФЛ, включено в обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12/06/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

По банкова сметка в Централно Управление на НАП в БНБ: IBAN BG51BNBG96613100174901; BIC BNBGBGSD.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/06/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техните законни или упълномощени представители. В случай, че присъства пълномощник, същият, преди отваряне на офертите, следва да представи, подписано от упълномощителя оригинално пълномощно.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомаването му за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.05.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: доставка на 1500 бр. удостоверения за УЕП и 10 бр. удостоверения за сървърен УЕП
1) Кратко описание

- Удостоверение за УЕП - удостоверение за универсален електронен подпис с титуляр НАП и автор овластено от титуляра да осъществява определени функции физическо лице. - Удостоверение за сървърен УЕП - удостоверение за универсален електронен подпис с титуляр НАП удостоверяващо идентичността на собствена или контролирана от титуляра компютърна система или ресурс и връзката му с неговия публичен ключ.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74113210

Описание:

Удостоверяване на електронен подпис

3) Количество или обем

1500 бр. удостоверения за УЕП и 10 бр. удостоверения за сървърен УЕП

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: доставка на 1500 бр. удостоверения за ЕП за служебни цели
1) Кратко описание

Удостоверение за ЕП за служебни цели - удостоверение за електронен подпис с автор лице, което е овластено от НАП за достъп до информационните ресурси на НАП, но лицето няма право да прави изявления от нейно име .

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74113210

Описание:

Удостоверяване на електронен подпис

3) Количество или обем

1500 бр. удостоверения за ЕП за служебни цели

Прогнозна стойност без ДДС
70000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване